Achizitie publica - Statie tratare ape uzate CET Chimiei Bacau - servicii de proiectare, executie lucrari si punere in functiune SMIS 16948
Detaliu pentru invitatia numarul 327337
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327337/22.05.2012
Denumire contract: Statie tratare ape uzate CET Chimiei Bacau - servicii de proiectare, executie lucrari si punere in functiune SMIS 16948
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BACAUCod fiscal: R4278337, Adresa: STR. MARASESTI NR.6, Bacau, Telefon: 0234-581849;0723683160, Fax: 0234-588757
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP-Anuntul de participare, Bucuresti - sector 2, Romania, cod postal: 020976, telefon: +40 0213032997, fax: +40 0213032937
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Statie tratare ape uzate CET Chimiei Bacau - servicii de proiectare, executie lucrari si punere in functiune SMIS 16948
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile ce urmeaza a se achizitiona au in vedere proiectarea, construirea si punerea in functiune a unei statii de tratare ape uzate prin intermediul unei instalatii de filtre mecanice de deshidratare a slamului si a unei instalatii de neutralizare. Necesitatea executie acestor lucrari a aparut ca urmare a necesitatii redimensionarii instalatiei de tratare a apei datorita reducerii consumului de apa dedurizata si demineralizata ca urmare a renuntarii la functionare a centralei pe lignit.
II.1.6) CPV: 45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 974, 015.35 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare: 130.000 lei.Operatorul economic va constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006 actualizata.In cazul constituirii sub forma de scrisoare de garantie bancara, se va utiliza modelul (Formular 2) din sectiunea FORMULARE.Valabilitate: = 120 zile de la data limita de depunere a ofertelorDovada constituirii garantiei de participare in oricare din formele prezentate, va demonstra respectarea art. 87 din HG 925/2006 actualizata, autoritatea contractanta retinand suma de 8.257, 4 lei din garantia de participare, conform prevederilor art. 278^1 lit.c) din OUG 34/2006 actualizata privind retinerile partiale din garantia de participare de catre autoritatea contractanta in masura in care CNSC respinge ca nefondata o contestatie a ofertantului.Garantia de participare in cazul unei asocieri poate sa fie emisa in numele asocierii astfel: - de catre Liderul Asocierii;
- de catre orice alt membru al asocierii;
- de fiecare membru al asocierii proportional procentual cu valoarea lucrarilor ce vor fi executate cu mentiunea ca acordul celorlalti asociati privind societatea in numele careia se emite garantia sa fie precizat in clar si insusit in Acordul de asociere prezentat la licitatie.-Intreprinderile mici si mijlocii, au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de participare, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004, actualizata.In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu, astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, atunci ofertantul beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare.Restituirea garantiei de participare se va face conform art. 88, sectiunea I, capitolul VII, din HG 925/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va putea constitui: a)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, ce devine anexa la contract, conf.art.90, alin(1) sau b)prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conf.art.90, alin.(3) din HG 925/2006 act.Intreprinderile mici si mijlocii, au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de buna executie, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004, actualizata. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM-urilor se va analiza cu privire la asociere in ansamblu, astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, atunci ofertantul beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare.Restit.garantiei de buna executie se va face conf.art.92 alin.(3) si alin.(4) din HG 925/2006 act.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerintele solicitate a fi indeplinite vor avea la baza prevederile art. 180, 181, 182 si 69ยน din OUG 34/2006, actualizata si Ordinul presedintelui ANRMAP, nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.1. Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 actualizata) ? Formularul 132. Declaratie privind situatia personala (neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 actualizata) ? Formularul 142.1 Certificat fiscal persoane juridice privind indeplinirea obligatiilor de plata la data termenului legal al scadentei de plata (termenul scadent al lunii anterioare celei in care se depun ofertele)2.2 Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor locale privind indeplinirea obligatiilor de plata la data termenului legal al scadentei de plata (termenul scadent al lunii anterioare celei in care se depun ofertele)3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular 44.Declaratie privind evitarea conflictului de interese prin neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 actualizata ? Formular 8(Persoanele ce vor fi implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Viceprimar - ing.Dragos Luchian, Administrator Public - ec. Leonard Stelian Padureanu, Director Directia Tehnica - ing.Cristina Buzdugan, Director Economic - ec. Clementina Vinerica, Sef Serviciul Achizitii - ing.Corina Neaga, Sef Serviciul Juridic - jr.Corneliu Gavrilescu, Sef Serviciul Tehnic Investitii - Romica Chindrus, Consilier Serviciul Juridic - jr.Roxana Georgiana Martuneac, Consilier Serviciul Implementare Proiecte - ec.Iulian Bulimar, Consilier Serviciul Tehnic Investitii - ing.Daniela Dutescu, Consilier Serviciul Achizitii - ing.Violeta Grosuleac)5.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta ? Formular 12Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberat de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la alin. (1) sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006 actualizata, atunci ofertantul/candidatul poate prezenta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul in care exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.Documentele vor fi prezentate scanate dupa original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.Formularele de mai sus se vor prezenta de toti ofertantii, ofertantii asociati.Tertii sustinatori ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului vor prezenta Formularul 13, Formularul 14 pct.a, c si d, Formularul 4 si Formularul 8.Subcontractantii ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractulu vor prezenta Formularele 4 si 8Toate documentele solicitate se vor depune in SEAP scanate dupa originale, copii legalizate sau copii lizibile conform cu originalul(dupa caz). Cerintele solicitate a fi indeplinite vor avea la baza prevederile art. 183 din OUG 34/2006, actualizata privind forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si obiectul de activitate, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.Modalitatea de indeplinire: 1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschideriiAcest document trebuie prezentat de toti ofertantii si ofertantii asociati care vor fi implicati in realizarea obiectului contractului. In cazul ofertantului ce urmeaza a fi declarat castigator autoritatea contractanta va solicita prezentarea acestui document la sediu in original sau copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine vor prezenta Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de rezidenta Fiscala (evidenta dublei impuneri) valabil la data deschiderii ofertelor.Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor, prezentate scanate dupa original sau copie legalizata si insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri si cifra medie anuala pe ultimii 3 ani.Valoarea medie a cifrei de afaceri a operatorului economic (individual sau asociere de operatori economici), pentru ultimii trei ani sa fie de cel putin 13.000.000 lei.Valorile vor fi exprimate in lei. Convertirea valorii cifrei de afaceri respectiv a cifrei medie de afaceri exprimate in alte monede se va face la cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei, aferent fiecarui an.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari din ultimii 5 ani Se solicita prezentarea: listei lucrarilor finalizate sau duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari., Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani. Se solicita prezentarea: listei serviciilor finalizate sau duse la bun safrsit in ultimii 3 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante servicii., Informatii privind experienta similara ca antreprenor / subcontractant.Cerinta minima obligatorie: Ofertantul trebuie sa fi dus la bun sfarsit, in ultimii cinci ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, unul sau mai multe contracte de executie lucrari de complexitate similara in executia unei statii de epurare cu valoare cumulata de minim de 2.124.000 LEI fara TVA., Informatii privind experienta similara ca antreprenor / subcontractant.Cerinta minima obligatorie: Ofertantul trebuie sa fi finalizat sau dus la bun sfarsit, in ultimii trei ani impliniti pana la data termenului limita pentru depunerea ofertei unul sau mai multe contracte de servicii proiectare statii de epurare in valoare cumulata de min. 100.000 lei, Informatii referitoare la personal, Informatii referitoare la personalul de specialitate. Nivel specific minim necesar pentru personalul cheie angajat in contract: - Manager de proiect (responsabil de contract) ? inginer, experienta generala de minim 5 ani;
- Coordonator proiectare ? constructie ? inginer experienta in domeniul studiilor minim 3 ani;
- Consultant supervizare proces ? vechime experienta in domeniul studiilor 3 ani;
- Manager Santier ? experienta generala minim 5 ani;
-Responsabil tehnic cu executia atestat ISC in domeniul IX constructii edilitare si gospodarie comunala;
- Responsabil tehnic cu executia lucrari mecanice;
- Responsabil tehnic cu executia lucrari electrice si de automatizare;
- Responsabil cu controlul tehnic de calitate;, Informatii privind dotarile specifice, utilajele, instalatiile si echipamenteletehnice pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze la indeplinirea corespunzatoare a contractului., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze Informatii privind sistemul de management al calitatii pentru prestarea seviciilor si executia lucrarilor, conform standardului ISO 9001 sau echivalent., Informatii privind sistemul de management al mediului, conform standarduluiISO 14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, atasata la Invitatia de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 18.05.2012 11:54