Achizitie publica - Sticlarie si ustensile pentru laborator
Detaliu pentru invitatia numarul 354008
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354008/24.09.2013
Denumire contract: Sticlarie si ustensile pentru laborator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania de Apa Somes S.A.Cod fiscal: R 201217, Adresa: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264430050, Fax: +40 264430886
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400604, telefon: +40 264430050, fax: +40 264430886, persoana de contact: SERVICIUL ACHIZITII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul S.C. Compania de Apa Somes S.A., B-dul 21 Decembrie 1989, nr. 79, Cluj-Napoca. etaj 1, camera 3
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Sticlarie si ustensile pentru laborator
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta doreste sa achizitioneze Sticlaria si ustensilele pentru laborator mentionate in Anexele 1 si 2 la Caietul de sarcini. Acestea se vor utiliza in laboratoarele Companiei in vederea efectuarii analizelor apei potabile si uzate.
II.1.6) CPV: 33793000-5 - Sticlarie pentru laborator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 128, 913 - 410, 503 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2600 lei-lotul 1, 5500 lei-lotul 2. Pentru situatia in care garantia de participare este constituita in alta moneda, pentru evaluare si raportare unitara a cuantumului garantiei de participare se va utiliza cursul de referinta comunicat de BNR la data publicarii Anuntului de participare in SEAP. Valabilitatea garantiei de participare va fi de 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin una din urmatoarele forme: a) virament bancar, ordin de plata, semnat de banca in favoarea S.C.COMPANIA DE APA SOMES S.A. in contul IBAN RO28 RNCB 0106 0007 6744 0001 deschis la BCR filiala Cluj-Napoca; b) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in conformitate cu Formularul nr. 1. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare, cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, (IMM), prezentand in acest sens Declaratia privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, Formularul nr.2.c) prin depunere la casieria autoritatii contractante a sumei in numerar. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere. Restituirea garantiei de participare se face dupa semnarea contractului, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. Dupa primirea comunicarii rezultatului procedurii ofertantii a caror oferte au fost declarate necastigatoare au dreptul de a obtine eliberarea garantiei de participare in conditiile precizate de art. 88, alin. (4) din H.G.nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G nr.34/2006(Formularul nr.5). Acest formular va fi prezentat si de tertul sustinator daca va fi cazul.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G nr.34/2006 (Formularul nr.6). Acest formular va fi prezentat si de terul sustinator daca va fi cazul si va face referire la neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), lit c1) si lit.d)-Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular nr.7)-Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta.(Formularul nr.8).-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul fiscal se va prezenta numai pentru punctul de lucru/sediul implicat in derularea contractului.-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale)din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatul fiscal se va prezenta numai pentru punctul de lucru/sediul implicat in derularea contractului.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.(Formularul nr.9)-acest formular se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire la nivelul cerintei "Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006" sunt: Dorin Ciataras, Calin Neamtu, Rodica Filip, Doina Ivan, Maria Calatan, Camelia Pop, Vele Daniela, Eva Szabo, Olar Aneta. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care rezulta obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator. Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, prezentarea documentului in original/copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta: 1. Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani(Formualarul nr.10) continand valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.-Certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar pentru maxim 2 contracte mentionate in Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani. In cazul contractelor incheiate in valuta pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.2.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In acest caz ofertantul va completa Formularul nr.4 Acordul de asociere.3. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, (conform art 190 alin.(2) din O.U.G 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm, completat conform Formularului nr.11, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent, pe domeniul/domeniile care fac obiectul acordului-cadru, valabil la termenul limita de primire a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.09.2013 08:03