Achizitie publica - STICLARIE DE LABORATOR
Detaliu pentru invitatia numarul 345600
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345600/20.04.2013
Denumire contract: STICLARIE DE LABORATOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.C RAJA S.A CONSTANTACod fiscal: r1890420, Adresa: Str Calarasi 22-24, Constanta, Constanta, Telefon: +40 241664046, Fax: +40 241662577
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str Calarasi 22-24, Constanta, Constanta, Romania, cod postal: 900590, telefon: +40 241664046, fax: +40 241662577, persoana de contact: IONEL LAPTES
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC RAJA SA CONSTANTA STR.CALARASI NR.22-24
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: STICLARIE DE LABORATOR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIONAREA DE STICLARIE DE LABORATOR
II.1.6) CPV: 33793000-5 - Sticlarie pentru laborator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 289, 990.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
5.700, 00 leiConstituirea garantiei de participare seface prin : - virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.- ordin de plata sau fila CEC in contul nr.RO36 RNCB 0114 0149 3735 0001, deschis la BCR Sucursala Constanta, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;Perioada de valabilitate a garantiei pentru participaretrebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei = 90 zile de la data limita de depunere a oferteiAutoritatea contractanta va retine/returnacontestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: peste pragul prevazut la art. 19 si pana la 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare.Neprezentarea garantiei de participarela deschiderea ofertelor conduce la respingerea acestoraOperatorii economici care beneficiaza de facilitatile Legii nr. 346/14.07.2004, actualizata ( reducerea cu 50% a criteriilor legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie), vor prezenta declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.Pentru cei care solicita constituirea garantiei de participare in alta moneda, echivalentul leu/euro din data de 16.04.2013
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este 10% din pretul contractuluifara TVA.Mod de constituire: A. garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari pentru 10% din pretul contractuluifara TVA;sauB. In conformitate cu HG 925/2006 Art. 90 (3): Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis estede 1% din pretul contractului fara TVA.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive, 9% din valoarea facturilor fara TVA, pana la concurenta sumei stabilita drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Din contul de disponibil deschis la Trezoreria Statului pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante care se prezinta unitatii Trezoreriei Statului, cat si de unitatea Trezoreriei Statului la solicitarea scrisa a autoritatii contractante in favoarea careia este constituita garantia de buna executie. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informatii privindsituatia economico-financiarabilantul contabil sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul;2.Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economicPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.04.2013 09:04