Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - STRADA AURULUI NEGRU ? REABILITARE STRADA MIHAI EMINESCU, INTRE STRADA GEORGE COSBUC SI STRADA ATELIERELOR (DN 2G), LUNGIME 1.572,90 M., MUNICIPIUL MOINESTI, JUDETUL BACAU


Detaliu pentru invitatia numarul 326438
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SERVICIUL PUBLIC JUDETEAN DE DRUMURI BACAU
Numar invitatie: 326438/11.05.2012
Denumire contract: STRADA AURULUI NEGRU ? REABILITARE STRADA MIHAI EMINESCU, INTRE STRADA GEORGE COSBUCSI STRADA ATELIERELOR (DN 2G), LUNGIME 1.572, 90 M., MUNICIPIUL MOINESTI, JUDETUL BACAU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC JUDETEAN DE DRUMURI BACAUCod fiscal: 14503401, Adresa: STR. GEORGE BACOVIA, NR. 57, BACAU, JUD. BACAU, Bacau, Telefon: 0234588337, Fax: 0234588337
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. GEORGE BACOVIA, NR. 57, BACAU, JUD. BACAU, Bacau, Romania, cod postal: 600238, telefon: +40 234588337, fax: +40 234588337, persoana de contact: LENUTA ARDELEANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SERVICIUL PUBLIC JUDETEAN DE DRUMURI, STR. GEORGE BACOVIA, NR. 57, BACAU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: STRADA AURULUI NEGRU ? REABILITARE STRADA MIHAI EMINESCU, INTRE STRADA GEORGE COSBUCSI STRADA ATELIERELOR (DN 2G), LUNGIME 1.572, 90 M., MUNICIPIUL MOINESTI, JUDETUL BACAU
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SE VOR EXECUTA LUCRARI DE AMENAJARE SISTEM RUTIER, ACOSTAMENTE, DRUMURI LATERALE, LUCRARI DE SIGURANTA CIRCULATIEI
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 351, 675 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de: 23.516, 00 leiModul de constituire a garantiei de participare conform H.G. 925/2006 art. 86.In cazul in care operatorul economic depune contestatie la CNSC si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma stabilita prin art. 278^1, alin (1), lit c)din OUG 34/2006 actualizata, in cuantum de 6.131, 67 lei.Ofertantii care se prezinta la procedura de achizitie in calitate de IMM, vor prezenta dovada constituirii garantiei de participare in cuantum de 50% din valoarea integrala a acesteia, insotita de Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM (anexa 1) la Legea nr.346/2004 si OG nr.27/2006In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare ? 90 zile
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10%din valoarea contractului fara TVA, si se va constiuiastfel: Garantia de buna executie se constituieprin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un contla unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea ( Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006-se solicita completarea Formularului nr. 1 -DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEAdin sectiunea formulare, semnat de catre reprezentantul sau legal.Nota 1: In cazul unei asocieri, se va prezenta documentul mai sus mentionat pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 2: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formular nr. 1 -din Capitolul"Formulare" al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator.- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-se solicita completarea Formularului nr. 1A din Capitolul?Formulare? al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul sau legal.In cazul unei asocieri, se va prezenta documentul pentru fiecare dintre membrii asocierii.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.NOTA: in cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 1A din Capitolul ?Formulare?al Documentatiei de Atribuire semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator cuprinzand numai punctele a), c), d).-Declaratie privind calitatea de participant la procedura- se solicita completarea formularului nr 2 din sectiunea formulare-Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independentase -solicita completarea formularului 1B din sectiunea formulare -conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta;Pentru certificarea faptului ca participarea ofertantului/Tertul sustinator la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, ofertantul are obligatia de a prezenta Formularul 1B, din Capitolul"Formulare" al Documentatiei de Atribuire- Declaratia: ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" in cazul unei asocieri se va preanta pentru fiecare membru al asocierii.-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- se solicita completarea formularului 1C din sectiunea formularePersoane responsabile cu atribuirea contractului din partea Autoritatii Contractante sunt- director Valentin Palea, sef serv achizitii Patrichi Petru, contabil sef Daiana Ardeleanu, sef serviciu Panican Doru, insp.. Deaconu Marian, primar municipiu Moinesti Viorel Ilie, director buget finante municipiul Moinesti- Dospinescu V.Persoanele fizice sau juridice care participa direct in procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu au dreptul de a fi, ofertant, ofertant asociat sau subcontractant, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire-Certificate constatatoare privind plata impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, respectiv: a) Certificat de atestare fiscala privind obligatiile la bugetul general consolidat (D.G.F.P.), care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele;b) Certificat de taxe si impozite catre bugetul local (Consiliul local), care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Conventia de esalonare (amanare) si dovada platilor la zi conform conditiilor impuse la acordarea inlesnirilor (daca este cazul).Nota: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele /documentele edificatoare in original, copieegalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, . Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele /documentele edificatoare in original, copieegalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul insotite de traducere autorizata.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.Operatorii economici care prin certificatele/documentele edificatoare depuse in oferta sau ulterior prezentate nu fac dovada achitariiobligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, vor fi exclusi din prezenta procedura de achizitie publicaCerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul (dupa caz, toti membrii asocierii) prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor/compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu (institutiile autorizate ale tarii de origine) in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestoraPentru impozitele si taxele amanate sau esalonate la plata, se vor depune copii dupa conventia de esalonare (amanare) si dovada platilor la zi conform conditiilor impuse la acordarea inlesnirilor.ATENTIE!Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in urmatoarea situatie: ? Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire (se va completa Formularul nr. 1 din Capitolul"Formulare" al Documentatiei de Atribuire). Se solicita: 1.Pentru persoane juridice/fizice romane-Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului sau echivalentul din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori precum si faptul ca are in obiectul de activitate executia de lucrari solicitate in prezentul contract.Ofertantul va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte obiectul de activitate (Obiectul Contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din Certificatul Constatator), in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care ofertantul plasat pe primul loc a prezentat Certificatul Constatator in copie conforma cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul Constatator in original/copie legalizata.2. Pentru persoane juridice /fizice straine-Documenteedificatoarecaresa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Pentru persoanele juridice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.ATENTIE!In cazul unei asocieri se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asociatieia. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerintanr. 1.Bilanturile contabilepe ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010 sau 2009, 2010, 2011 dupa caz ) vizate si inregistrate de organele competenteMedia cifrei de afaceri globale a operatorului economic pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie in valoare de minim 4.000.000 leiIn situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv 2009, 2010, 2011, - TERT SUSTINATOR- In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita- Lista cu principalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani careva contine valori, perioade de executie, beneficiariCerinta nr. 1: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a executat in ultimii 5 ani( se considera 5 ani pana la data depunerii ofertelor) cel mult douacontracte de executie lucrari similare celor din documentatia tehnica atasata, in valoare totala de minim 2.000.000 lei fara TVA., Cerinta 2- Ofertantultrebuiesa faca dovadaca are in dotare (sau are drept de folosinta)utilaje, instalatii, echipamente tehnicenecesarept derularea contractului .Deasemeni, ofertantul va demonstra ca detine laborator propriu sau poate prezenta un contract prestari servicii pentru profilurile de lucrari rezultate din tehnologiile de executie adoptate .( laborator autorizat gr.II pentru mixturi asfaltice ), Cerinta nr 3.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta nr 4- se solicita-Informatii referitoare la conducerea tehnica propusa pentru executia lucrarii , persoanele responsabile cu executia lucrarilor si personal muncitor de specialitate, Cerinta 5. Responsabil tehnic cu executia si Persoana responsabila cu Asigurarea Calitatii, Sustinere terti - In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, Informatii privind subcontractantiiATENTIE!a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti, Informatii privind asociereaMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Cerinta nr. 1Certificat de conformitate a implementarii sistemului calitatii conform ISO 9001, Cerinta nr2.Certificat de conformitate a implementarii standardelor de protectie a mediului ISO 14001 eliberate de catre organisme acreditate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2012 15:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer