Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Studii de optimizare a functionarii CE Oltenia, in conditiile dezechilibrelor de pe piata de energie electrica, datorita legislatiei primare privind producerea de E-SRE


Detaliu pentru invitatia numarul 344055
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA
Numar invitatie: 344055/20.03.2013
Denumire contract: Studii de optimizare a functionarii CE Oltenia, in conditiile dezechilibrelor de pe piata de energie electrica, datorita legislatiei primare privind producerea de E-SRE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SACod fiscal: RO 30267310, Adresa: TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, Targu Jiu, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: A.I. Cuza, nr.5, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210132, telefon: +40 253205411, fax: +40 253227280, persoana de contact: Grigorie DADALAU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Tudor Vladimirescu, nr. 1-15, loc Tg. Jiu, jud. Gorj, sala licitatii SDM, tel. +40 374171111, fax. +40 253212776
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Studii de optimizare a functionarii CE Oltenia, in conditiile dezechilibrelor de pe piata de energie electrica, datorita legislatiei primare privind producerea de E-SRE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Studii de optimizare a functionarii CE Oltenia, in conditiile dezechilibrelor de pe piata de energie electrica, datorita legislatiei primare privind producerea de E-SRE
II.1.6) CPV: 71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 60, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 600, 00 lei.Forma de constituire a garantiei de participare, care va fi acceptata, este prin virament bancar in contul autoritatii contractante (cont IBAN RO 59 RZBR 0000 0600 1465 2248, deschis la Raiffeisen Bank Tg Jiu), cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data sedintei de deschidere a ofertelor sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original; O.P. confirmat de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelorPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor (90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor)IMM constituie GP cuantum 50% valoare.Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantum GBEx: 5% val. contract, fara TVA.Constituire GBEx: a) Instrument de garantare emis de o societate bancara/asigurari (Formular 4), b) Retineri succesive sume datorate din facturi partiale. Executantul este obligat sa deschida la Trezorerie, un cont disponibil distinct la dispozitia achizitorului. Suma depusa sa fie mai mare de 0, 5% valoare contract. Achizitorul alimenteaza cont din retineri succesive pana la valoarea GBEx. Achizitorul instiinteaza executant varsaminte. Din cont pot fi dispuse plati atat de executant, cu aviz scris achizitor, cat si de Trezorerie la solicitare scrisa achizitor, conf. art. 90 (3) HG 925/2006.GBEx se restituie in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor contractuale.Caz IMM, GBEx: 2, 5% pret contract, fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind: eligibilitate, neincadrare in situatii art. 69^1/180/181 din OUG 34/2006;calitatea departicipant la procedura; participare cu oferta independenta; incadrare IMM. Completare formulare 9, 14, 15, 16, 17.Persoanele care detin functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: 1. Dan Laurentiu CIUREL ? Director General Executiv2. Daniel PITAROIU ? Director Divizie Financiara3. Maria SCURTU ? Director Financiar Contabilitate4. Grigorie DADALAU ? Director Achizitii5. Elena Laura MANEA ? Sef Departament Juridic6. Silvica BOIANGIU ? Sef Serv. Achizitii Lucrari si Servicii7. Georgeta SANDU -Serv. Achizitii Lucrari si Servicii1) daca uzeaza de drept prevazut art. 11 (4) HG 925/2006, prezentare declaratie proprie raspundere privind indeplinire criterii calificare si anexa mentionare succint mod concret de indeplinire a cerintelor minime, ofertantul va prezenta/completa certificate/documente care probeaza/confirma indeplinire cerinte calificare, la solicitare autoritate contractanta, in termen mai mare 3 zile lucratoare. Se completeaza formularul 5 si anexa 1 la acesta.2) daca sunt incertitudini/neclaritati documente, autoritate contractanta are drept sa solicite detalii/ precizari/confirmari suplim. ofertantului.3)Autoritatea contractanta are dreptul de a descalifica operatorii economici aflati in situatii art. 181/69^1, 180 din OUG 34/2006. Pentru persoane juridice/fizice romane, prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului, din care sa reiese ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar de activitate cod CAEN corespondent obiect contract ce reiese din documentatia de atribuire.Pentru persoane juridice/fizice straine, prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documente traduse in romana de traducatori autorizati si legalizate.Certificatul constatator emis de ONRC se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila "conform cu originalul", urmand ca in etapa de evaluare oferte si inainte de transmitere comunicare rezultat procedura, AC sa solicite ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte pt. conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Delaratie privind situatie economico-financiara;Prezentarea cifrei medii anuale de afaceri globale pe ultimii 3 ani.Pentru echivalenta leu/valuta se va avea in vedere cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNRPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantii.Se va completa formularul 3, anexat, continand informatii privind partea din contract pe care operatorul economic ofertant are, eventual, intentia sa o subcontracteze., Informatii privind experienta personalului desemnat pt prestarea serviciilorInformatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere si ale persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor.Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Informatii privind dotarea tehnica cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice, etc.Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind dotarile cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice, etc., de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului., Prezentarea listei principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioada si locul prestarii serviciului, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, beneficiari, confirmate de autoritati contractante sau clienti privati prin prezentare certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de clientul beneficiar.Nota: in cazul clientilor privati atunci cand din motive obiective si justificate ofertantul nu poate obtine o certificare/confirmare, va demonstra prestarea serviciilor printr-o declaratie.Ofertantul va face dovada prestarii in ultimii 3 ani a maxim trei contracte de servicii similare celor ce fac obiectul achizitiei, a caror valoare insumata sa fie cel putin egala cu 60.000 lei, prin prezentarea unor documente/certificate constatatoare/recomandare sau copie contracte (sau parti relevante din acesta).Pentru echivalenta lei/valuta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valut[ comunicat de BNR.Capacitatea tehnica/profesionala privind experienta similara a ofertantului poate fi sustinuta de alta persoana, indiferent natura relatii juridice. Persoana sustinatoare nu se incadreaza in prev art. 69^1, 180 si 181, lit. a, c^1 si d din OUG 34/2006. Documente emise de organisme de certificare acreditate in tara sau strainatate care confirma certificarea sistemului calitatii al ofertantului. Prezentarea in copie a certificatului SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent in domeniul de activitate al obiectului contractului, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.03.2013 09:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer