Achizitie publica - Statii de preparare si stocare a solutiei de clorura de calciu
Detaliu pentru invitatia numarul 356219
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356219/29.11.2013
Denumire contract: Statii de preparare si stocare a solutiei de clorura de calciu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Traian, FN, Constanta, Romania, cod postal: 900716, telefon: +40 241581147, fax: +40 241584371, persoana de contact: Serviciul org si derulare achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Regionala de Drumuri si Poduri Constanta, str. Traian, FN, telefon: +40 241581147, fax: +40 241584371, persoana de contact: Serviciul org si derulare achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Statii de preparare si stocare a solutiei de clorura de calciu
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare 5 statii de preparare si stocare a solutiei de clorura de calciu utilizata la intretinerea drumurilor nationale pe timp de iarna pentru punctele de lucru ale DRDP Constanta din judetele Constanta, Calarasi, Ialomita, Braila si Tulcea. Solutia de clorura de calciu este utilizata atat ca un agent de prevenire si combatere a lunecusului cat si ca un agent de umectare a starii utilizate pentru indepartarea poleiului sau lunecusului pentru drumurile nationale.
II.1.6) CPV: 42993200-5 - Instalatie de dozare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 225, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare ? 1, 5% din valoarea estimata a achizitiei ? 3.375 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare trebuie sa prevada explicit daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Se vor completa Formularele A sau B. In conformitate cu art. 86, alin. (1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de participare se poate constitui prin: -Virament bancar - cod IBAN RO54 RNCB 0114 0320 4585 0001, deschis la BCR Sucursala Constanta; -Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta moneda se va face la cursul BNR lei/valuta, cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu art.2781 din OUG 34/2006 actualizata, autoritatea contractanta urmeaza a retine din garantia de participare urmatoarea suma: 2.250 lei. Nota 1: Ofertantii care opteaza pentru constituirea garantiei de participare sub forma de polita emisa de o societate de asigurare-reasigurare, vor prezenta dovada platii primei de asigurare inscrisa in polita.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea achizitiei fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu cerintele articolului 90 din HG 925/2006, pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateSe vor prezenta urmatoarele documente: -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006Nota 1: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 2: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 semnata de catre reprezentantul legal al tertului sustinator.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 si Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataOfertantul va prezenta urmatoarele: a.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006b.Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume: A. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor localesi alte venituri ale bugetului local ;
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de AdministrareFiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice).B. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Nota 1: Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.Nota 2: Din certificatele /documentele edificatoare trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Nota 3: Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata.Nota 4: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 5: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 semnata de catre reprezentantul legal al tertului sustinator cuprinzand numai literele a), c indice 1), d)ATENTIE!a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Operatorii economici care prin certificatele/ documentele edificatoare depuse in oferta sau ulterior prezentate nu fac dovada achitarii obligatiilor de plata vor fi exclusi din prezenta procedura de achizitie publica conform prevederilor art. 9 alin (3) din Ordinul 509/2011 al ANRMAPc. Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul (toti membrii asocierii) prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor/ compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu (institutiile autorizate ale tarii de origine) in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora.d. Pentru persoanele juridice straine, certificatele/ documentele edificatoare, care atesta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, se vor prezenta in conformitate cu legislatia nationala a tarii de origine a ofertantului/operatorului economic membru al asocierii sau a tarii in care ofertantul/operatorul economic membru al asocierii este stabilit.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaSe va completa de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator/subcontractant.-Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006, actualizataSe va completa de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator/subcontractant.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in urmatoarea situatie: Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoane responsabile cu atribuirea contractului din partea Autoritatii Contractante precum si persoanele din cadrul autoritatii contractante ce pot influenta continutul documentatiei de atribuire si/sau procedura de atribuire sunt: Director Regional: Ing. Dima MarinDirector Economic: Ec. Vulpoi CorneliaDirector Adj. Intretinere Drumuri: Ing. Tudor GabrielaDirector adj. Investitii : ing. Hodorca NeculaiDirector Adj Exploatare auto si utilaje: ing. Andrei VictorasSubinginer Serv exploatare auto si utilaje: Dumitrescu DanielSef Departament Juridic: Cons. Jur. Tisa AdrianSef Serviciu Org. Si Derulare Achizitii: Ing. Chirica Teodora Ofertantul va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte obiectul de activitate (Obiectul Contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din Certificatul Constatator), datele de identificare, actionarii/asociatii, organele de conducere, administratorii, cotele de participare, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota 1: Persoanele juridice straine vor prezenta documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata din care sa reiasa informatiile solicitate de catre Autoritatea Contractanta.Nota 2: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 3: In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.ATENTIE!a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).Justificare: Aceasta cerinta a fost stabilita pentru ca Autoritatea Contractanta sa se asigure ca la sfarsitul achizitiei va avea un partener cu care poate semna un contract de achizitie publica, care nu isi exercita activitatea in mod clandestin/ilegal si care isi exercita activitatea conform prevederilor legale in vigoare.Motivele pentru care s-a solicitat ca obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din Certificatul Constatator al ofertantului sunt: - evitarea oricarei confuzii cu privire la lucrarile solicitate;
- evitarea realizarii de cheltuieli pentru intocmirea ofertei de catre operatorii economici care nu au indreptatirea legala de a efectua anumite activitati ecomonice, intrucat nu au prevazut in actele de constituire a societatii acest tip de activitati;
-evitarea consecintelor legale/litigiilor ce pot aparea in situatia in care lucrarile sunt executate de companii care nu au in obiectul lor de activitate astfel de activitati sau de companii care practica in mod fraudulos astfel de activitati.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii 3 ani, (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie in valoare de minim :427.500 lei fara TVASe vor declara cifrele de afaceri pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), si se vor prezenta bilanturile contabile pentruanii 2010, 2011, 2012, inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare.Pentru transformarea in lei se va utiliza cursul mediu pentru anual lei/valuta comunicat de BNR pentru anii 2010, 2011, 2012 si pentru lunile aferente anului 2013.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani (noiembrie 2010-pana la data depunerii ofertelor) prin intermediul a maxim 3 contracte au fost livrate produse in valoare cumulata de cel putin 146.250 lei fara TVA. Pentru transformarea in lei se va utiliza cursul mediu pentru anual lei/valuta comunicat de BNR pentru anii 2010, 2011, 2012 si pentru lunile aferente anului 2013.In acest sens ofertantul va prezenta urmatoarele : a) pentru contractul prezentat ca experienta similara se va prezenta Formularul ?Fisa de experienta similara din Documentatia de atribuire -sectiunea Formulare - certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte furnizarea de produse similare. b) Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.12.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.12.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.11.2013 12:50