Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Statii de lucru si laptopuri


Detaliu pentru invitatia numarul 320084
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Ministerul Apararii - Unitatea militara 02415 Bucuresti
Numar invitatie: 320084/14.02.2012
Denumire contract: Statii de lucru si laptopuri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Apararii - Unitatea militara 02415 BucurestiCod fiscal: 4183318, Adresa: str. Drumul Taberei, nr. 7 ? 9, sector 6, Bucuresti, Telefon: +40 21 319 59 59 int. 147, Fax: +40 21 319 57 08
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Drumul Taberei, nr. 7 ? 9, sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 061352, telefon: +40 213195959-147, fax: +40 213195708, persoana de contact: Gabriela CUCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Statii de lucru si laptopuri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii de atribuire il constituie achizitia a 2 tipuri de statii de lucru defalcata pe 2 loturi.
II.1.6) CPV: 30214000-2 - Puncte de lucru (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 452, 225.81 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantiei de participare se depune pentru fiecare lot astfel: Lotul nr. 1 - 677 lei-nu se retine cuantum in conditiile art. 278^1 din OUG 34/2006, deoarece valoarea estimata este sub 63.000 lei pentru acest lot. Lotul nr. 2 - 8.366 lei, cuantumul ce se retine in conditiile art. 278^1 din OUG 34/2006 este de 4.183 lei. Pentru intreprinderile mici si mijlocii, se reduce cu 50%, conform Legii 346/14.07.2004 obligatoriu insotita de dovada calitatii de IMM -formularul nr. 9.Acesta se depune scanat in SEAP la sectiunea documete de calificare.Mod de constituire: prin virament bancar in contul autoritatii contractante RO41TREZ7005005XXX003791 deschis la D.T.C.P.M.B sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Perioada de valabilitate 60 de zile de la termenul LIMITA de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in lei. Cuantumul acesteia va fi de 10% (pentru intreprinderile mici si mijlocii, se reduce cu 50%), din valoarea fara TVA a contractului subsecvent.Modul de constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform art. 90 aliniatul 1 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau prin virament bancar in contul autoritatii contractante (acelasi ca la garantiade participare).Garantia de buna executie se va constituii in termen de 5 zile de la semnarea contractului subsecvent.Modul de restituire a garantiei de buna executie conform prevederilor legale si clauzelor contractuale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1-Participarea la procedura de atribuire cu oferta independentaOfertantul trebuie sa declare pe propria raspundere ca participa la procedura de atribuire cu oferta independenta, astfelcum este definita aceasta situatie in Ordinul presedintelui ANRMAP nr. 314/12.10.2010.1.Prezentarea in format electronic (scanare dupa documentul original), in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP), a formularului " Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ", completat in conformitate cu modelul formularului nr. 3 din anexa formulare(modele formulare).Formularul se va completa de ofertant. In cazul prezentarii unei oferte comune (in asociere), documentele se vor prezenta pentru fiecare din membrii asocierii.Cerinta nr.2-Neincadrarea in prevederile art. 69¹ din O.U.G. nr. 34/20062.Prezentarea in format electronic (scanare dupa documentul original), in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP), a formularului " Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din O.U.G. nr. 34/2006", completat in conformitate cu modelul formularului nr. 4 din anexa formulare.Formularul se va completa de ofertant/ofertantul asociat/subcontractant/Tertul sustinator.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea precedurii de atribuire: Gl.bg. CERACEANU Ion (comandant), Col.dr. CIOBANU Ionel (loctiitor), Col. GAVRILOAIA Valentina (contabil sef), Col.BALASESCU Sorin Silviu (sef sectie Comunicatii si Informatica), P.c.c. CUCU Gabriela (persoana responsabila cu aplicarea procedurii de atribuire).Cerinta nr.3-Neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (eligibilitate)3.Prezentarea in format electronic (scanare dupa documentul original), in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP), a formularului "DECLARATIE privind eligibilitatea", completat in conformitate cu modelul formularului nr. 5a din anexaformulare.Formularul se va completa de ofertant. In cazul prezentarii unei oferte comune (in asociere), documentele se vor prezenta pentru fiecare din membrii asocierii. In cazul sustinerii de catre un tert, formularul se va completa si de tertul sustinator.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 4-Neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/20064.Prezentarea in format electronic (scanare dupa documentul original), in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP), a formularului "Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006", completat in conformitate cu modelul formularului nr. 5b din anexa formulare.Formularul se va completa de ofertant. In cazul prezentarii unei oferte comune (in asociere), documentele se vor prezenta pentru fiecare din membrii asocierii. In cazul sustinerii de catre un tert, formularul se va completa si de tertul sustinator.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 5-Neincadrarea in prevederile art. 46 din O.U.G. nr. 34/20065.Prezentarea in format electronic (scanare dupa documentul original), in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP), a formularului "Declaratie privind calitatea de participant la procedura", completat in conformitate cu modelul formularului nr.5.1 din anexa formulare.Formularul se va completa de ofertant. In cazul prezentarii unei oferte comune (in asociere), documentele se vor prezenta pentru fiecare din membrii asocierii.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 6 - Punerea la dispozitia autoritatii contractante a informatiilor generale solicitate6.Prezentarea in format electronic (scanare dupa documentul original), in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP), a formularului " Fisa de informatii generale", completat in conformitate cu modelul formularului nr. 5.2 din anexa formulare.Formularul se va completa de ofertant.Netransmiterea informatiilor solicitate determina excluderea de la procedura de atribuire. Cerinta nr. 1-Dovedirea inregistrarii ca persoana juridica/fizica romana1.Prezentarea in format electronic (scanare dupa documentul original), in SEAP, a Certificatului constatator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC), din care sa rezulte ca: documentul a fost emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor;
-ca nu sunt inscrise mentiuni conform art. 21 lit. e)-h) din Legea nr. 26/1990, republicata, privind registrul Comertului;
-Asociatii majoritari si/sau importanti (care detin 30% din actiuni), si administratorul/administratorii societatii, componenta consiliului de administratie/organului de conducere sau supervizare, actionarii majoritari (care detin 30% din actiuni), in vederea verificarii aspectelor declarate in documentele referitoare la conflictul de interese.In cazul asocierilor se vor depune de catre fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza.Obiectul contractului (sau a partii de contract in cazul asocierilor) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul in care ofertantul este persoana juridica/fizica straina, prezentarea in format electronic (scanare dupa documentele originale), in SEAP, de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Nota 1: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.Nota 2: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit de pe site-ul w.w.w.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.02.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.04.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.02.2012 15:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer