Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - STICLARIE SI CONSUMABILE DE LABORATOR


Detaliu pentru invitatia numarul 329640
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSTITUTUL NATIONAL CERCETARE DEZVOLTARE PENTRU ECOLOGIE INDUSTRIALA
Numar invitatie: 329640/15.06.2012
Denumire contract: STICLARIE SI CONSUMABILE DE LABORATOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL NATIONAL CERCETARE DEZVOLTARE PENTRU ECOLOGIE INDUSTRIALACod fiscal: RO 3268360, Adresa: SOS. PANDURI 90-92, Bucuresti, Telefon: 4100377, Fax: 4100575
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DRUMUL PODUL DAMBOVITEI NR.71-73 SECTOR 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060652, telefon: +40 214100377, fax: +40 214100575, persoana de contact: ALEXANDRINA GHITA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DRUMUL PODUL DAMBOVITEI NR.71-73 SECTOR 6, Bucuresti, Romania sala de CONFERINTE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (cercetare-dezvoltare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: STICLARIE SI CONSUMABILE DE LABORATOR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se achizitioneaza sticlarie si consumabile de laborator inpartite pe 14 loturi necesare desfasurarii activitatii in cadrul INCD ECOIND.
II.1.6) CPV: 33793000-5 - Sticlarie pentru laborator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 93, 901 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare reprezinta 1, 5% din valoarea estimata a fiecarui lot si anume: lot 1- 18 lei;Lot 2- 35 lei;Lot 3-5 lei, lot 4-3lei, lot 5- 66 lei, lot 6-15 lei, lot 7-23 lei, lot 8-55 lei, lot 9-90 lei, lot 10-137 lei, lot 11-90 lei, lot 12-17 lei, lot 13-46 lei, lot 14-804 lei. Garantia de participare se constituie conf art.86 alin(1)din HG nr.925/2006 si prin depunere in numerar la caseria INCD ECOIND.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei(respectiv 90 zile).
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara tva costituire prin OP, depunere numerar, scrisoare de garantie bancara in conformitate cu HG925/2006, in contul RO79RNCB0076029416390001 cod fiscal 3268360.Reducere 50% pentru IMM-uri definite conform legi 346/2004 republicata daca este IMM prezinta impreuna cu garantia de buna executie si actul doveditor conf.art.7 din legea 346/2004 actualizata formularul declaratiei privind incadrarea in categoria IMM
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea Formular 12ASe solicita documente pentru neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 atat pentru ofertant vat si pentru tert sustinator daca este cazul.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta conform Ordin 314/12.10.2010 -Formular 1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr.34/2006- Formular 2. Persoanele care detin functii de decizie in cadrul INCD ECOIND sunt: Director General Margareta Nicolau, Director Adjunct Aureliea Ballo, Contab.sef. Violeta Pasoveanu, Responsabil aprovizionare Alexandrina Ghita, Presedinte comisie evaluare Andrei Niculae, Membrii comisie evaluare: Lidia Kim, Petrescu Mihaela, Paunescu Gheorghe, Gheorghe Stefania, Pascu Louana Florentina, Badescu Valeriu, Cojocariu Eugen.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCertificate fiscale de la DEFPL SI DGFP in copie lizibil conform cu originalul din care sa rezulte ca nu au datorii la bugetul de stat in luna anterioara depunerii ofertelorDocumentele se vor prezenta in forma original sau copie legalizata sau copie lizibila conf co originalul 1. certificat constatator emis de ORC din care sa reiasa obiectul de activitate al societatii detinatori de parti sociale sau actiuni daca existasanctiuni, va emis cu cel mult 15 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. in situatia declarari ofertantului ca fiind castigator acestava prezenta in original sau copie legalizata certificatului constatator, daca in cadrul ofertei acesta a fost prezentat in copie conform cu originalul.2. documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta dpv profesional pentru persoane juridice / fizice straineDocumentele se vor prezenta in forma original sau copie legalizata sau copie lizibila conf co originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista cu principalele livrari de produse similare, derulate in ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertei
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatii.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.06.2012 17:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer