Achizitie publica - Statii de emisie receptie 2
Detaliu pentru invitatia numarul 320837
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320837/28.02.2012
Denumire contract: Statii de emisie receptie 2
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComplexul Energetic Turceni S.A.Cod fiscal: R 16302447, Adresa: Str. Uzinei, Nr.1, Turceni, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Uzinei, Nr.1, Turceni, Romania, cod postal: 217520, telefon: +40 253335045, fax: +40 253335068, persoana de contact: Marian Voinea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Comerciala - S.C.Complexul Energetic Turceni S.A., Str. Uzinei, Nr.1, Turceni, Gorj, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Statii de emisie receptie 2
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare Statii de emisie receptie 2
II.1.6) CPV: 32344210-1 - Echipament radio (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 83, 880 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP= 1.600, 00 LEI.Constituire: scrisoare de garantie bancara, conform formularului nr. 11, in favoarea autoritatii contractante, in original, cu valabilitate de 90 zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor, eliberata, de preferat, de o banca din Romania;ordin de plata depus in contul autoritatii contractante (cont IBAN RO07RZBR0000060004536569, deschis la Raiffeisen Bank Tg-Jiu), cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor;numerar la casieria autoritatii contractante;orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii. Gp se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 278`1 alin. (2) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. In masura in care CNSC respinge o eventuala contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului suma de 838, 80 lei din gp in raport cu valoarea estimata a contractului, sume conform prevederilor art. 278`1 din O.U.G. nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
GBE = procent de 6% din valoarea fara TVA a contractului. Constituire: Un instrument de garantare emis conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (ex.Scrisoare garantie bancara de buna executie) sau Retineri succesive in cuantum de 6% din valoarea facturilor partiale, cu conditia ca prima retinere sa fie mai mare de 0, 5% din valoarea contractului(potrivit prevederilor HG 1045/2011, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante); In cazul in care valoarea GBE este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar. Ofertantul va opta pentru una din modalitati in modelul de contract sau in Formularul 10A. Lipsa vreunei optiuni atrage, implicit, alegerea acesteia de catre autoritatea contractanta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea - Prezentare document(e) sau declaratie conform Formularul nr. 12A;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, completata cu O.U.G. 76/2010 - Prezentare document(e) sau declaratie conform Formularul nr. 12B;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006- Prezentare document(e) sau declaratie conform Formularul nr. 12C (PERSOANE CU FUNCTIE DE DECIZIE DIN CADRUL AUTORITATII CONTRACTANTE, IN CEEA CE PRIVESTE ORGANIZAREA, DERULAREA SI FINALIZAREA PROCEDURII DE ATRIBUIRE: - Ec. Laurentiu Octavian GRAURE-Director General, Ec. Daniel PITAROIU-Director Directia Buget Financiar-Contabilitate, Ing. Ion PARASCHIVU-Director Directie Miniera, Ec. Gheorghe COPACI-Director Comercial, C.Jr. Constantin TRUSCA- Sef Serviciu D.C.V., C.Jr. Ion BIRIBOIU- Sef. Serviciu Achizi?ii Produse, ing. Marian VOINEA- Serv. Achizitii Produse, ing. Alexandru DRAGOIESCU - Sef Dep. Servicii Energie de cariere, ing. Ion PETRESCU - Sef Serv. Energetic);
-Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independenta - Prezentare document(e) sau declaratie conform Formularul nr. 12E;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formularul 12 D. ?Persoane juridice/fizice romane: Certificatul constatator eliberat de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. (In original sau in copie certificata ?conform cu originalul? semnata, si stampilata lizibil de catre un imputernicit al ofertantului.)si/sauAutorizatie de functionare/altele echivalente pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.? Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Nota: -Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.- Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe PRIMUL LOC i se va solicita prezentarea certif. constatator in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus la oferta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a.Fisa de informatii generale Documente edificatoare ce trebuie prezentate: - informatii generale privind, operatorul economic participant la procedura. Formular 12.0. Aceasta trebuie sa contina inclusiv contul societatii si banca la care este deschis. b.Bilantul contabil sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul. Prezentarea bilantului contabil la data de 30.06.2011, vizat de organele competente. (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea Copie certificata ?conform cu originalul? semnata, datata si stampilata lizibil de catre un imputernicit al ofertantului.)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante. NOTA: Toate documentele vor fi redactate in limba romana sau traduse de catre un traducator autorizat. Ofertantulproduselorva trebui sa aiba certificat un sistem propriu de conducere si de asigurare a calitatii , certificat conform standardului SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent , certificat emis de un organism acreditat. - se va prezenta copia certificatului sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. Aceste documentele se pot prezenta si in copie, fara traducere, daca sunt editate intr-o limba de circulatie europeana.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP - www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.03.2012 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.02.2012 15:17