Achizitie publica - Sterilizator cu abur , de clasa B, capacitate 15-20 litri; Sterlizator cu abur de 55-65 litri ; Aparat de spalat si dezinfectat complet automat controlat prin microprocesor
Detaliu pentru invitatia numarul 333461
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333461/09.08.2012
Denumire contract: Sterilizator cu abur , de clasa B, capacitate 15-20 litri;Sterlizator cu abur de 55-65 litri ; Aparat de spalat si dezinfectat complet automat controlat prin microprocesor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Medicina si Farmacie "Iuliu Hatieganu" Cluj-NapocaCod fiscal: 4288047, Adresa: str. Emil Isac, nr. 13, Cluj-Napoca, Telefon: 0264.430.896, Fax: 0264.430.896
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: pe SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Sterilizator cu abur , de clasa B, capacitate 15-20 litri;Sterlizator cu abur de 55-65 litri ; Aparat de spalat si dezinfectat complet automat controlat prin microprocesor
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Sterilizator cu abur , de clasa B, capacitate 15-20 litri cu Stativ interior din aluminiu cu sine , Troliu cu platforma de incarcare/descarcare , Deionizator.Sterilizator cu abur rapid cu Troliul de incarcare/descarcare, Deionizator integrat.Aparat de spalat si dezinfectat complet automat controlat prin microprocesor, Instalatie de tratatre a apei de alimentare-dedurizat
II.1.6) CPV: 33191000-5 - Aparate de sterilizare, de dezinfectare si de igienizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 177, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este: 3.500 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile.Forma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar in contul RO76TREZ2165005XXX006882 deschis la Trezoreria Cluj-Napoca, Beneficiar: Universitatea de Medicina siFarmacie ?Iuliu Hatieganu?, Cluj-Napoca) - se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta - copia documentului, sau- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, incuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se vaexecuta conditionat sau neconditionat conform prevederilor art.86 aliniat (3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioareGarantia trebuie sa fie irevocabila.Garantia de participare se va posta obligatoriu pe SEAP (scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si originalul altul decat O.P. se vatransmite pana la data depunerii ofertelor la sediul autoritatii contractante, str. Emil Isac, nr. 13, (cam 17 Biroul de Achizitii), localitatea Cluj-Napoca, Cod postal: 400023, Romania, Nota: Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art.2781 alin. (2) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Ofertantii incadrati in categoria intreprinderilor mici si mijlocii si care prezinta declaratie in acest sens, au dreptul de a constituii garantia de participare in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus.
Garantie de buna executie
10 % din valoarea contractului.Garantia de buna executie se va constitui conform art. 90 din H.G. 925/2006.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara) sau o societate de asigurari, care devine enexa la contract. Perioada de valabilitate a instrumentelor bancare trebuie constituita in perioada de valabilitate a ofertelor si nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Formularul 12A privind Eligibilitatea: Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completataIncadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.Cerinta nr. 2: Formularul 12 B : Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului dinprezenta procedura.Cerinta nr. 3: Formularul 12D : Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 ยน din O.U.G. 34/2006 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. 34/2006.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante , in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Rector: Conf. dr. Alexandru Irimie, Director general administrativ: dr. Ec. Ioan Pop, Director economic Ec. Sorina Tecar, Prof. Dr.Radu Septimiu Campian, Prof. Dr. Mihaela BaciutConf. Dr. Mariana ConstantiniucSef Birou achizitii: ing. Ioan BudaiCFP: Ec. Mirela Popa, Ec. Simona MondocJurist : Adelina PopoviciEc. Olimpia ButnarIng. Liviu ChirilaIng. Tudor BlagaIng. Gheorghe TicoleaEc. Carmen ColceriuCerinta nr. 4: Formularul 12C- Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta nr. 5: Formularul 20- Declaratie de participare la licitatie cu oferta independenta ? conf. 314/12.10.2010Cerinta nr. 6: Formularul 12 G - Informatii privind subcontractatii/ asociatii.Se va depunelista cuprinzand subcontractantii, completata de ofertant indiferent daca are saunu subcontractanti.Ofertantul va prezenta, daca este cazul: a. Lista cuprinzand subcontractatii (daca este cazul), conform Formular 12G , precum si acordurile de subcontractareOfertantii sunt obligati sa precizeze: - partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze;si- datele de recunoastere asubcontractantilor propusi;Toti subcontractatii trebuie sa completeze cu propriile dateformularul cu informatii generale privind societatea ? Formular B1.b. Acordul de asociere (in cazul ofertei depuse in comun), incheiat in vederea participarii la procedura de incheiere a contractuluiNu se solicita demonstrarea indeplinirii cerintelor eventualilor subcontractanti, cu exceptia Formularului 12 D, respectiv neincadrarea in dispozitiile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru demonstrarea indeplinirii ?criteriilor de calificare si/ sau selectie (punctul III), ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate prin documentatia de atribuire. Declaratia trebuie sa fie insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea? ? art. 11 alin (4) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care ofertantul uzeaza de acest drept, are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare in termen de 3 zile lucratoare de la primirea din partea autoritatii contractante a unei solicitari in acest sens. Cerinte obligatorii: Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990Precizam faptul ca ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea documentului original sau copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru verificarea conformitatii acesteia cu cel depus in oferta. Mentionam ca documentul trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Formular B1 : Fisa de informatii generaleFisa de informatii generale cuprinzand si cifra de afaceri pe ultimii3 aniPentru situatiile financiare intocmite in alta moneda(valuta), la echivalenta inleise va lua in considerare cursul mediu anual lei/valuta comunicat deBNR/BCE pentru anul respectiv.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Certificat marcaj CE sau alte certificate/documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor , identificate clar prin referire la specificatiile sau standardele relevante, Cerinta 2 (pentru Aparat de spalat si dezinfectat) Echipamentul trebuie sa respecte in totalitate cerintele normei europene de fabricatie a dispozitivelor medicale de spalare si dezinfectie ISO EN 15883, Cerinta 3: (pentru Sterilizatoare) Echipamentul trebuie sa corespunda directivei pentru dispozitive medicale 93/42/EEC, cu standardul european pentru sterilizatoare cu abur mici EN 13060, directivei pentru echipamente sub presiune 97/23 EC, directivelor si standardelor europene EN 13445, ISO13485 si EN61010(IEC 61010)., Cerinta nr. 4: Recomandari din partea altor beneficiari
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.08.2012 14:38