Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - STOPAREA ALUNECARILOR DE TEREN LA GRUPUL 130 SILIVAS SI SONDA 173 FINTINELE


Detaliu pentru invitatia numarul 350492
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Numar invitatie: 350492/16.07.2013
Denumire contract: STOPAREAALUNECARILORDE TEREN LA GRUPUL 130 SILIVAS SI SONDA 173 FINTINELE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: RO 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: +40 269201020, Fax: +40 269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Salcimilor, nr.23, Tg.Mures, Romania, cod postal: 540202, telefon: +40 265402800, fax: +40 265306340, persoana de contact: florica Jacota
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Salcimilor, nr.23, Tirgu Mures, sala de licitatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: STOPAREAALUNECARILORDE TEREN LA GRUPUL 130 SILIVAS SI SONDA 173 FINTINELE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Alunecarile de teren constatate in anul 2010 la sondele 12 Silivas, 130 Silivas si 173 Fantanele au produs deformarea coloanei de exploatare (puse in evidenta pe baza masuratorilor electrometrice efectuate) si au condus la sistarea exploatarii gazelor naturale din structura Silivas. Avand in vedere faptul ca in continuare exista un risc major asupra sondelor 12 Silivas, 130 Silivas si 173 Fantanele se impune realizarea lucrarilor de stopare a alunecarilor de teren, lucrari de interventie pe coloanasi repunerea in productie a sondelor afectate de aceste alunecari.Cheltuieli?Diverse si neprevazute?- nu este cazul.
II.1.6) CPV: 45262640-9 - Lucrari de ameliorare a mediului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 830, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare este9000 lei.Aceastagarantie este valabila 90 zile de ladata limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Pt.echivalenta in euro se va tine cont de cursulleu/euro comunicat de BNR din data anterioaradatei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Garantia de participare se constituie conform art.86(1)si (6) din HG 925/2006.Contul pentru virarea garantiei de participare- RO60 BTRL 0270 1202 1673 46XX Banca Transilvania;RO 14056826.In caz de contestatii, in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respingecontestatia ca nefondata sau contestatorul a renuntat la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre AC a masurilor de remediere necesare , AC va retine contestatorului din garantia de participare o suma in conformitate cu art.278ยน alin(1) din OUG 34/20006 actualizata.Cuantumul acestei retineri este de 8043 lei.
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari va fi de 5 % din valoarea fara TVA a contractului.b) Garantia de buna executie a contractului de lucrari se constituie conform art.90 alin. (1)din H.G. 925/2006 ? forma la ziGarantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art.86 alin.(2) ? (4) din H.G. 925/2006-actualizata, se aplica in mod corespunzator.si alin.(3) din H.G. 925/2006 ? forma la zi;Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesivedin sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006-Se va completa Formularul nr.1 A ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006-Se va completa Formularul nr. 1 B;Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioare-Se va completa Formularul nr. 1 C;Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura sunt: Birsan Mircea Lucian - Director departament Tehnic?AchizitiiSNGN ROMGAZ SA MEDIASAvram Pantelimon ? directorSNGN Romgaz SA Sucursala Tirgu MuresCaraivan Viorica - director economic SNGN Romgaz SA Sucursala Tirgu MuresIlinca Dan Claudiu - consilier juridic SNGN Romgaz SA Sucursala Tirgu MuresMatei Gheorghe- presedinte comisie evaluareCiurca Ovidiu Ioan - membru comisieSaseanu Maria Rodica - membru comisieAlecu Gabriela- membru comisieCamelia Pop - membru comisieCalin Baraian - membru comisieFlorica Jacota ? membru comisie-Se va completa Formularul nr. 1 C ;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010-Se va completa Formularul nr.1 D Persoane fizice /juridice romane-Certificat constator emis de ONRC (copie cu specificatia ?conform cu originalul?)din care sa reiasa obiectele de activitate.Informatiile cuprinse in acest certificat vor fi reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizataPersoane juridice /fizice straine -Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator sau echivalent in original sau copie legalizata.Autorizatii de specialitate-- ANRE tip EP conform Ordinului 89/2009 ANRE privind aprobarea regulamentelor pentru autorizarea si verificarea persoanelor fizice si juridice care desfasoara activitati de proiectare, executie si exploatare in domeniul gazelor naturale.- certificat de atestare ANIF pentru lucrari de drenaj conform Legii 138/2004 a imbunatatirilor funciare republicata in MO, Partea I nr.88/13.02.2009 consolidata cu prevederile OUG 39/2009.- Certificate de atestare ANRM (sau echivalent) pentru persoana juridica sau persoana fizica, conform: ORDIN nr.122 din 14 iunie 2006 privind aprobarea Metodologiei de atestare a competentei tehnice a persoanelor juridice care intocmesc documentatii si/sau executa lucrari de cercetare geologica, lucrari de exploatare a petrolului si a resurselor minerale si de expertizare, precum si a persoanelor fizice care intocmesc documentatii si/sau executa lucrari de cercetare geologica si de expertizare.Conform art. 4 din ordin ORDIN nr.122/2006 pentru persoanele juridice care intocmesc documentatii cu caracter tehnico-geologic si/sau executa lucrari de cercetare geologica, lucrari de exploatare a petrolului si a resurselor minerale si de expertizare, precum si pentru persoanele fizice care intocmesc documentatii si/sau executa lucrari de cercetare geologica si de expertizare care intra sub incidenta Legii nr. 238/2004 si a Legii nr. 85/2003, cu modificarile ulterioare
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Fisa de informatii generale. Se va completa Formularul nr.2.Media cifrei de afaceri globalepe ultimii 3 ani. Pt.echivalenta in euro se va tine cont de cursul mediu anual leu/euro comunicat de BNR.Nivelul minim impus 9.660.000 lei.-Se va prezenta orice document disponibil care sa demonstreze cerinta solicitata.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Fisa/fise de informatii privind experienta similara -Formularul 3., -Declaratie privind lista principalelorproiectari si lucrari din ultimii 5 ani pentru verificarea capacitatii tehnice si/sau profesionale-O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia suntautoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Formular 4., - Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani pentru verificarea capacitatii tehnice si/sau profesionaleLista trebuie sa cuprinda valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritateori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., -Experienta similara se demonstreaza prin depunerea de documente dupa un contract de servicii de proiectare si un contract de executie lucraride stopare a alunecarilor de terensau dupa un contract care sa contina atat servicii deproiectare cat si executie de lucrari similare., - Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport , laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantulse angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului-Formularul 5., Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.-Ofertantul va completa Formularul 6., Informatii privind asocierea(daca este cazul)Se solicita la incheierea contractului, acordul de asocierein original din care sa reiasa cine este liderul de asociere si partea fiecaruia din contractul pe care urmeaza sa il duca la indeplinire. Acordul de asociereprezentattrebuie sa fie in concordanta cu oferta si se va constitui in anexa la contractul de achizitie publica., Informatii privind subcontractantii(daca este cazul)Se va prezenta obligatoriuFormularul nr.7a) lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare;b) partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontractezec) datele de recunoastere ale subcontractantilor.Se solicita la incheierea contractului, contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.08.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.08.2013 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.07.2013 14:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer