Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - str. Horea - modernizare retea apa


Detaliu pentru invitatia numarul 352823
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL CIMPENI ALBA
Numar invitatie: 352823/20.08.2013
Denumire contract: str. Horea - modernizare retea apa
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL CIMPENI ALBACod fiscal: 4331112, Adresa: PIATA AVRAM IANCU NR. 5, Campeni, Telefon: 0258771215, Fax: 0258771215
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PIATA AVRAM IANCU NR. 5, Campeni, Romania, cod postal: 515500, telefon: +40 258771215, fax: +40 258771215, persoana de contact: CORNEA CALIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PIATA AVRAM IANCU NR. 5, Campeni, Romania, cod postal: 515500, telefon: +40 258771215, fax: +40 258771215, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: str. Horea - modernizare retea apa
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitionare de materiale necesare pentru o retea de apa
II.1.6) CPV: 44162500-8 - Conducte de apa potabila (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 303, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3035 lei, valab. garantiei de particip. este de 30 zile de la data depunerii ofertelor, forma de constituire: instrument de garantare irevocabil emis in conditiile legii, depunerea numerarului la sediul autorit. contractante, scrisoarea de garantie bancara trebuie: 1. prezentata in original si anexata la coletul cu oferta; 2.sa faca referire la procedura organizata de autorit. contractanta; 3.sa contina in clar denum. autorit. contractante pentru care s-a constituit, valoarea garantiei in suma fixa pentru care s-a constituit si parafa lizibila a bancii, societ. de asigurare emitente si semnatura autorizata. 4.sa aiba inscrisa valabilit. pt. care a fost constituita, corespunzat. cu cea inscrisa in documentatie.Data de referinta pentru cursul de schimb ce va fi avut in vedere la conversia valorii aferente garantiei de participare este data publicarii invitatiei de participare, iar cursul de schimb este cel al BNR.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie de eligibilitate pe propria raspundere a ofertantului complectata in conformitate cu formularul 5;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, formular 6Declaratie privind neincadrarea in art. 181, complectare formular nr. 17Prezentarea certificatului de atestare fiscala elib. de Administratia finantelor publice care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii.Prezentarea certificatului de atestare fiscala elib. de autorit. publice locale care atesta plata obligatiilor fata de bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: ANDRES IOAN CALIN. ? primar, membrii comisiei de evaluare: Andres Ioan Calin- primar, Trifa Mihail ? viceprimar, Cramba Tania ? cons. Investitii, Cornea Calin ? cons. Achizitii, Napeu Alina Veronica ? cons. ADPP, Mihon Constantin ? referent ADPP.Solicitarea neincadrarii ofertantilor in prevederile art. 180, 181 si 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 sunt obligatii si drepturi prevazute de legislatia achizitiilor publice in vigoare Certificat constatator, in original/copie legalizata/copie conform cu originalul, emis de ORC, valabil la data deschiderii ofertelor din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespundaobiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil.Autoritatea Contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii situatiilor financiare (ultimul bilant contabil si Contul de profit si pierderi) vizate si inregistrate de organele competente. Informatii generale despre ofertant.Autoritatea Contractanta solicita, ca Ofertantul sa prezinte informatiile generale conform cerintelor din Formularul - ?Informatii generale? cifra de afaceri sau media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani 2009 , 2010, 2011) conform Formularul - ?Informatii generale? ..Cursul BNR leu/euro: pentru anul 2009 1 euro = 4, 2282 lei, pentru anul 2010 1 euro=4, 2099 lei, pentru anul 2011 1 euro = 4, 3243 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantii Cerinta obligatorie: Se va prezenta Lista cuprinzand subcontractantii si specializarea acestora. ISO 9001 Prezentarea certificatului, sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.08.2013 12:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer