Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Stingatoare de incendiu (mijloace de prima interventie)


Detaliu pentru invitatia numarul 345399
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Numar invitatie: 345399/17.04.2013
Denumire contract: Stingatoare de incendiu (mijloace de prima interventie)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA MediasCod fiscal: RO13068733, Adresa: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Telefon: +40 269803200, Fax: +40 269844832
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803200, fax: +40 269844832, persoana de contact: Andi Ion
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803200, fax: +40 269844832, persoana de contact: Andi Ion
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Stingatoare de incendiu (mijloace de prima interventie)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Stingatoare de incendiu (mijloace de prima interventie)
II.1.6) CPV: 35111200-7 - Materiale de stingere a incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-cuantum: G =2000 lei;
-pentru echivalenta in euro se va utiliza cursul BNR leu/euro valabil cu 7 zile anterior date limita de depunere a ofertelor;
-mod de constituire: OP in cont RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001 BCR Medias sau Scrisoare de garantie bancara Formular 11 (original)sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari-valabilitate: 70 zile de la data limita pentru primirea ofertelor;
-in situatia prevazuta de art.278^1 din OUG 34/2006, modificata se va retine suma de 1000 lei);
Garantie de buna executie
-cuantum 5% din valoarea contractului fara TVA;
- de regula prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conform art.90 alin(1)din HG 925/2006 modificata
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -eligibilitatea neancadrarea in prevederile art.180 din Ordonanta, Formular 12A-situatia personala, neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 modificata, Formular 12B-Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formular 12C-CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta , Formular 12D-Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 modificata (declaratie pe proprie raspundere cu privire la neancadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 modificata : (declaratie pe proprie raspundere, persoanele cu functie de decizie din cadrul SNTGN TRANSGAZ SA Medias sunt RUSU IOAN Director General, MARES GABRIELA ELENA Sef Serviciu, LATA ILIE Director General Adj., STEFANESCU IOAN Director Departament , TATARU ION Director Departament , COSMA EMIL FLORIN, Director Departament , LUPEAN MARIUS VASILE Director Directie, IDU OLGA Director Directie, MARIN DUMITRU Director Directie, MEDESAN VASILE Director Directie, BOARIU TUDOR GABRIEL Director Directie, PINZAR ADELA Sef Serviciu, FILIPAS LAURA Sef Birou, HADAMBASOVIDIU GHEORGHE Economist, ION ANDI MARIAN Inginer, TATOMIR MIHAELA Inginer, HENTEA MIHAELA LUMINITA Economist, SZABO ALEXANDRA Consilier Juridic, SIMESCU VIORICA Tehnician, PETRARIU IOAN Sef Serviciu, MARINESCU MARIA LUCIA Sef Serviciu, BACIU ELENA MARIOARA Consilier Juridic, GOAGE MIHAI Consilier Juridic, SUCIU NICOLAE ConsilierJuridic, BUCUR ADRIANDirector Directie, BACILA VALENTINinspector risc, NICU DRUSAN Sef Serviciu, CIOCARLAN GHEORGHE inspector PSI) Persoane juridice/ fizice romane (Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/ Autorizatie de functionare / altele echivalente);
-documentele in original/copie legalizata se prezinta numai de ofertant clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii- Persoane juridice /fizice straine (Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -declararea cifrei medii de afaceri globale pe ultimi 3 ani, SE VA PREZENTA CIFRA DE AFACERI DE MINIM 100.000 (Cifra de afaceri a posibililor ofertanti, a fost solicitata egala cu valoarea estimata, pentru a se preveni un eventual risc de neindeplinire a contractului ca urmare a capacitatii reduse din punct de vedere economico-financiar a eventualilor furnizori).-pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valutacomunicat de BNR, -bilantul contabil din anul precedent vizat de organele in drept (se va tine cont de prevederile art.36 din Legea 82/1991), SAU ORICE ALTE DOCUMENTE/ CERTIFICARI DIN CARE REZULTA INDEPLINIREA CERINTEI;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic, -Experienta similara minima solicitata egala cu½ din valoarea estimata , OFERTANTUL VA FACE DOVADA CA A FURNIZAT PRODUSE IN VALOARE DE MINIM 50.000lei (unul sau mai multe contracte de furnizare produse similare cu achizitia prezenta pentru a obtine informatii privind experienta pe care o auofertanti privind furnizarea de produse similare, SAU ORICE ALTE DOCUMENTE/ CERTIFICARI DIN CARE REZULTA INDEPLINIREA CERINTEI)-pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valutacomunicat de BNR - certificat de implementare al sistemului de management al calitatii conform ISO 9001/2008 sau echivalent;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.04.2013 12:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer