Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Studii de fezabilitate si cerere de finantare pentru un proiect integrat, negenerator de profit.


Detaliu pentru invitatia numarul 153821
Autoritate contractanta
COMUNA RACOASA (CONSILIUL LOCAL COMUNA RACOASA)
Cod de identificare fiscala: 4639032
Adresa: com. RACOASA, jud. VRANCEA, Racoasa
Telefon: 0721994287
Fax: 0237670653
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Studii de fezabilitate si cerere de finantare pentruun proiect integrat, negenerator de profit.
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 73220000-0 - Servicii de consultanta in dezvoltare (Rev.1)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Studii de fezabilitate si cerere de finantare pentru proiectul cu titlul- , ,Realizare retele de canalizare, constructie degradinita noua pentru copii, achizitionare de microbuze pentru transport public in comuna Racoasa, judetul Vrancea?, ? Proiect integrat negenerator de profit accesat din FEADR masura 3.2.2.- Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale.
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 25.06.2008 19:24
Data limita de depunere a ofertelor: 07.07.2008 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Local Racoasa, Comuna Racoasa , jud. Vrancea
Data si ora deschiderii ofertelor: 07.07.2008 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediulautoritatiicontractante - ConsiliulLocalalComuneiRacoasa, LocalitateaRacoasa -jud. Vrancea
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl.de eligibil.-anexele 2 si 3;Certif. constatatoare privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata de la D.G.F.P., Primarie si O.R.C.;Copie a actului constitutiv;Copie dupa cetificatul de inregistrare; autoriz.funct. pt.pers.fiz.; doc.ce dovedesc forma de inreg. pt.pers.jurd.straine;ultimele 2 bilanturi ; cifra de af.-anexa 4 ; cap.teh. anexa 5-5 contracte cu finantare din fonduri europene, cel putin 2 proiecte similare, cel putin 2 contracte pe fonduri structurale, cel putin 5 studii de fezabilitate similare cu obiectul contractului; exp.similara - anexa 6; 2 recomandari; inf.privind pers. teh. CV , 1 expert pt stud.de fezab. ; asigurarea calitatii-certif. ISO.
Cererescrisa catreautoritateacontractanta - inatentiad-luiDragomirGigel- fax 0237 670 653Documentatiaseobtinecontracost :150 ron
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer