Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Statii de lucru - Statie tip I: 9 bucati Statie tip II: 3 bucati


Detaliu pentru invitatia numarul 355915
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Numar invitatie: 355915/20.11.2013
Denumire contract: Statii de lucru - Statie tip I: 9 bucati Statie tip II: 3 bucati
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: RO 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: +40 269201020, Fax: +40 269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Salcamilor nr.23, Targu Mures, Romania, cod postal: 540202, telefon: +40 265402174, fax: +40 265306340, persoana de contact: Marius Moldovan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Salcamilor nr.23, Targu Mures, Romania, cod postal: 540202, telefon: +40 265402174, fax: +40 265306340, persoana de contact: Marius Moldovan
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Statii de lucru - Statie tip I: 9 bucati Statie tip II: 3 bucati
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SNGN Romgaz SA Medias are in exploatare o retea complexa de echipamente de comunicatii, echipamentede tehnica de calcul, servere orientate pentru activitatile specifice desfasurate conform obiectivelor sale.In completarea echipamentelor existente se doreste achizitia unor statii de lucru cu cerinte minime pentru instalarea unor pachete si aplicatii soft dedicate procesului de proiectare, simulare, interpretare, procesare multipla a datelor.Valoarea estimata fara diverse si neprevazute: 144.000 leiValoarea cheltuielilor diverse si neprevazute 0% = 0 leiValoarea totala estimata: 144.000 lei
II.1.6) CPV: 30214000-2 - Puncte de lucru (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 144, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare: 2.880 lei. Pentru echivalenta in alta valuta se va tine cont de cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita pentru depunerea ofertei. Garantia este valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie conform art.86 (1) si (6) din HG 925/2006. Contul pentru virarea garantiei de participare este: RO60 BTRL 0270 1202 1673 46XX Banca Transilvania, RO14056826. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge o contestatie sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie autoritatea contractanta va retine contestatarului, din garantia de participare o suma in conformitate cu art.278ยน alin.(1) din OUG 34/2006 actualizata, modificata si completata de OUG 76/30.06.2010 in cuantum de 1.440 lei.
Garantie de buna executie
a)Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare de produse va fi de 10% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare de produse.b)Garantia de buna executie a contractului se constituie conform art.90 alin.(1) din HG 925/2006 - forma la zi, dupa cum urmeaza: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art.86 alin.(2)-(4) din HG 925/2006 - actualizata, se aplica in mod corespunzator si alin.(3) din HG 925/2006 ? actualizata prin HG 1045/2011. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia AC, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia AC.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie de eligibilitate privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare. -se va completa Formularul 1A.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006. -se va completa Formularul 1B.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006, articol nou introdus la pct.21 din OUG 76/2010 care modifica si completeaza OUG 34/2006 persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: dl.Pantelimon Avram - director SNGN Romgaz SA Sucursala Tg Muresdna.Caraivan Viorica - director economic SNGN Romgaz SA Sucursala Tg Muresdl.Mircea Lucian Barsan - Director Departament Tehnic Achizitii SNGN Romgaz SA Mediasdl.Claudiu Ilinca - consilier juridicdl.Matei Gheorghe - presedinte comisiedl.Ovidiu Ciurca - membrudna.Camelia Pop - membrudna.Rodica Saseanu - membrudl.Zoltan Breier - membrudl.Oliviu Olariu - membrudl.Calin Baraian - membrudl.Marius Moldovan - membru -se va completa Formularul 1C.Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/12.10.2010. -se va completa Formularul 1D. 1.Pentru persoanele fizice /juridice -se va depune Certificat constator emis de ONRC (original /copie cu specificatia ?conform cu originalul? /copie lizibila) din care sa reiasa obiectele de activitate. Informatiile cuprinse in acest certificat vor fi reale /valabile la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata.2.Pentru persoanele fizice /juridice straine -Documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul va prezenta obligatoriu ultimul bilant contabil 2012 vizat si inregistrat de Ministerul Finantelor Publice sau orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara. Valoarea informationala a bilantului contabil consta in faptul ca acesta ofera informatii si date ce permit calculul unor indicatori economici utilizati in analiza echilibrului economico financiar al unei societati comerciale., Ofertantul va prezenta obligatoriu media cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din ultimii 3 (trei) ani. Operatorul economic trebuie sa aiba o medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de minim 288.000 lei. Nivelul minim impus este Ve*2. Pentru calculul in alta valuta se va folosi cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR. S-a solicitat in vederea demonstrarii valorii generate de produsele furnizate de catre operatorii economici in aceasta perioada.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Fisa /fise de informatii privind experienta similara.Ofertantul trebuie sa demonstreze experienta in domeniu prin prezentarea de certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul privat beneficiar, prin care se confirma furnizarea de produse similare. Ofertantul va face dovada ca in ultimii 3 ani a furnizat PRODUSE SIMILARE in baza unui contract a carui valoare sa fie egala sau mai mare decat 72.000 lei. Pentru calculul echivalentei valorii contractelor similare exprimata in alta moneda decat lei, se va aplica cursul mediu anual leu /valuta comunicat de BNR. Pentru sustinerea fisei de experienta similara se vor prezenta certificari /documente care sa indice valoarea, termenele de livrare si beneficiari., O lista a principalelor produse furnizate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Furnizarea de produse se confirma prin prezentarea unor certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul privat beneficiar. Respectivele certificate /documente indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul de livrare a produselor. In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unor certificari /confirmari din partea acestuia, demonstrarea furnizarii produselor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Informatii privind asocierea. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere in care se va mentiona faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea pentru indeplinirea viitorului contract de achizitie publica, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.12.2013 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.12.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.11.2013 15:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer