Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Statie operator pentru conducerea operativa a hidroagregatelor


Detaliu pentru invitatia numarul 354051
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: HIDROELECTRICA SA
Numar invitatie: 354051/24.09.2013
Denumire contract: Statie operator pentru conducerea operativa a hidroagregatelor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialHIDROELECTRICA SACod fiscal: RO 13267213, Adresa: ION MIHALACHE, NR. 15-17, SECTOR1, Bucuresti, Telefon: +40 213032500, Fax: +40 213032564
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.I.Gh.Bibicescu nr.2, Drobeta Turnu Severin, Romania, cod postal: 220103, telefon: +40 252308676, fax: +40 252311514, persoana de contact: SH Portile de Fier
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SH Portile de Fier, str.I.Gh.Bibicescu nr.2, localitatea Drobeta Turnu Severin, jud. Mehedinti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Statie operator pentru conducerea operativa a hidroagregatelor
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Statie operator- 1 buc.Monitor video TV 80?- 2 buc.Licenta de utilizare pentru Software 250 SCALA Client- 1 buc.Cablu 10m ecranat HDMI/T ? HDMI/Tv 1, 4- 2 buc.Adaptor DVI-D/T ? HDMI/M- 2 buc.
II.1.6) CPV: 30211000-1 - Unitate centrala de procesare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 70, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a) Cuantumul :1.400 lei ; Dacagarantia de participare se depune in valuta , se va avea in vedere cursul de schimb, publicat de catre Banca Nationala a Romaniei cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.b) Perioada de valabilitate: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.c) Modul de constituire: Garantia pentru participare la licitatie se poate constitui prin virament bancar in contul deschis la BCR sucursala Dr Tr Severin nr. RO86RNCB0179034577610001 sau printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta la pct.a, respectiv, b.Garantia trebuie sa fie irevocabila in cf. cu disp. art. 86 alin. (2) din HG 925/2006.In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor, conform art. 16, alin.(2) din Legea nr. 346/2004, garantia se poate constitui in procent de 50% din cuantumul solicitat.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiile prevazute la art. 87 din HG 925/2006.Neprezentarea garantiei de participare in cuantumul, valabilitatea si in una dintre formele acceptate conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Garantia de participare se va returna ofertantilor in conformitate cu art. 88 din HG nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie se stabileste la cota de 5 % din pretulcontractului fara TVA.b) In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor, conform art. 16, alin.(2) din Legea nr. 346/2004, garantia de buna executie se poate constitui in procent de 50% din cuantumul solicitat la pct. a).c) Garantia de buna executie se poate constituiprintrun instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract;d) Garantia de buna executie se va restitui in termen de 14 zile de la data intocmirii ultimului proces verbal de receptia a produselor, conform art.92 alin. (1) din HG nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. Declaratie privind eligibilitateaSe va completa Declaratia privind eligilibitatea (Formular nr. 4). Daca este cazul, documentul solicitat va fi completat obligatoriu de fiecare ofertant asociat si de tertul sustinator.Incadrarea Ofertantului/Ofertantului asociat/Tertului sustinator in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr.34/2006, determina excluderea din procedura de atribuire.II. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazuite la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Documente obligatorii: - se va completaDeclaratia privind neincadrarea in situatiile prevazuite la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formular nr. 5). Daca este cazul, documentele solicitate vor fi completate obligatoriu de fiecare ofertant asociat.- documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din OUG nr.34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Incadrarea Ofertantului/Ofertantului asociat/Tertului sustinator in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr.34/2006, determina excluderea din procedura de atribuire.- se va prezenta Certificatul de atestare fiscal, eliberat de catre autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- se va prezenta Certificatul fiscal cu privire la impozitele si taxele locale, eliberat de catre autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.III. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSe va completaDeclaratia privind calitatea de participant la procedura (Formular nr.6). Daca este cazul, documentul solicitat va fi completat obligatoriu de fiecare ofertant asociat .IV. Certificat de participare cu oferta independenta conform ordinului ANRMAPnr. 314/2010 Se va completaCertificatul de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta (Formularul nr. 8).Daca este cazul, documentul solicitat va fi completat si de fiecare ofertant asociat sau subcontractant.V. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. 34/2006 Se va completaDeclaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. 34/2006( Formular nr.7).Daca este cazul, documentul solicitat va fi completat si de fiecare ofertant asociat, subcontractant sau tert sustinator.Incadrarea Ofertantului/Ofertantului asociat/Tertului sustinator in situatiileprevazute de dispozitiile art. 691 din OUG nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt urmatoarele: - Mihail Viorelian STANCULESCU - Presedinte Directorat SC Hidroelectrica SA Bucuresti- Aurelian Lucian COCOS - Membru Directorat SC Hidroelectrica SA Bucuresti- Ovidiu AGLICERU - Membru Directorat SC Hidroelectrica SA Bucuresti- Mihai TELEANU - Membru Directorat SC Hidroelectrica SA Bucuresti- Eugen BRADEAN - Membru Directorat SC Hidroelectrica SA Bucuresti- Nicolae TUDORESCU - Director SH Portile de Fier- Vasilica BOESCU - Director adj.economic SH Portile de Fier- Dragos Marian NOVAC - Director adj. Tehnic SH Portile de Fier- Alexandru ANGHEL - ing. pr. Specialist ? Serv.Contracte ? SC Hidroelectrica SA- Marius SAFTOIU - Dir.Dez.Retehnologizare ? SC Hidroelectrica SA- Emilia SERBAN - Ec.principal-Compartiment Financiar ? SH Portile de Fier- Claudiu Daniel ULIU - Ing. SEME ? SH Portile de Fier- Petru NESIU - Serviciul Tehnologia Informatiei si Comunicatii ? SH Portile de Fier- Sofia PRUNESCU - Sef Serviciu Achizitii si Logistica SH Portile de Fier- Gheorghe NEDELCU - Ing. Serviciu Achizitii si Logistica SH Portile de Fier- Sandel URSU - Cons.Juridic Birou Achizitii ? SC Hidroelectrica SADocumentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se potdepune/prezenta : certificatelefiscale se depun in oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? iar celelalte documente se depun in forma original. Certificat constatator ONRC Pentru persoanele juridice/fizice romane-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Pentru persoanele juridice/fizice straine? se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de o traducere autorizata si legalizata in limba romana.Nota: 1. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.2. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie legalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, cifra de afaceri globala in ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent1. In cazul unei asocieri, documentele se vor prezenta individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza;2. Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.10.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.10.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.09.2013 13:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer