Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Statie de tratare a apei potabile Nistru, Oras Tautii Magheraus, judetul Maramures


Detaliu pentru invitatia numarul 325294
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL TAUTII-MAGHERAUS
Numar invitatie: 325294/27.04.2012
Denumire contract: Statie de tratare a apei potabile Nistru, Oras Tautii Magheraus, judetul Maramures
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL TAUTII-MAGHERAUSCod fiscal: 3627170, Adresa: Tautii-Magheraus str.1 nr.194, Tautii-Magheraus, Telefon: 0262293048, Fax: 0262293001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Tautii-Magheraus str.1 nr.194, Tautii-Magheraus, Romania, cod postal: 437345, telefon: +40 262293048, fax: +40 262293001, persoana de contact: Muresan Cristian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Tautii-Magheraus, str. 1 nr. 194, Oras Tautii Magheraus, judetul Maramures, Romania, cod postal: 437345 Sala de consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Statie de tratare a apei potabile Nistru, Oras Tautii Magheraus, judetul Maramures
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Statie de tratare a apei potabile Nistru, Oras Tautii Magheraus, judetul Maramures
II.1.6) CPV: 45232430-5 - Statii de tratare a apei (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 205, 110 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 4102, 20 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare este 165 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: - Scrisoare de garantie bancara conform Formularului S in original; sau- Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurariOfertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei de participare si a garantiei de buna executie la 50% va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. In cazul unei asocieri, pentru a putea beneficia de prevederile legii 346/2004 fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.Conform art. 278^1 alin(1) lit. d) din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 2051, 10 lei, in cazul in care CNSC va respinge contestatia ca nefondata.
Garantie de buna executie
10% din pretul contractului, fara TVAGarantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Garantia de buna executie se va constitui si se va depune (in original) de prestator la sediul achizitorului, in perioada de valabilitate a ofertei si oricum inainte de data stabilita pentru semnarea contractului.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006, in termen de 14 zile de la receptia produsului pus in functiune, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind calitatea de participant la procedura - ? Formular OCerinta nr. 2Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - Formular PCerinta nr. 3Acorduri/contracte de asociere (daca este cazul) - se va completa de ofertant Formular MNOTA: -autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii numai in cazul in care oferta este castigatoare;
-se solicita nominalizarea liderului de asociatie;
-se solicita pastrarea asocierii pe toata durata executiei contractului de achizitie publica;
-acceptul ca decontarile se vor face catre liderul de asociatie. Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006 - Formular B.In cazul in care ofertantul prezinta sustinere economica si financiara, si/sau sustinere tehnica si profesionala, in conformitate cu art.186 si art.190 din OUG 34/2006, tertul sustinator va completa Formularul Angajament de sustinereCerinta nr. 5Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 58 ?Declaratie privind eligibilitatea, prin care demonstreaza faptul ca nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006. Formular AIn cazul in care ofertantul prezinta sustinere economica si financiara, si/sau sustinere tehnica si profesionala, in conformitate cu art.186 si art.190 din OUG 34/2006, tertul sustinator va completa Formularul Angajament de sustinereIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mentionate mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va accepta declaratia pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 6Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006 - Formular R. Aceasta va fi completata, dupa caz, de catre ofertant/ ofertant asociat/ subcontractant/ tert sustinator.Primar- Ardelean Anton 2. Viceprimar-Muresan Daniel 4. Secretar- Gligan Cameliu Vasile 5. Inspector Achizitii Publice - Muresan Cristian 6. Inspector Urbanism -Chis Sinziana 7. Sef serviciu financiar contabil Horotan Liliana.Cerinta nr. 7Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre stat - eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat(buget consolidat) sau echivalent. Cerinta nr. 8Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale - eliberat de Primarie sau echivalent, pentru punctele de lucru ale ofertantului implicate in indeplinirea contractului.Certificatele privind plata taxelor si impozitelor trebuie sa ateste ca ofertantul nu are datorii exigibile de plata la data de 25 a lunii anterioare celei de depunere a ofertelor.In cazul in care se depune oferta comuna, declaratiile, inclusiv certificatele fiscale, vor fi depuse de fiecare asociat. OBSERVATII: -Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari, rambursari de TVA etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor si se prezinta documente justificative.-Certificatele constatatoare pot fi depuse in original sau copie lizibila semnata in conformitate cu originalul. NOTA: Documentele solicitate mai sus vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantii straini vor prezenta documentele eliberate de autoritatile competente, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat. Traducerile vor fi semnate si stampilate pe fiecare pagina de catre traducatorul autorizat. Cerinta nr. 1Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta (cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei) sau echivalent, in copie semnata pentru conformitate cu originalul, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, certificatul constatator (sau documentul echivalent) in original sau in copie legalizata.Pentru persoane juridice / fizice straine se vor depune: -Documente care dovedesc o forma deinregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalin calitate de persoana juridica in conformitate cu prevederile legale ale tarii in care ofertantul este rezident;
-Certificat constatator (sau document echivalent) emis de registrul comertului (sau autoritatea echivalenta din tara in care ofertantul este rezident), valabil la data deschiderii ofertei, din care sa rezulte obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei sau operatiuni similare.NOTA: Documentele solicitate mai sus vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantii straini vor prezenta documentele eliberate de autoritatile competente, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat. Traducerile vor fi semnate si stampilate pe fiecare pagina de catre traducatorul autorizat
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Scrisoare de bonitate bancara (privind datele de identificare, indicatorii privind cifra de afaceri, profitul brut/net, rata profitului net, rata lichiditatii globale, rata solvabilitatii generale, experienta cu clientul)., Cerinta nr. 2Acces la linii de credit, in valoare de minim 51277 lei, pentru o perioada de 6 luni, suplimentar fata de obligatiile contractuale in desfasurare., Cerinta nr. 3Cifra medie anuala de afaceri globala in ultimii 3 ani financiari incheiati sa fie de minim 410220 lei (se vor lua in considerare anii 2008, 2009, 2010).In cazul in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului minim impus si prin raportare la ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv 2009, 2010, 2011., Cerinta nr. 4Lista cu obligatiile contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari, daca exista, Cerinta nr. 5Bilantul contabil pe ultimii trei ani incheiati (2008, 2009, 2010 sau2009, 2010, 2011), vizat si inregistrat la organele competente, in copie semnata in conf.cu originalul., Cerinta nr. 6Angajament privind sustinerea financiara (daca este cazul). ?Angajament ferm? ? in forma autentica - daca ofertantul este sustinut conform art. 186 din OUG 34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Principalele lucrari executate, Informatii privind subcontractantii, Angajament privind sustinerea tehnica si/sau profesionala (daca este cazul), Experienta similaraOfertantul trebuie sa fi livrat in ultimii trei ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel putin o statie de tratare apa potabila, cu o valoare mai mica sau egala cu valoarea estimata., Nota privind Cerinta nr. 6Experienta similara: , Cerinta nr. 7Resurse tehniceOfertantul este obligat sa demonstreze ca pe toata perioada de derulare a contractului are acces nerestrictionat la echipamentele si utilajele de mai jos: -Excavator ? 1 bucata-Incarcator frontal ? 2 bucati;
-Autobasculanta min 16 tone - 2 bucati;
-Compactor vibrator ? 1 bucati;
-Automacara 16 tone ? 1 buc;
-Macarale ? 1 bucati;
-Camion min 5 t ? 1 bucati;
-Pompe de turnare beton montate pe sasiu ? 2 bucati;Se solicita ca cerinta minima dovada accesului la un laborator minim de gradul II autorizat pentru incercari de betoane., Cerinta nr. 8bResurse umaneOperatorii economici trebuie sa puna la dispozitia autoritatii contractanteRESPONSABILII CU EXECUTIA, nominalizand: -RESPONSABIL AQ-RESPONSABIL TEHNIC CU EXECUTIA (RTE)atestat tehnico-profesional pentru domeniul IX - Constructii edilitare si de gospodarie comunala, cf. Legii nr.10/1995 privind Calitatea in constructii cu modificarile si completarile ulterioare, si sa fie angajat al ofertantului sau persoana fizica/juridica al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, care se va atasa ofertei Cerinta nr. 1Certificat ISO 9001 sau Certificari echivalente, Cerinta nr. 2Certificat ISO 14001 sau Certificari echivalente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara;Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile in lei din propunerea financiara, exclusiv T.V.A.;?daca pretul ofertat este cel mai mic dintre preturile ofertantilor calificati, in conditiile respectarii HG 925/2006 actualizata, oferta se puncteaza cu 50 puncte;? pentru preturile mai mari decat pretul minim ofertat la paragraful precedent, punctajul se calculeaza astfel: P1 = Pret minim ofertat / Pret ofertatx50
TERMENULUI DE EXECUTIE A LUCRARILOR
20
Descriere: Ofertantul va prezenta in cadrul ofertei termenul de executie a lucrarilor;? daca termenul de executie a lucrarilor este cel mai mic dintre termenele de executie (nu mai mic de 3 luni de la data incheierii contractului, maxim 6 luni) ofertate de catre participanti, oferta se puncteaza cu 20 puncte? pentru termen de executie lucrarilor mai mare decat termenul de executie minim ofertat la paragraful precedent, punctajul se calculeaza astfel: ?P2 = Termen minim ofertat / Termen ofertatx20;
TERMENULUI DE GARANTIE ACORDAT LUCRARILOR OFERTATE
30
Descriere: Ofertantul va preciza in cadrul ofertei tehnice termenul de garantie acordat lucrarilor, termen care curge dupa expirarea garantiei de buna executie (respective dupa 2 ani de la receptia la terminarea lucrarilor).;? daca termenul de garantie acordat lucrarilor este cel mai mare dintre termcatrenele de garantie ofertate de e participant (termen minim 24 luni si maxim 96 luni pentru care primeste punctaj maxim), oferta se puncteaza cu 30 puncte ? pentru termen de garantie acordat lucrarilor mai mare decat termenul de garantie minim ofertat la paragraful precedent, punctajul se calculeaza astfel: P3 =Termen ofertat/ Termen cel mare ofertatx30
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.05.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.04.2012 08:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer