Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Stramutarea osemintelor eroilor, constructie si amenajare ansamblu comemorativ din satul Tataresti, Comuna Viile Satu Mare?


Detaliu pentru invitatia numarul 322718
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA VIILE SATU MARE (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI VIILE SATU MARE)
Numar invitatie: 322718/23.03.2012
Denumire contract: ?Stramutarea osemintelor eroilor, constructie si amenajare ansamblu comemorativ din satul Tataresti, Comuna Viile Satu Mare?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VIILE SATU MARE (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI VIILE SATU MARE)Cod fiscal: 3896640, Adresa: loc. Viile Satu Mare, str. Republicii nr 1, jud Satu Mare, Viile Satu Mare, Telefon: 0261754224, Fax: 0261754224
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: loc. Viile Satu Mare, str. Republicii nr 1, jud Satu Mare, Viile Satu Mare, Romania, cod postal: 447360, telefon: +40 261754224, fax: +40 261754224, persoana de contact: STR. REPUBLICII, NR.1, VIILE SATU MARE, 447360, JUD. SATU MARE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: loc. Viile Satu Mare, str. Republicii nr 1, jud Satu Mare, Viile Satu Mare, Romania, cod postal: 447360
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SERVICII PUBLICE LOCALE)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Stramutarea osemintelor eroilor, constructie si amenajare ansamblu comemorativ din satul Tataresti, Comuna Viile Satu Mare?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Stramutarea osemintelor eroilor, constructie si amenajare ansamblu comemorativ din satul Tataresti, comuna Viile Satu Mare
II.1.6) CPV: 45212314-0 - Lucrari de constructii de monumente istorice sau memoriale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 050 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1600 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 40 de zile de la data limita de depunere a ofertelorSe poate constitui: a) prin Scrisoare de garantie bancara emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire .b) prin ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;c) plata in numerar la casieria autoritatii contractante.In cazul in care ofertantul este I.M.M. va face dovada in conditiile Legii nr.346/2004.Contul de trezorerie in care se va constitui garantia de participare este RO19TREZ5465 006X XX00 2198, Trezoreria Satu MareIn cazulasocierii, viramentul bancar sau instrumentul de garantare de participare va fi emis pentru liderul asociatiei.Neprezentarea garantiei de participare respectand cerintele de mai sus conduce la respingerea ofertei si descalificarea ofertantului.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie- 5 % din valoarea fara T.V.A. a contractului de lucrari ce urmeaza a fi incheiat. Modul de constituire: conform art.90 din HGR 925/2006Se constituie : in termen de max. 5 zile de la semnarea contractului.Serestituie, dupa cum urmeaza: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii Procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca achizitorul nua ridicat pana la acea data pretentii asupra ei;b)30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala, daca achizitorulnu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratieprivind eligibilitatea; Declaratie pe propria raspundere, privind neincadrarea in dispozitiile art.180, completata in conformitate cu Formularul din Sectiunea III a documentatiei de atribuire, insotita de urmatoarele documente: - cazier judiciar- cazier fiscalCerinta nr. 2Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Declaratie pe propria raspundere, completata in conformitate cu Formularul din Sectiunea III a documentatiei de atribuire, insotita de urmatoarele documente: - Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, emis de Directia Generala a Finantelor Publice, - Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, emis de Directia/Serviciul de specialitate alConsiliul Local in a carui raza de competenta isi are ofertantul sediul principal, Din acestea sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota: Persoanele juridice/fizice straine, vor prezenta documente echivalente ? traduse in limba romana de un traducator autorizatCerintanr. 3Certificatul de participare cu oferta independentaOfertantul va completa si prezenta formularul din sectiunea III-Formulare-?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?.In cazul asocierii in scopul depunerii ofertei comune, acest document va fi completat de toti membrii asociatiei respective.Cerinta nr.4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69¹ din OUG 34/2006 Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69¹ ( evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, actualizata.Nemele perosnelor cu functie de decizie din cadrul AC , in ceea ce priveste organizarea, derularea, finalizarea procedurii de atribuire: David Daniel Ionel - primar, Bernat Manuela Eva, Balaj Elena Nicoleta, Marian Eva, Bente Nicolae, Szakal Ecaterina, Papp Joszef, Huszti Iuliu - membrii in comisia de evaluare a ofertelorCerinta nr.5Declaratia privind calitatea de participant la procedura- completata conform Formularului - din Sectiunea III a documentatiei de atribuire. Cerinta nr. 1- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - in original, in copie legalizata sau copie cu mentiunea "conform cu originalul", emis cu cel mult 30 de zile inainte de data sedintei de deschidere a ofertelor, din care sa reiasa faptul ca ofertantul are inscrisa, in domeniile de activitate, ce fac obiectul prezentei proceduri.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depuna certificatele mentionate mai sus.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Se solicita prezentarea unei scrisori bancare de confirmare a fondurilor, cu o valoare de minim 80000 lei, valabila pe perioada derularii contractului , din care sa rezulte ca respectivul oferant detine/beneficiaza, in cazul in care este declarat castigator, in perioada derularii contractului de : lichiditati, credite, linii de credit sau alte mijloace financiare.Acest lucru se solicita in scopul sustinerii din resurse proprii a lucrarilor de catre ofertantul decalarat castigator pana la decontarea facturilor de catre beneficiar.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind principalele lucrari similare executatein ultimii 5 ani ? conformFormularsi Anexa la Formulardin Sectiunea III a documentatiei de atribuire, insotita de certificari de buna executie . Aceasta lista va fi insotita de: - cel putin un document prin care sa se confirme executarea lucrarilor in valoare de70000 lei si-de o recomandare din partea beneficiarilor privind calitatea lucrarilor executate.Nota: In cazul in care un contract prevade bunuri, servicii sau lucrari altele decat cele solicitate ca experienta similara, se va prezenta o detaliere a contractului, insusita de beneficiar, din care sa reiasa valoarea lucrarilor similare solicitate (centralizatoare , procese verbale, oferte, devize)., Cerinta nr. 2Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta nr.3Declaratie privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii, angajat in indeplinirea contractului- ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine personal de specialitate atestat - responsabil tehnic cu executia ;pe domeniul ce face obiectul prezentei executii de lucrari, ,Cerinta nr.4Informatii privind capacitatea tehnica Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari .- Ofertantii vorprezenta lista laboratoratoarelor de specialitate proprii , contracte, precontractate, angajamenteincheiate cu laboratoare de specialitate autorizate pentru prelevare, determinari si incercari cu grad corespunzator pentru executia lucrarilor, insotite de autorizatiile aferente acestor laboratoare., Cerinta nr.5Declaratia privind subcontractantatii Cerinta nr.1Certificat ISO 14000 (masuri de protectie amediului) sau echivalent, valabil la data sedintei de deschidere a ofertelor., Cerinta nr.2Certificat ISO 9001/2000 sau echivalent, valabil la data sedintei de deschidere a ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DOCUMENTATIA ESTE PUBLICATA IN INTREGIME IN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.04.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.03.2012 10:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer