Achizitie publica - studii de fezabilitate
Detaliu pentru invitatia numarul 151645
DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE A JUDETULUI ILFOV
Cod de identificare fiscala: 4192871
Adresa: Str. Lucretiu Patrascanu nr. 10, sector 3. Bucuresti, Bucuresti
Telefon: 021.3401600 / 423, 0740223898
Fax: 0213400000
Denumire invitatie: studii de fezabilitate
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 74131500-1 - Studiu de fezabilitate (Rev.1)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: studii de fezabilitate: 1. Achizitionarea de Studiu de fezabilitate? privind ? Reparatii capitale exterioare? la sediul central al DGFP Ilfov din Str. Lucretiu Patrascanu nr. 10, sector 3, Bucuresti2. Achizitionarea de "Studiu de fezabilitate? privind Proiectarea si executia instalatiei electrice la sediul DGFP Ilfov3. Achizitionarea de "Studiu de fezabilitate? privind Proiectare si executie instalatie de incalzire interioara? a cladirii din str. Lucretiu Patrascanu nr.10, sector 3, Bucuresti.4. Achizitionarea de "Studiu de fezabilitate? privind Lucrari de pavare si asfaltare curte sediu A.F.P. a orasului Voluntari ? str. Lucretiu Patrascanu nr.10, sector 3, Bucuresti
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 18.06.2008 11:12
Data limita de depunere a ofertelor: 07.07.2008 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Str.Lucretiu Patrascanu nr.10, sector 3, Bucuresti
Data si ora deschiderii ofertelor: 07.07.2008 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Lucretiu Patrascanu nr.10, sector 3, Bucuresti - et.2 cam 215
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Formular AFormular BCertificat de atestare fiscala taxe si impozite bugetul general consolidat ? original saucopie legalizata.Certificat unic de inregistrare ? copieCertificat de atestare fiscalataxe locale ? original sau copie legalizataCertificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? originalsaucopie legalizataFisa de informatii privind experienta in domeniu: minim 3 ani (formularul C2din O.U.G. nr.34/2006;Recomandari din partea altor beneficiari: minim 3;Se solicita, completarea formularului D cu subcontractantii si specializarea acestora In cazul in care nu este completat formulraul, se va considera ca nu aveti subcontractanti.
din SEAP
Motive anulare:
Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului