Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Strategia de marketing pentru dezvoltarea turistica turistica a zonei de parteneriat transfrontaliere, in cadrul proiectului,,Perle medievale-Hotin,Soroca,Suceava-Mejekss"


Detaliu pentru invitatia numarul 340859
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL SUCEAVA
Numar invitatie: 340859/11.12.2012
Denumire contract: Strategia de marketing pentru dezvoltarea turistica turistica a zonei de parteneriat transfrontaliere, in cadrul proiectului, ,Perle medievale-Hotin, Soroca, Suceava-Mejekss"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL SUCEAVACod fiscal: 4244792, Adresa: B-dul 1 Mai, nr. 5A, Suceava, Telefon: +40 0230212696/167, Fax: +40 0230520593
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul 1 Mai, nr. 5A, Suceava, Romania, cod postal: 720224, telefon: +40 230212696, fax: +40 230520593, persoana de contact: Dan Dura, Eugen Ignat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Suceava, B-dul 1 Mai nr.5A
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Strategia de marketing pentru dezvoltarea turistica turistica a zonei de parteneriat transfrontaliere, in cadrul proiectului, ,Perle medievale-Hotin, Soroca, Suceava-Mejekss"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie elaborarea unei strategii de marketingdedezvoltare turistica pentru zona de parteneriat transfrontalier si a cetatilor medievale: Hotin , Soroca, Suceava in cadrul proiectului , , Perle medievale - Hotin, Soroca, Suceava"/ Medieval Jewlleries: Khotyn, Soroca, Suceava - Mejekss", MIS ETC :1098
II.1.6) CPV: 79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 72, 581 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare garantie participare: 1451, 62 lei. Garantia de participare va fi constituita in conditiile art. 86 alin. (1) din HG 925/2006 - Cont depunere garantie: RO05TREZ5915006XXX000186, deschis la Trezoreria municipiului Suceava, cod fiscal 4244792; Termenul de valabilitate: 120 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor; Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea sumei la caseria autoritatii. - Instrumentul de garantare trebuie sa prevada in mod obligatoriu ca ofertantul va pierde suma de 725, 81 lei din garantia de participare, in cazul in care se incadreaza in situatia descrisa la art. 278^1 din OUG nr. 34/2006; In cazul in care ofertantul va constitui garantia de participare ca fiind IMM, aceasta va fi insotita de declaratie pe proprie raspundere(Anexa 2 sau Anexa 3) - prezentata in original;
- In cazul unei asocieri, daca se doreste sa se beneficieze de prevederile art. 16, alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, atunci fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada ca este IMM . Se va prezenta in original Anexa 2 sau Anexa 3 completata de fiecare asociat, dupa caz. Dovada platii garantiei de participare va fi prezentata in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului sau va fi introdusa in oferta, alaturi de cele trei plicuri: 1 original si 2 copii. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului fara TVA si se va constitui, in conformitate cu prevederile art. 89 alin. (2) din HG nr. 925/2006 - garantia de buna executie se poate constitui in oricare dintre formelel prevazute la art. 90 alin. ( 1) din HG 925/2006 - daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui in conditiile art. 90, alin ( 3 ) din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1). Declaratie privind neincadrarea in art. 180, 181, 69^1 din OUG 34/2006- completare Formular 12A, 12 B, Formular 69^1, astfel: - Completare Formular 12 A, prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular;Fiecare ofertant / ofertant asociat/ tert sustinator este obligat sa prezinte Formularul 12A in original- Completare Formular 12B, prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular;Fiecare ofertant / ofertant asociat/ este obligat sa prezinte Formularul 12B in original iar iar tertul sustinator este obligat sa prezinte Formularul 12B ?TERT, in original.Formularul 12B va fi insotit de certificate de atestare fiscala, astfel: - Pentru persoane fizice / juridice romane: Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare (formulare tip emise de Primariile de care apartine si de DGFP teritoriala) - prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Pentru persoane fizice / juridice straine: documente edificatoare (certificate, cazier fiscal, etc., alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, in conformitate cu prevederile legale ale tarii in care este stabilit - prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.NOTA. Din documentele prezentate trebuie sa rezulte faptul ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Completare Formular 69^1 ? prezentat in original.Fiecare ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator este obligat sa prezinteacest formular. In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: - Ion Lungu ? primar- Ovidiu Doroftei ? viceprimar- Gavril Varvara ? viceprimar;
- Ioan Ciutac ? secretar municipiu.- Elisabeta Vaideanu, director executiv- Carmen Cordus, sef Serviciu Contabilitate- Mihaela Siriteanu, viza control financiar preventiv propriu- Mirela Sofian, viza control financiar preventiv propriuMembrii comisiei de evaluare: - Dan Dura, Sef Serviciu Integrare Europeana si Strategii de Dezvoltare- Camelia Damian, sef Serviciu Patrimoniu- Mihaela Olariu, consilier Serviciul contencios administrativ- Razvan Marcu, consilier Serviciu Integrare Europeana si Strategii de Dezvoltare- Cezar Olariu, consilier Serviciu Integrare Europeana si Strategii de Dezvoltare- Gabriela Lazar, consilier Serviciu Integrare Europeana si Strategii de Dezvoltare- Anca Zama, consilier Serviciu Integrare Europeana si Strategii de Dezvoltare- Mihaela Gramada, consilier Serviciu Integrare Europeana si Strategii de Dezvoltare- Eugen Ignat, consilier Compartimentul achizitii publiceMembri de rezerva: - Narciza Nenec, consilier Serviciu Integrare Europeana si Strategii de Dezvoltare- Ana Vasiliu, consilier Serviciul Contencios administrativ- Rodica Mihalescul, consilier Compartimentul achizitii publice.In conformitate cu HCL 116/21.06.2012 coroborat cu HCL nr. 121/12.07.2012 si HCL nr. 122/12.07.2012 consilierii din componenta Consiliului local al municipiului Suceava sunt : ARAMESCU ADRIAN, BARBA NICULAI, BRADATAN TIBERIUS MARIUS, CIOBANU ?TIMOFI ADRIAN, CIRLAN LIVIU, CRETU SILVIU ? CRISTINEL, DONTU OVIDIU ? LIVIU, DOROFTEI OVIDIU, GIRIGAN EUGEN, GROSAR ALEXANDRU - CORNEL , HARSOVSCHI LUCIAN, MOCANU VASILE, MONACU VASILE, ONOFREI ? RAILEANU GHEORGHE, PADURARU ANDREI ? GEORGE, ROIBU MARCEL ? DAN, RUSU PAUL, SEREDENCIUC VIOREL, SFECLA GENILONI, TATARANU COSTEL, UNGURIAN DANIEL, VIRVARA GAVRIL, VORNICU CORNELIU2). Certificat de participare cu oferta independenta - Completare Formular 314, prezentat in original.3). Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completare Formular 12C, prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular. Ofertantul va prezenta documente din care sa reiasa ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte aceste documente.Nota: Autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentelor in original/copie legalizata.Cerinte: A). Persoane juridice romane: 1). Certificat constatator emis de ONRC, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor . Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul".B). Persoane fizice romane1). Documente edificatoare, eliberate cu maxim 30 de zile inainte de data de depunerea ofertei, din care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale in vigoare. Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul".C).Persoane juridice /fizice straine1). Documente, in termen de valabilitate, care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care este stabilit. Documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale despre ofertant cu mentionarea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani. Cifra de afaceri globale in ultimii trei ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului sa fie de minim 140000 RON.Completare Formularul 2 ? se va prezenta in original, cu mentionarea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular. In cazul persoanelor juridice/fizice straine, la calculul cifrei de afaceri globale anuale se va lua in considerare cursul euro mediu anual practicat de BNR pentru anul respectiv. Se vor lua in calcul urmatoarele cursuri: 2009:1 Euro = 4, 2373 RON; 2010:1 Euro = 4, 2099 RON; 2011:1Euro = 4, 2379 RON. Ofertantiicare trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro in RON, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa, Copie certificata dupa ultimul bilant contabil, inregistrata si vizata de organele competente, Capacitatea ec. si fin. a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinireaunui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridiceexistente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isidemonstreaza sit. ec. si fin. invocand sustinerea acordata din partea unuitert, in conf. cu prev. art.186?alin.1 din OUG 34/2006, de catre o alta persoana- prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele fin. invocate
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1).Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani- Formular 12 E., 2).Experienta similara. Prezentarea unui numar de maxim 2 (doua ) contractein valoare cumulata de cel putin 70000lei fara TVA, care sa confirme prestarea in ultimii 3 ani de servicii similare(strategii/planuri de marketing ).Pentru contractul/contractele similare se va prezenta: Formularul B4(continand valori, perioade de prestare , beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, - prezentarea unor certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, conform art.188, alin(2)lit.a) din OUG34/2006.recomandare/recomandari semnate de benef. contractului/contractelor(in copie lizibila cu mentiunea "conform cuoriginalul")a act. adit. la acestea(dupa caz), a recomand. din partea benef.(form. F8) din care sa reiasa modul de indeplinire si stadiul de executie, precum si a doc. constatator( daca este un contract finalizat).In cazul unei asocieri, experienta similara va fi indeplinita prin cum, 3)Asigurarea de personal responsabil de indeplinirea contractului.Echipa desemnata in derularea contractului va cuprinde personalul direct implicat si responsabil de indeplinirea contractului si poate fi dimensionata liber de catre ofertant, astfel incat cerintele caietului de sarcini sa fie integral indeplinite. Echipa vainclude obligatoriu urmatoarele functii: -Expert cheie 1-lider/ manager proiect: studii superioare de lunga durata cu diploma de licenta, certificat de calificare manager proiect, COR 241101, recunoscut CNFPA sauechivalent , cu experienta relevanta in cel putin un proiect similar-Expert cheie 2-expert marketing: studii superioare cu diploma de licenta, certificat de calificare profesionala in domeniul marketinguluiCOR 243103 sau 243203, recunoscut CNFPA sau echivalent , cu experienta relevanta in cel putin un proiect similar.Ofertantul va prezenta, alaturi de Formularul 12J, pentru fiecare persoana, CV-ul( formular F12 in original) si formularul F13 in orig., 4) Organigrama echipei care va fi implicata in derularea contractului, cu specificarea numelor si a pozitiilor personalului in cadrul acestei echipe, 5)Declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatii de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de serviciiSe vor prezenta, in copie lizibila cumentiunea "conform cu originalul", documente care atesta detinerea(dotareaproprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie, 6)Informatii privind partea de contract pe care operatorul economic areintentia sa o subcontracteze ? se va completa, daca este cazul, Formularul12 G-prezentat in original si Acordurile de subcontractare incheiate cufiecare subcontractant - Anexa 6(in original)., 7)In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sauprofesionala invocand si sustinerea acordata, atunci acesta are obligatia dea dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajamentferm, in forma autentica, al persoanei respective, prin care aceasta confirmafaptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate.- Se va prezenta un angajament ferm in forma autentica, 8)In cazul in care sustinerea tertului se refera la indeplinirea unor cerinte privind experienta similara, reflectata prin prezentarea unor liste de servicii, atunci angajamentul ferm trebuie sa garanteze faptul ca in cazul in care contractantul intampina dificultati, sustinatorul urmeaza sa se implice direct pentru finalizarea contractului.- Se va prezenta un angajament ferm in forma autentica Documente/certificate emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica serviciile de consultanta in cauza conform SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se poate descarca din SEAP(www.e-licitatie.ro), fiind atasata prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul Operational Comun ENPI CBC)
Data expedierii prezentei invitatii: 11.12.2012 09:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer