Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - STICLARIE PENTRU LABORATOR. Cod CPV 33792000-8: LOT 1. Baloane de laborator, LOT 2. Biurete, cilindri, LOT 3. Cuve optice, LOT 4. Pahare de laborator, LOT 5. Pahar conic cu tub lateral inchis, sticla, 300 ml, LOT 6. Palnii, LOT 7. Articole si ustensile de


Detaliu pentru invitatia numarul 343710
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti
Numar invitatie: 343710/12.03.2013
Denumire contract: STICLARIE PENTRU LABORATOR. Cod CPV 33792000-8: LOT 1. Baloane de laborator, LOT 2. Biurete, cilindri, LOT 3. Cuve optice, LOT 4. Pahare de laborator, LOT 5. Pahar conic cu tub lateral inchis, sticla, 300 ml, LOT 6. Palnii, LOT 7. Articole si ustensile de laborator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania Nationala a Uraniului - S.A. BucurestiCod fiscal: 10254529, Adresa: Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 68, Bucuresti, Telefon: +40 213185258, Fax: +40 213129146
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro, Bucuresti, Romania, cod postal: 020976, telefon: +40 213032997
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: STICLARIE PENTRU LABORATOR. Cod CPV 33792000-8: LOT 1. Baloane de laborator, LOT 2. Biurete, cilindri, LOT 3. Cuve optice, LOT 4. Pahare de laborator, LOT 5. Pahar conic cu tub lateral inchis, sticla, 300 ml, LOT 6. Palnii, LOT 7. Articole si ustensile de laborator
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 45
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de STICLARIE PENTRU LABORATOR, utilizata in laboratoarele de analize chimice din cadrul Serviciului Laborator ? CTC al CNU S.A. Sucursala Feldioara. Sticlaria de laborator este un consumabil destul de perisabil, este supusa uzurii agentilor chimici , caldurii de pe baile de nisip, frecarii barelor de agitare magnetica, erorii umane etc. Avand in vedere numarul mare de analize din decursul unui an (cca. 180.000), diversitatii metodelor gravimetrice, volumetrice, spectrocolorimetrice, absorbtie atomica, analize de ape, preparari reactivi estimam ca avem nevoie de cantitatile mentionate in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 33792000-8 - Sticlarie pentru industria farmaceutica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 462, 749.79 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare solicitata: LOT 1:624, 58 lei; LOT 2:933, 43 lei; LOT 3:232, 05 lei; LOT 4:495, 14 lei; LOT 5:144, 00 lei; LOT 6:644, 57 lei; LOT 7:1.553, 75 lei. Valabilit.: 90 zile de la termenul limita de depunere oferte. Mod constituire: a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (pt cazul scrisorii de garantie bancara se va utiliza ca model form. 02)?depus in original - cf prev. mentionate la cap. IV.4.3 pct.C, b)ordin de plata, confirmat de catre banca emitatoare pana la termenul limita de depunere a ofertelor, in contul Suc. Feldioara (CUI6535810, J08/489/1998) identificat prin cod IBAN RO74RNCB 0053048578270015 deschis la BCR?Brasov?depus in copie cf cu originalul, cf prev mentionate la cap. IV.4.3 pct. C, c)prin depunerea in numerar a acesteia la casieria C.N.U.? S.A. Suc Feldioara, str. Dumbravii, nr. 1, loc. Feldioara, jud. Brasov, numai in zilele lucratoare, intre orele 07:30 รท 12:30 ? in copie.- Garantia de participare va fi restituita de catre autoritatea contractanta in conditiile prevazute la art. 88 din H.G. nr. 925/2006.In sit. in care ofertantul depune contestatie si aceasta este respinsa de C. N. S. C., autorit. contractanta va retine din garantia de participare o suma ce va fi calculata in temeiul prev art. 278^1 din OUG nr.34/2006, respectiv LOT 2:933, 422 lei; LOT 7:1.553, 748 lei .-Doc. care dovedesc constit. garantiei de participare se vor posta obligatoriu in SEAP (scanate), pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si vor fi prezentate in original si la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici.- Echivalenta garantie de participre depusa in valuta se va raporta fata de data limita de depunere a ofertelor si se va face la cursul BNR comunicat in acest sens
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006: Ofertantul va completa Formularul C1 din Sectiunea Formulare - Declaratie privind eligibilitatea ? in original- Neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006: Ofertantul va completa Formularul C2 din Sectiunea Formulare ? in original;
- Neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006: Ofertantul va completa FormularulC6 - Declaratie neincadrare in prevederile art. 691 din OUG 34/2006. Nota: Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: director - Cosmin Dorel TODERAS, director tehnic - Tudor LAVRIC, director productie - Florin MARDARE, director economic - Ferenc DARVAS, sef serviciu achizitii publice ? Adriana FRANCU, responsabil cu atribuirea contractului, expert achizitii publice ? Andra Nicoleta CIUPAG, expert achizitii publice - Marcel Dan POP, expert achizitii publice ? Laura Cristina GROSU, responsabil cu executia contractului, inginer chimist ? Edit GECSE, inginer colegiu ? Oana SECIU, consilier juridic - Carla Ionela GARBACEA si responsabil cu controlul financiar preventive, economist - Carmen Elena BURLACU.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Ofertantul va completa Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta- Formularul C7 din Sectiunea Formulare ? in original- Ofertantul va prezenta Formularul privind informatiile generale despre ofertant, din care pot fi culese date referitoare la denumire, cod fiscal, adresa, telefon, persoana de contact, cod IBAN etc., necesare solicitarii de clarificari ulterioare deschiderii ofertelor, intocmirii comunicarilor privind rezultatul procedurii, elaborarii anunturilor de atribuire si a intocmirii contractului de furnizare cu ofertantul declarat castigator ? in original; ofertantulva completa FormularulC3. - Ofertantul, persoana juridica/fizica romana, va prezenta certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990, in original sau copie certificata- datele inscrise in Certificatul Constatator trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.- Ofertantul, persoana juridica/fizica straina, va prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original sau copie, conforme cu originalul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.03.2013 11:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer