Achizitie publica - ?Stramutarea osemintelor eroilor, constructie si amenajare ansamblu comemorativ din satul Tataresti, Comuna Viile Satu Mare?
Detaliu pentru invitatia numarul 321800
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321800/12.03.2012
Denumire contract: ?Stramutarea osemintelor eroilor, constructie si amenajare ansamblu comemorativ din satul Tataresti, Comuna Viile Satu Mare?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VIILE SATU MARE (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI VIILE SATU MARE)Cod fiscal: 3896640, Adresa: loc. Viile Satu Mare, str. Republicii nr 1, jud Satu Mare, Viile Satu Mare, Telefon: 0261754224, Fax: 0261754224
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: loc. Viile Satu Mare, str. Republicii nr 1, jud Satu Mare, Viile Satu Mare, Romania, cod postal: 447360, telefon: +40 261754224, fax: +40 261754224, persoana de contact: STR. REPUBLICII, NR.1, VIILE SATU MARE, 447360, JUD. SATU MARE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: loc. Viile Satu Mare, str. Republicii nr 1, jud Satu Mare, Viile Satu Mare, Romania, cod postal: 447360, Sala de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SERVICII PUBLICE LOCALE)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Stramutarea osemintelor eroilor, constructie si amenajare ansamblu comemorativ din satul Tataresti, Comuna Viile Satu Mare?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Stramutarea osemintelor eroilor, constructie si amenajare ansamblu comemorativ din satul Tataresti, comuna Viile Satu Mare
II.1.6) CPV: 45212314-0 - Lucrari de constructii de monumente istorice sau memoriale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 050 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1600 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 40 de zile de la data limita de depunere a ofertelorSe poate constitui: a) prin Scrisoare de garantie bancara emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire .b) prin ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;c) plata in numerar la casieria autoritatii contractante.In cazul in care ofertantul este I.M.M. va face dovada in conditiile Legii nr.346/2004.Contul de trezorerie in care se va constitui garantia de participare este RO19TREZ5465 006X XX00 2198, Trezoreria Satu MareIn cazulasocierii, viramentul bancar sau instrumentul de garantare de participare va fi emis pentru liderul asociatiei.Neprezentarea garantiei de participare respectand cerintele de mai sus conduce la respingerea ofertei si descalificarea ofertantului.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie- 5 % din valoarea fara T.V.A. a contractului de lucrari ce urmeaza a fi incheiat. Modul de constituire: conform art.90 din HGR 925/2006Se constituie : in termen de max. 5 zile de la semnarea contractului.Serestituie, dupa cum urmeaza: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii Procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca achizitorul nua ridicat pana la acea data pretentii asupra ei;b)30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala, daca achizitorulnu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Se solicita prezentarea unei scrisori bancare de confirmare a fondurilor, cu o valoare de minim 80000 lei, valabila pe perioada derularii contractului , din care sa rezulte ca respectivul oferant detine/beneficiaza, in cazul in care este declarat castigator, in perioada derularii contractului de : lichiditati, credite, linii de credit sau alte mijloace financiare.Acest lucru se solicita in scopul sustinerii din resurse proprii a lucrarilor de catre ofertantul decalarat castigator pana la decontarea facturilor de catre beneficiar.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatie de atribuire a fost publicata in intregime in seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.03.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.03.2012 13:53