Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Statii de lucru TEMPEST


Detaliu pentru invitatia numarul 332379
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Ministerul Apararii - Unitatea militara 02415 Bucuresti
Numar invitatie: 332379/25.07.2012
Denumire contract: Statii de lucru TEMPEST
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Apararii - Unitatea militara 02415 BucurestiCod fiscal: 4183318, Adresa: str. Drumul Taberei, nr. 7 ? 9, sector 6, Bucuresti, Telefon: +40 21 319 59 59 int. 147, Fax: +40 21 319 57 08
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro/SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Statii de lucru TEMPEST
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii de atribuire il reprezinta atribuirea acordului-cadru in vederea incheierii de contracte subsecvente pentru achizitionarea de "STATII DE LUCRU TEMPEST".
II.1.6) CPV: 30214000-2 - Puncte de lucru (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 125, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantiei de participare se depune in cuantum de 2.510 lei. Cuantumul ce se retine in conditiile art. 278^1 din OUG 34/2006 este de 1.255 RON. Forma de constituire: Garantia de participare se depune in lei, in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (1), (2) si (3) din HG nr. 925/2006;nu se accepta file CEC si nici depunerea sumelor la caseria autoritatii contractante. In cazul viramentului bancar, sumele se vor depune in contul autoritatii contractante RO41TREZ7005005XXX003791 deschis la D.T.C.P.M.B.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru termenul limita de primire a ofertelor, in original la sediul autoritatii contractante (si in acest caz se scaneaza si se depune in SEAP) sau numai in SEAP prin utilizarea semnaturii electronice (conformart. 18 din H.G. 1660 /2006).In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare, astfel cum a fost solicitat in documentatia de atribuire, vor fi respinse. Retinerea garantiei de participare se face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice inclusiv art. 278 indice 1 din OUG 34/2006. (model orientativ Formular nr.9)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10%, din valoarea fara TVA a contractului subsecvent.Modul de constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform art. 90 aliniatul 1 si 2 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau prin virament bancar in contul autoritatii contractante (acelasi ca la garantia de participare).Garantia de buna executie se va constitui in termen de 5 zile de la semnarea contractului subsecvent. Modul de restituire a garantiei de buna executie conform prevederilor legale si clauzelor contractuale.(model orientativ Formular nr.14)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelorCerinta nr.1- Declaratie ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? .Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (completare formularul nr. 3)In cazul prezentarii unei oferte comune (in asociere), documentele se vor prezenta pentru fiecare din membrii asocierii.Cerinta nr.2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (completare formularul nr. 4)Daca este cazul, formularul se va completa si de ofertantul asociat/subcontractant/tertul sustinator.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea precedurii de atribuire: Gl.bg. CERACEANU Ion (comandant), Col.dr. CIOBANU Ionel (loctiitor), Col. GAVRILOAIA Valentina (contabil sef), Col.BALASESCU Sorin Silviu (sef sectie Comunicatii si Informatica), Lt.col.ing. TIBULIAC Dan (sef birou IT), Lt.ing RUSTI Mihai, Pcc. Cucu Gabriela (persoana responsabila cu aplicarea procedurii de atribuire).Cerinta nr. 3- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (eligibilitate)Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitaticriminale.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (completare formularul nr. 5)In cazul sustinerii de catre un tert, formularul se va completa si de tertul sustinator.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 4- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora).Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (completare formularul nr. 6)In cazul prezentarii unei oferte comune (in asociere), documentele se vor prezenta pentru fiecare din membrii asocierii. In cazul sustinerii de catre un tert, formularul se va completa si de tertul sustinator care nu trebuie sa se afle in situatia care detemina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181, lit. a, c indice 1 si d din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 5- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 46 din O.U.G. nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (completare formularul nr. 7)In cazul prezentarii unei oferte comune (in asociere), documentele se vor prezenta pentru fiecare din membrii asocierii.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 6 - Fisa de informatii generaleModalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (completare formularul nr. 8)Vor fi exclusi din procedura de achizitie ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180, 181 sau 69 indice 1 precum si cei ce nu respecta prevederile art. 46 din O.U.G. 34 /2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Toate documentele se vor introduce la rubrica creata de aplicatia Sistemului Electronic de Achizitii Publice (SEAP) pentru documentele de calificare, intr-un fisier, denumit documente de calificare, potrivit procedurilor stabilite prin Normele de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica prin mijloace electronice din O.U.G. 34/2006 aprobate cu HG 1660 din 22 noiembrie 2006, cu modificarile si completarile ulterioare precum si a procedurilor stabilite de operatorul SEAP Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cerinta nr. 1 ? Dovedirea inregistrarii ca persoana juridicaPentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de termenul limita de primire a ofertelor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca: - ofertantul are domeniul de activitate principal/secundar, codurile CAEN aferente acestora necesar desfasurarii activitatii ofertate;
- ca nu sunt inscrise mentiuni conform art. 21 lit. e)-h) din Legea nr. 26/1990, republicata, privind registrul Comertului;
-asociatii majoritari si/sau importanti (care detin 30% din actiuni), si administratorul/administratorii societatii, componenta consiliului de administratie/organului de conducere sau supervizare, actionarii majoritari (care detin 30% din actiuni), in vederea verificarii aspectelor declarate in documentele referitoare la conflictul de interese.In cazul asocierilor se vor depune de catre fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza.Pentru persoanele juridice straineModalitatea de indeplinire: - Prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Documentul se va introducere la rubrica creata de aplicatia SEAP pentru documentele de calificare, in fisierul documente de calificare, potrivit procedurilor stabilite prin Normele de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica prin mijloace electronice din O.U.G. 34/2006 aprobate cu HG 1660 din 22 noiembrie 2006, cu modificarile si completarile ulterioare precum si a procedurilor stabilite de operatorul SEAP.Cerinta nr. 2 ? Certificat de alocare a codului de agent economic NATOModalitatea de indeplinire: Certificat de alocare a codului de agent economic NATO (NCAGE) sau in cazul in care nu detine se completeaza Declaratia privind angajamentul de obtinere a codului de agent economic conform formularului nr.15. Pana la semnarea contractului subsecvent furnizorul trebuie sa obtina codul de agent economic NATO (NCAGE), acordat de catre Biroul National de Codificare. In temeiulart.10 din H.G. nr.445/2003, pentru a putea incheia un contract de achizitii cu MApN, furnizorul trebuie sa obtina codul NATO de agent economic.Nota 1: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertiisustinator/sustinatori.Nota 2: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata.Documentul se va introducere la rubrica creata de aplicatia SEAP pentru documentele de calificare, in fisierul documente de calificare, potrivit procedurilor stabilite prin Normele de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica prin mijloace electronice din O.U.G. 34/2006 aprobate cu HG 1660 din 22 noiembrie 2006, cu modificarile si completarile ulterioare precum si a procedurilor stabilite de operatorul SEAP.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro/SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.07.2012 11:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer