Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Studii de Fezabilitate Lot I ? Studiu de fezabilitate pentru statie de epurare ape uzate la AIHCB;Lot II - Studiu de fezabilitate pentru instalatie de preepurare ape pluviale la AIHCB


Detaliu pentru invitatia numarul 345160
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CN Aeroporturi Bucuresti SA
Numar invitatie: 345160/12.04.2013
Denumire contract: Studii de Fezabilitate Lot I ? Studiu de fezabilitate pentru statie de epurare ape uzate la AIHCB;Lot II - Studiu de fezabilitate pentru instalatie de preepurare ape pluviale la AIHCB
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCN Aeroporturi Bucuresti SACod fiscal: RO26490194, Adresa: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, oras Otopeni, jud. Ilfov, Otopeni, Telefon: +40 212013534, Fax: +40 212041976
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, oras Otopeni, jud. Ilfov, Otopeni, Romania, cod postal: 075150, telefon: +40 372052691, fax: +40 212041976, persoana de contact: George Niculie
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, oras Otopeni, jud. Ilfov, Otopeni, Romania, Corp Logistic, langa Terminal Sosiri, cod postal: 075150
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i aeroportuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Studii de Fezabilitate Lot I ? Studiu de fezabilitate pentru statie de epurare ape uzate la AIHCB;Lot II - Studiu de fezabilitate pentru instalatie de preepurare ape pluviale la AIHCB
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: STUDII DE FEZABILITATE: Lot I ? Studiu de fezabilitate pentru statie de epurare ape uzate la AIHCBLot II - Studiu de fezabilitate pentru instalatie de preepurare ape pluviale la AIHCB
II.1.6) CPV: 71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 319, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 4.260 lei pentru Lot I, conform anexei B-Lot I si 2.130 lei pentru Lot II, conform anexei B-Lot II, iar pentru ambele loturi este de 6.390 lei. In cazul in care garantia se va constitui in Euro se va utiliza cursul de 4, 5339 Lei/Euro. Garantia de participare se va constitui fie printrun instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari (Formular 5 Lot I, Lot II) fie prin OP sau foaie de varsamant in contul autoritatii contractante, cu conditia confirmarii acestora de catre banca (semnatura si stampila) pana la data si ora deschiderii ofertelor. Conturile autoritatii contractante sunt Cont in lei: RO 40 BRDE 445 SV 12412444450, Cont in euro: RO 24 BRDE 445 SV 11918064450. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (cel putin egala cu 120 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor). Suma care se retine in cazul in care sunt incidente prevederile art. 278 indice 1 din OUG 34/2006 estede 2.130 lei pentru Lot I si 1.065 lei pentru Lot II. Garantia de participare se restituie conform art. 88 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului (Formular 6) este de 10 % din valoarea totala a ficarui contract, exclusiv T.V.A., si se va constitui, in termen de maxim 7 zile de la data incheierii contractului, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante. Garantia de buna executie a contractului de achizitie va fi constituita pe o perioada egala cu durata contractului + 14 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Orice operator economic care a depus oferta in mod individual sau in asociere nu trebuie sa se afle in niciuna dintre situatiile prevazute de: art. 69^1 din OUG 34/2006 ? in acest sens, se va completa formularul H11 din sectiunea ?MODELE DE FORMULARE? ; Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt cele cuprinse in Anexa1 la fisa de date.art. 180 din OUG 34/2006 - in acest sens, se va completa formularul H12 din sectiunea ?MODELE DE FORMULARE?si art. 181 din O.U.G. 34/2006 - in acest sens, se va completa formularul H13 din sectiunea ?MODELE DE FORMULARE?Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu urmatoarele documente care dovedesc situatia sa/lor personala, respectiv: I. Pentru persoanele juridice romane1. Completarea formularelor H11, H12, si H13 din fisierul ?MODELE DE FORMULARE?2. Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, dupa cum urmeaza : a. Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice, emis de Administratia Finantelor Publice ? original / copie legalizata / copie ?conform cu originalul?;b. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice, emis de Directia Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei ? original / copie legalizata / copie ?conform cu originalul?;NotaCertificatele mentionate la literele: a) si b) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.II. Pentru persoanele juridice strainePersoana juridica straina are obligatia de a prezenta documentele prevazute la cap. I. In cazul documentelor prevazute la cap. I pct. 2, se vor prezenta documente similare, emise de catre o autoritate competenta din tara unde isi are sediul, insotite de traducere autorizata in limba romana.Cerinta nr. 2Orice operator economic care a depus oferta in mod individual sau in asociere trebuie sa certifice ca participarea la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica este facuta in concordanta cu regulile de concurentaOfertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta completat in conformitate Ordinul Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 (Formularul H2 din fiserul ?MODELE DE FORMULARE?) Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cerinta nr. 1: Ofertantul/ofertanti asociati trebuie sa prezinte dovada din care rezulta o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din Romania sau din tara in care este stabilit, dupa caz, si ca are dreptul legal de a presta serviciile ce formeaza obiectul procedurii de atribuire.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiI. Pentru persoane juridice romane: 1. Certificat constator, detaliat, emis de Oficiul Registrului Comertului din Bucuresti sau al judetului unde firma isi are sediul, privind date de identificare ale societatii; filiale; sucursale; puncte de lucru; administratori; reprezentanti; imputerniciti; durata societatii; asociati/actionari; obiect activitate (COD CAEN); mentiuni referitoare la falimente, condamnari, etc.? original/copie legalizata/copie ?conform cu originalul?;II. Pentru persoane juridice straine: 1. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident -original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata in limba romana.Documentele trebuie sa cuprinda urmatoarele informatii: -o forma de inregistrare ca persoana juridica;actionari/asociati;
-obiect de activitate prin care se atesta dreptul ofertantului de a presta serviciile solicitate: -administratori/imputernicitii legali sa reprezinte societatea;
-capitalul social;
-filiale/sucursale/puncte de lucru;
-durata societatii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Experienta similara: Se solicita o Lista a principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani ce au avut ca obiect pentru: Lot I ? Studiu de fezabilitate pentru statie de epurare ape uzate;pentru Lot II - Studiu de fezabilitate pentru instalatie de preepurare ape pluviale.Pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte se va prezenta: Lista principalelor prestari de servicii similare din ultimii 3 ani insotita de prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar care sa confirme prestarea de servicii similare.De asemenea, se va completa Formularul H3 ?MODELE DE FORMULARE?, pentru fiecare certificat/document prezentat de catre ofertant in vederea indeplinirii cerintei privind experienta similara. Cerinta nr. 1 Certificarea sistemului calitatiiSe solicita ca ofertantul sa detina sistemul de Management al calitatii certificat conform standardului EN ISO 9001 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.04.2013 13:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer