Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Studii de fezabilitate in cadrul proiectului ?Equipment to Save Our Lives? finantat prin Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania ? Bulgaria 2007-2013, cod MIS-ETC 141


Detaliu pentru invitatia numarul 337428
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL CONSTANTA
Numar invitatie: 337428/15.10.2012
Denumire contract: Studii de fezabilitate in cadrul proiectului ?Equipment to Save Our Lives? finantat prin Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania ? Bulgaria 2007-2013, cod MIS-ETC 141
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL CONSTANTACod fiscal: 2981739, Adresa: BD.TOMIS 51, Constanta, Telefon: 0241708413, Fax: 0241488411
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD.TOMIS 51, Constanta, Romania, cod postal: 900725, telefon: +40 241708413, fax: +40 241488411, persoana de contact: MIHAELA LUNGU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Constanta, BD.TOMIS 51, Constanta, jud.Constanta, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Studii de fezabilitate in cadrul proiectului ?Equipment to Save Our Lives? finantat prin Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania ? Bulgaria 2007-2013, cod MIS-ETC 141
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Intocmirestudii de fezabilitateprivind: Lot 1 -Amplasarea si realizarea unui ?Centru Operational transfrontalier pentru situatii de urgenta, Lot 2 ? Realizarea/ Amplasarea unui heliport , Lot 3 ? Realizarea/ Amplasarea unui poligon de antrenament
II.1.6) CPV: 79314000-8 - Studiu de fezabilitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 484, 585.74 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se solicita in cuantum de: 1 Pentru lotul 1:4.000 lei. 2 Pentru lotul 2:4.000 lei. 3 Pentru lotul 3:1.000 lei. Ptr.GP in alta valuta, echiv. leu/alta valuta, cf. curs BNR la data calculata cu 5 zile iniante de data limita de depunere a ofertelor din invit. particip. Perioada valabilitateGP este de 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. GP se va constitui prin virament bancar in contul nr. RO08TREZ2315006XXX000433 deschis la Trezoreria Municipiului Constanta sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari, cf. cu art. 86 alin.(1) din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In conditiile in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna, asociatii beneficiaza de prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM , cu modificarile si completarile ulterioare, in conditiile in care fiecare membru al asocierii (consortiului) respecta conditiile de incadrare in prevederile legii anterior mentionate. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si forma precizate vor fi respinse ca inacceptabile. Nota: In cazul unei contestatii si Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia inaintata de ofertant ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, aferenta fiecarui lot, respectandu-se prevederile art. 278^1 alin. (1) lit.a) din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, sume reprezent. 1% din valorile estimate aferente contr., aferente fiecarui lot, respectiv: ptr Lot 1- suma 2.153, 7 lei, ptr Lot 2 - suma 2.153, 7 lei, ptr Lot 3- suma 538, 44 lei. GP se va returna de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 10 % din pretul contractului, fara T.V.A. Constituire: prin instrument de garantare conform art. 90 alin. (1) din HG 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Constit. prin retineri succesive din situatiile de plata, atunci garantia de buna executie se va constitui dupa cum urmeaza: contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, conform prevederilor HG nr. 1045/2011. Returnarea garantiei de buna executie se va face conform art. 92 alin. (3) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006- Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrare in dispozitiile art. 180 dinOUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formularului 3.Persoanele care asigura sustinerea, daca este cazul nu trebuie sa se afle in situatia caredetermina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006.Documentul solicitat se va prezenta si pentru tertul sustinator, daca este cazul.Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181completata conform Formularului 4Prezentarea declaratiei pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a) , lit. c^1 si d) dinOUG 34/2006 de catre tertul sustinator, daca este cazul.Pentru persoane juridice romane: - Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat alstatului, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social.- Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, privind plata impozitelor si taxelor locale la bugetul local.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile de plata lunii anterioare celei in care se depun ofertele. Documentele se depun in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?2.Persoane juridice straine: Certificate eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine prin care sa dovedeascafaptul ca si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilorcatre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul.Documentele vor fi prezentate in limba de origine - in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de o traducerea autorizata a acestora si legalizata in limba romana.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una dinstuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006.Declaratia se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca estecazul.Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare prin Legea nr. 337/2006, conform Formularului 5 din Sectiunea III Formulare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii : -Nicusor Daniel Constantinescu ? Presedinte- Cristian Darie ? Vicepresedinte- Cristinel Nicolae Dragomir? Vicepresedinte- Sevil Shhaideh ? Director General, Directia Generala de Proiecte- Danut Ragalie ? Manager proiect, Sef serviciu - Directia Generala de Proiecte- Elena Vornicu ? Sef serviciu, Directia Generala de Proiecte- Ioan Hanu - Consilier Directia Generala de Proiecte- Mihaela Lungu ? Sef serviciu Achizitii- Aurica Stoian ? consultant financiar- Carmen Pedestru ? Sef serviciu InformaticaLista persoanelor care aproba bugetul este anexata in sectiunea documente, Lista consilieri judeteni, respectiv Hotararea CJC 240/27.06.2012.- Declaratia se va prezenta de catre ofertant/candidat/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator, daca este cazul.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010, cf Formularului 6.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta. In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere.-Declaratie, privind calitatea de participant la procedura cf Formularului 7.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta. In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere. Certificat constatator eliberat de instanta competenta din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Documentul va fi eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor. Documentul se depune in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va trebui sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Autorizare, in baza Legii nr. 1490/2004 actualizata si HG 259/2005 pentru proiectare sisteme si instalatii de limitare si stingere a incendiilor.Autorizare, in baza Legii nr. 1490/2004 actualizata si HG 259/2005 pentru proiectare sisteme si instalatii de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiuPentru Lotul 2-SF Heliport se solicita suplimentar: certificat de autorizare valabil la data depunerii ofertelor, emis de Autoritatea Aeronautica Civila Romana , conform cod AAP, in temeiul Ordinului M.T.C.T. nr. 2459/2006 si OG nr. 29/1997 actulizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea de informatii generale, din care sa rezulte si media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani financiari incheiati, Solicitarea unei cifre medii globale pentru ultimii 3 ani financiari incheiati de minim: ?pentru Lotul 1 , 400.000 lei?pentru Lotul 2 , 400.000 lei?pentru Lotul 3 , 100.000 leiNota: Echivalentul in lei a valorilor exprimate in euro se va calcula de catre ofertantii romani si straini utilizand cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR., Prezent. bilanturilor contabile aferente ultimilor 3 ani financiari incheiati, in copie cu mentiunea ?conform cu originalul? sau in cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta va prezenta si alte documente edificatoare, in masura in care acestea reflecta imaginea fidela a situatiei economice si financiare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru personalul al carui angajament a fost obtinut in vederea derularii contractului: declaratie de disponibilitate sau angajament de participare, pentru serviciile care urmeaza a fi prestate in perioada contractuala., Informatii privind subcontractantii(daca este cazul), Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti private, Experienta similara in domeniul contractului: -un contract similar in valoare: - pt lotul 1: un contract cu obiect similar de servicii de proiectare, cu valoare de minim 200.000 lei, fara TVA- pt lotul 2: un contract cu obiect similar de servicii proiectare in domeniul infrastructurii aeroportuare, in valoare , cu valoare de minim 200.000 lei, fara TVA- pt lotul 3: un contract cu obiect similar de servicii de proiectare, in valoare de minim 50.000 lei, fara TVA.Nota: Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experinetei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Echivalentul in euro a valorilor exprimate in lei se va calcula de catre ofertantii romani si straini utilizand cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv . Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR, aferente anilor respectivi.in conditiile in care ofertantii au parti, Cerinte pt. demonstr. exp. similare: certificate/documente care sa confirme prestarea serviciilor respective, Procesul verbal de predare primire/ procesul verbal de receptie/ recomandare de la beneficiar/ document constator cu privire la contractul care demonstreaza experienta similara (document emis in conformitate cu prevederile art. 97^1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare). Documentele se vor prezenta in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?In conditiile in care ofertantii au participat la derularea unor contracte similare in calitate de asociat sa se prezinte parti relevante ale contractul de asociere din care sa rezulte indeplinirea cerintelor de la experienta similara sau orice alte documente justificative pentru demonstrarea valorii solicitate ca experienta simil, Declaratie pe proprie raspundere ca dispune de licenta de program pentru prestarea serviciilor de proiectare, Declaratie privind personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant pt prestarea serviciilor, Personal minim necesar pentru fiecare dintre cele trei loturi: a.Manager de proiect: Studii superioare de lunga durata si studii postuniversitare/ specializare in management de proiect obtinuta in urma unor cursuri recunoscute national (CNFPA) si/sau international;b. Arhitect: studii superioare de lunga durata; c. Inginer specialist in lucrarari de structura, experienta generala ptr pozitia propusa;d. Inginer instalatii electrice: stud. sup. in domeniu e. Inginer instalatii sanitare: studii sup. in domeniu f. Inginer instalatii termice: stud. super. in domeniu; g.Economist: studii super.in domeniu; h.Specialist inginer economist in constructii-devizist, studii superioare i.Resp. cu protectia muncii si siguranta in santier, faza proiectare: atestare profesionala pt activitate responsabil / inspector cu protectia muncii cf.Lg 319/2006, Personal minim suplimentar Lot 1: j.Expert atestat MLPAT pentru efectuarea expertizei tehnice- atestare profesionala ca poate sa efectueze expertize tehnice cladiri, Lista specialistilor nu este limitativa, ofertantul fiind liber sa adauge specialisti pe care ii considera necesari pentru indeplinirea optima a prevederilor Caietului de sarcini , cu mentiunea ca un specialist poate cumula cel mult doua din pozitiile mentionate mai sus., CV-uri si documentele care demonstreaza calificarea/atestarea experientei specifice pentru pozitia propusa in cadrul echipei, respectiv: diplome studii, si atestate valabile la data depunerii ofertelor, acolo unde este cazul, recomandari angajator / beneficiar. Certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor. Se vor accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea., Certificarea conform standardului de mediu ISO 14001 sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor. Se vor accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Metodologia de gestionare a riscurilor
10
Descriere: Identificarea si descrierea riscurilor care afecteaza implementarea proiectului , P(n) = NR(n)/ NRmax X 10
Perioada de prestare a serviciilor
30
Descriere: Descriere criteriu: Numarul total de zile alocate prestarii serviciilor de proiectare Pzile(n) = Nzile (min)/ N zile (n) X 30
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania ? Bulgaria 2007-2013)
Data expedierii prezentei invitatii: 12.10.2012 19:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer