Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - STATIE POMPARE SI EXTINDERE RETEA APA, ZONA LOTIZARE NORD SI ID CHIRESCU, CERNAVODA


Detaliu pentru invitatia numarul 321927
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL CERNAVODA
Numar invitatie: 321927/16.03.2012
Denumire contract: STATIE POMPARE SI EXTINDERE RETEA APA, ZONA LOTIZARE NORD SI ID CHIRESCU, CERNAVODA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL CERNAVODACod fiscal: 4304568, Adresa: STR. OVIDIU, NR.11, Cernavoda, Telefon: 0241.238.030;238.433, Fax: 0241.239.578
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. OVIDIU, NR.11, Cernavoda, Romania, cod postal: 905.200, telefon: +40 241487101, fax: +40 241239578, persoana de contact: RODICA COJOCARU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Cernavoda , str.Ovidiu, nr.11, Sala 10
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: STATIE POMPARE SI EXTINDERE RETEA APA, ZONA LOTIZARE NORD SI ID CHIRESCU, CERNAVODA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se doreste executia unei statii de pompare formata dintr-un grup de pompare subteran si a bransamentelor la retelele de apa potabila existente cu conducta PEHD D160 mm.
II.1.6) CPV: 45232152-2 - Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 266, 870 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 5.000 lei. In cazul IMM( facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul prevazut in documentatia de atribuire.Perioada de valabilitate a garantiei de participareva fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei respectiv 90 de zile. Garantia de participare se va constitui folosind una din urmatoarele modalitati: Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;ordin de plata in contul autoritatii contractante deschis la Trezoreria Medgidia nr. RO 82 TREZ2325003XXX002240lichiditati depuse la casieria autoritatii contractante in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa;In orice situatie situatie dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezenta cel mai tarziu la ora si data stabilita pentru deschiderea ofertelor;Orice instrument de garantare bancara trebuie sa contina urmatoarele elemente de conformitate: 1. scrisoarea trebuie prezentata inORIGINAL si anexata/atasat inexterior2. sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta;3.sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit4.Valoarea garantiei sa corespunda sumei fixe solicitate prin documentatia de atribuire( se va constitui numai in lei)5. sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie;6. sa contina parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata;7.sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta;8. garantia de participare nu poate fi emisa de catre subcontractanti;9. ofertantului ce i se va respinge contestatia formulata catre CNSCi se va retine2.669 lei din garantia de participare potrivit art.278 indice 1 din OUG 34/2006;
Garantie de buna executie
Garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea contractului fara TVA 1.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine Anexa la Contract;Scrisoarea de garantie de buna executie se va prezenta in ORIGINAL2.Prin retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale confirmate de beneficiar, in acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la Trezoreria Medgidiaconf. HG 1045/2011 ?cont de disponibil distinctla dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5%din pretul contractului. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea conf.prevederilor art.180 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: completarea Formularului nr.8In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formularOfertantul care se afla in situatia prevazuta la art.18o din OUG 34/2006 va fi exclus din proceduraDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/20061. Cerinta obligatorie: completarea Formularului nr.9In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formularOfertantul care se afla in situatia prevazuta la art.181 din OUG 34/2006 va fi exclus din procedura2.1 Certificatul de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de Impozite si Taxe locale , din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei ( conf.legii 571/2003 privind Codul Fiscal) ;2.2 Certificatul de atestare Fiscala eliberat de Directia Generala a finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei ( conf.Legii 571/2003 privind Codul Fiscal)Persoane juridice straine trebuie sa prezinte documente echivalente din tara de origineDocumentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documenteDocumentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? Conform cu Originalul?Ofertantii din a caror certificate depuse rezulta ca nu s-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local si bugetul general consolidat vor fi exclusi din procedura de achizitieDeclaratie privind calitatea de participantCerinta obligatorie: completarea Formularului nr.14In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formularCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului nr.314/2010Cerinta obligatorie: Prezentarea Declaratiei Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completare Formular 15In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formularDaca cele declarate de catre ofertant se dovedesc a fi neadevarate si/sau incomplete in orice privinta ofertantul va fi exclus din proceduraDeclaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.691din OUG 34/2006Cerinta obligatoriecompletarea Formularului nr.16Mariana Mircea ? primarul orasuluiRaluca Irina Egorov ? sef birou buget contabilitateIorgulescu Rodica ?Secretar orasFlorin Roman ? consilier juridicRodica Cojocaru ?inspector birou AchizitiiIn cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formularPersoana cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Pentru persoane juridice/fizice romaneCerinta obligatorie: Certtificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului-emis cu cel mult 30 de zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor din care sa rezulteurmatoarele: -in certificat nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 privind procedura insolventei sau ca socieetatea se afla in incapacitate de plataDocumentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copielegalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? Conform cu Originalul?Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe locul I inainte de transmitere privind rezultatul procedurii de a prezenta certificatul contatator in original/copie legalizata , daca initial a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ? Conform cu Originalul?In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formularPentru persoane juridice/fizice straineCerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident in oricare din formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? insotite de traducerea autorizata in limba romana legalizata.In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceriValoarea minima impusa cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani ( sau pe perioada de la infiintare daca aceasta perioda este maimica de 3 ani) 2008, 2009 , 2010- 533.740lei sau echivalent in EURO ? cursul de schimb comunicat de BNRpentru anul respectiv, dupa cum urmeaza : ANUL2008 1 EURO = 3, 6827 LEI2009 1 EURO = 4, 2373 LEI2010 1 EURO= 4, 2099 LEI2011 1 EURO= 4, 2379 LEIOfertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana.Bilant contabil
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani conform modelului din sectiunea de formulareFisa experienta similaraSe vor prezenta contracte similareexecutate si duse la bun sfarsitin valoare de 266.870 lei d in ultimii 5 ani.Se vor prezenta procese-verbale de receptiea lucrarilor insotite de anexele acestora. Se vor prezentarecomandari pentru aceste lucrariexecutate in ultimii 5 aniSe va solicita ca ofertantii sa faca dovada disponibilizarii unui minim de utilaje, echipamente tehnice, mijloace de transport astfel: -excavator pe pneuri; excavator pe pneuri dotat cu instalatie de piconare, autobasculanta 25 to, instalatie de sudura PEHD, compactor rulou 5 toSe vor prezenta documente din care sa rezulte detinerea in proprietate a utilajelor solicitate sau contracte de inchiriere sau declaratii de punere la dispozitie a utilajelor mentionate.Angajamentul ofertantului ca in cazul defectarii unui utilaj acestase va inlocui in 8 ore de la notificarea facuta de Achizitor Cerinta nr. 1Certificat ISO9001:2008Certificat ISO 14001:2004
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: Componenta financiara
Garantia acordata lucrarii
15
Descriere: Componenta Tehnica
Durata de executie
20
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este publicata in SEAP la sect.Documentatie si clarificari
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.04.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.03.2012 09:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer