Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Strazi in zona de Nord Vest situate pe teritoriul administrativ al Comunei Bolintin Deal


Detaliu pentru invitatia numarul 347368
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA BOLINTIN DEAL
Numar invitatie: 347368/27.05.2013
Denumire contract: Strazi in zona de Nord Vest situate pe teritoriul administrativ al Comunei Bolintin Deal
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BOLINTIN DEALCod fiscal: 5843129, Adresa: com. Bolintin Deal, str. Muncii, nr.18, Bolintin-Deal, Telefon: 0246273074, Fax: 0246273074
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com. Bolintin Deal, str. Muncii, nr.18, Bolintin-Deal, Romania, cod postal: 087015, telefon: +40 246273074, fax: +40 246273074, persoana de contact: EMILIAN BANICA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Bolintin Deal, Str Muncii, nr. 18, Comuna Bolintin Deal, jud. Giurgiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Strazi in zona de Nord Vest situate pe teritoriul administrativ al Comunei Bolintin Deal
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de constructii a drumurilor situate pe teritoriul administrativ al Comunei Bolintin DealValoarea estimata a contractului este de 610.290 lei fara tva si include suma de 61.029 lei reprezentand cheltuieli diverse si neprevazute in procent de 10% din valaorea estimata.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 610, 290 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita o garantie de participare eliberata in numele ofertantului, care va fi emisa de catre o societate bancara/societate de asigurari in cuantum de 10.900 lei. Garantiei de participare se va constitui potrivit art.86 alin(1) din HG 925/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare poate fi eliberata in numele ofertantului si in Euro, cuantumul garantiei de participare se va calcula utilizandu-se cursul comunicat de BNR cu 5 zile anterioare datei limita de depunere a ofertelor.Se va completa Formularul 10.
Garantie de buna executie
Ofertantul declarat castigator va trebui sa puna la dispozitia autoritatii contractante o garantie de buna executie a contractului, in original, in cuantum de 10% din valoarea de contract acceptata, fara Tva, constituita in conformitate cu prev ART 90 alin 1-3 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor minime de calificare, ofertantul va prezenta: 1. declaratie privind neincadrarea in prevederile Art 180 din Oug 34/2006 - Formularul 12. declaratie privind neincadrarea in prevederile Art 181 din OUG 34/2006 - Formularul 23. certificat de atestate fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale , care atesta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.4. certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de palat la bugetul general consolidat ( ANAF DGFP)care atesta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleNota 1: Operatorii economici care prin certificatele depuse nu fac dovada achitarii obligatiilor de plata vor fi exclusi din prezenta procedura.Nota 2: Certificatele se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea "conform originalului"Nota 3: In cazul unei asocieri se vor prezenta documente ptr fiecare din membrii asocierii5.Declaratie privind neincadrarea inprevederile Art. 691- Formularul 3Nota 1: Persoanele responsabile cu atribuirea contractului din partea autoritatii contractanate sunt : Banica Emilian, Oprescu Costel, Nuta Costan Sorin, Bunea Ghe Cristea, Bunea Marin , Calin Octavian, Cristache Cristea, Dumitrache Marin, Ion Vasile, Mihalache Marin, Nae Marius Silica, Necula Dorina, Obiala Mircea , Pirvanescu Jana , Rosca Ioana , Radu Marin , Safta Jan.Nota 2: Persoanele juridice responsabile cu intocmirea documentatiei tehnico economice incluse in documentatia de atribuire - proiectant SC VIOTOP SRL6. Certificat de participare cu oferta independenta - Formularul 5 Ofertantul va prezenta Ceritificatul constator emis de ORC de pe langa Ttribunalul teritorial din care sa rezulte: obiectul de activitate, date de identificare, actionari, asociati, organe de conducere, in original, copie legalizata , copie lizibila cu mentiunea " conform originalului"Nota 1: In cazul unei asocieri se vor prezenta documente ptr fiecare membru al asocierii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1 - Media cifrei de afaceri globale a ofertantului ptr ultimii 3 ani sa fie in valoare de minim 1.080.000lei., Cerinta 2.ofertantul va prezentabilanturi contabile pentru ultimii 3 ani inregistrate la organele competente. In cazul in care exista operatori economici care nu au depus inca situatiile financiare pentru anul 2012, se vor accepta orice alte documente relevante ale operatorilor economici din care sa rezulte cifra de afaceri a anului 2012 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Capacitatea Tehnica - Cerinta 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani cel putin 1 contract de lucrari de constructii drumuri in valoare de minim 540.000 leiPentru indeplinirea cerintei , ofertantul va prezenta o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ( raportati la data limita a depunerii ofertei), ce atesta experienta similara solicitata , insotita de documente suport care sa ateste indeplinirea cerintelor ( certificate sau documente edificatoare care probeaza / confirma indeplinirera cerintelor si anume : documente emise de beneficiarul lucrarilor sau proceseverbale de receptie partiale si/sau finale, sau orice fel de documente considerate doveditoare de catre ofertant si confirmate de catre beneficiarii finali indiferent daca acesta este o autoritate publica sau un client privat., Cerinta 2i. ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul personal cheie: 1.Coordonator de proiect -a) minim 3 ani experienta profesionala generalab|) experienta profesionala in pozitia de coordonator de proiect, manager proiect/adjunct coordonator proiect intr-un contract/proiect de lucrari2. Sef de santier -a)minim 3 ani experienta profesioanala in contracte de lucrarib) experienta profesional in poztia de sef de santier/adjunct sef santier intr-un contract de lucrari3. Responsabil tehnic cu executiaa) atestat in domeniul II Constructii de drumuriii. ofertantul va Prezenta o declarartie cu privire la personalul deservent ptr indeplinirea contractului.Pentru indeplinirea cerintei 2 ofertantul trebuie sa prezinte1. -Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat pe ultimii 3 ani si personalul folosit la indeplinirea contractului- Formular 92.Declaratie de disponibilitate pentru fiecare expert cheie propus - Formularul 83. Curriculum vitae- in original, semnat de expertul propus4. copii legalizare , copii lizibile cu mentiunea " conform originalului" ale diplomelor obtinute si mentionate in CV si ale actelor de identitate.Inainte de finalizarea atribuirii se vor solicita ofertantilor posibil castigatori prezentarea documentelor mentionate la punctul 5.5 Certificate/ documente edificatoare din care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare ptr fiecare expert cheie, respectivcopii lizibile cu mentiune " conform originalului" a unor documente relevante, recomandari emise de beneficiar/angajator ptr contractele care demonstreaza indeplinirea cerintelor solicitate.ii. Pentru indeplinirea cerintelor de calificare , ofertanul va prezenta Formularul 9 Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat pe ultimii 3 ani si personalul folosit la indeplinirea contractului, in conformitate cu cerintele Documentatiei de atribuire/Documentatia economica ? Formularul C7 Ofertantul va demonstra ca respecta standarde de asigurare a calitatii, respectiv detine certificare ISO 9001 sau echivalent., Ofertantul va demonstra ca respecta standarde privind protectia mediului respectiv detine certificare ISO 140001 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.06.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.05.2013 08:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer