Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - sticlarie pentru laborator, reactivi de laborator, consumabile medicale, produse curatenie


Detaliu pentru invitatia numarul 343597
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "GR.T.POPA" IASI
Numar invitatie: 343597/08.03.2013
Denumire contract: sticlarie pentru laborator, reactivi de laborator, consumabile medicale, produse curatenie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "GR.T.POPA" IASICod fiscal: 4701100, Adresa: STRADA UNIVERSITATII NR.16 IASI, Iasi, Telefon: 0232/301612, Fax: 0232/301658
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: sticlarie pentru laborator, reactivi de laborator, consumabile medicale, produse curatenie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: sticlarie pentru laborator, reactivi de laborator, consumabile medicale, produse curatenie
II.1.6) CPV: 33793000-5 - Sticlarie pentru laborator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 147, 158 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
: Lot 1 ?20 lei Lot 10 ?21 lei Lot 19 ? 67 leiLot 2 ? 130 lei Lot 11 ? 169 lei Lot 20 ? 197 leiLot 3 ? 232 lei Lot 12? 60 lei Lot 21 ? 11 leiLot 4 ? 41 lei Lot 13 ? 12 lei Lot 22 ? 109 leiLot 5 ? 330 lei Lot 14 ? 40 lei Lot 23 ? 34 leiLot 6 ?60 lei Lot 15 ?221lei Lot 24 ? 7 leiLot 7 ? 190 lei Lot 16 ? 86 lei Lot 25 ? 143 leiLot 8 ? 185 lei Lot 17 ? 7 lei-Lot 9 ? 79 lei Lot 18 ? 478 lei-Se va depune pana la datalimitade depunerea ofertelor.Se poate constitui prin O.P., depunere numerar, Scrisoare de Garantie Bancara sau alta metoda permisa de art. 86 din HG925/2006, in contul RO29TREZ4065005XXX000410 TREZORERIA IASI COD FISCAL 4701100. Data de referinta pentru echivalentul leu/alta valuta, curs valabil comunicat de catre BNR in ziua publicarii invitatiei de participare.Reducere 50% pentru IMM-uri definite conform Legii 346 / 2004 republicata.Daca societatea participanta la procedura de achizitie este IMM, va prezenta impreuna cu garantia de participare si actul doveditor conform art. 7 din Legea nr. 346/2004, actualizata, respectiv Formularul ?Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? - Anexa 1 la Legea nr. 346/2004 actualizata.Observatie: In cazul in care ofertantul a constituit garantia de participare la procedura de achizitie publica in calitate de IMM (50% din valoarea garantiei de participare) si nu face dovada ca este IMM conform aliniatului precedent, oferta va fi respinsa la deschidere . In cazul in care garantia de participare este constituita prin scrisoare de garantie aceasta va fi inintata autoritatii contractante in original pana la data limita de depunere a ofertei si se va depune scanata in SEAP.Perioada de valabilitatea a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
Cuantum: 10 %(5% pt. IMM)din valoarea fara TVA a contractului.Se poate constitui prinScrisoare de Garantie Bancara sauoricare alt instrument de garantare emis de catre institutie bancara sau societate de asigurari, depunere numerarla casieria AC in contul RO29TREZ4065005XXX000410 TREZORERIA IASI COD FISCAL 4701100, conf art 90 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea: declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din OUG 34 / 2006 aprobata cu modificari si completari prin Lg 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- formular 2Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181din Oug 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Lg nr 337/2006 cu modificarile si completarile ulteriaore - formular 3Cerinta nr. 3Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile ? se prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul se va prezenta in oricare din formele prevazute de art 5(1) din ordinul 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP. Ofertantii castigatori vor prezenta la solicitarea autoritatii contractante documentul in original/ copie legalizataCerinta nr. 4Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile? se prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul se va prezenta in oricare din formele prevazute de art 5(1) din ordinul 509/2011emis de Presedintele ANRMAP. Ofertantii castigatori vor prezenta la solicitarea autoritatii contractante documentul in original/ copie legalizataCerinta nr. 5Certificat de participare cu oferta independeta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta- formular 13Cerinta nr. 6Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691(evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legeanr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 14Prof. univ dr Vasile AstarastoaeDGA ec Dana DrugusEc Petronela Iuliana BaranetchiEc Ioana AlexaProf univ dr Monica HancianuIng Cristina TopciuIng Maria ArhipAdm Fin Eugen ChiriacJr Nicoleta NastaseAdm Fin Romeo NovotnyAdm fin Lenuta BurciuCerinta nr 7Declaratie privind calitatea de participant la procedura- formular 7 Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate autorizat pt. produsele specifice procedurii.Informatiile dincertificatul constatator vor fi reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor in SEAP.Documentul se va prezenta sub forma: in original, incopie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea, ,conform cu originalul".Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta, inaintea de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata. .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cerinta nr 2 -informatii generalePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.03.2013 09:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer