Achizitie publica - Studii geotehnice necesare proiectarii conductelor de transport gaze naturale
Detaliu pentru invitatia numarul 355047
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355047/24.10.2013
Denumire contract: Studii geotehnice necesare proiectarii conductelor de transport gaze naturale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA MediasCod fiscal: RO13068733, Adresa: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Telefon: +40 269803200, Fax: +40 269844832
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803200, fax: +40 269844832, persoana de contact: Ovidiu Hadambas
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul SNTGN TRANSGAZ SA MEDIAS, DIRECTIA ACHIZITII PUBLICE SI CONTRACTARI - Serviciul Licitatii Contractari
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Studii geotehnice necesare proiectarii conductelor de transport gaze naturale
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 6
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Elaborare proiecte privind Studii geotehnice necesare proiectarii conductelor de transport gaze naturale
II.1.6) CPV: 71335000-5 - Studii tehnice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 500, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantie participare : cuantum 10.000, 00 lei; ;
-pentru cursul de schimb ce va fi avut in vedere la conversia valorii aferente garantiei de participare constituita intr-o alta moneda : cursul BNR leu/alta moneda valabil cu 7 zile anterior date limita de depunere a ofertelor. mod de constituire: OP (virament bancar) in cont RO 09 RNCB 0231 0195 2531 0001 BCR Medias sau Scrisoare de garantie bancara (original) sau orice instrument de garantare emis in conditiile legii, -valabilitate: 60 zile de la data limita pentru primirea ofertelor;;
-in situatia prevazuta de art.278^1 din OUG 34/2006, modificata se va retine suma de 4.208, 00lei);
Garantie de buna executie
garantie de buna executie 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA; Modul de constituire a garantiei de buna executie : - scrisoare de garantie de buna executie - sau retineri succesive din facturile partiale In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale : in conformitate cu Hotararea 1045/19.10.2011 contractantul are obligatia de a deschide la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante - Orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea- Formular 12A- Declaratie privind situatia personala (neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta)Formular 12B- Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular 12C- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formular 12 D- Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 din OUG nr 34/2006. Pers cu functie de decizie sunt: VADUVA PETRU ION Director GeneralLATA ILIE Director General Adj.STEFANESCU IOAN Director DepartamentTATARU ION Director DepartamentLUPEAN MARIUS Director DirectieNOVAC MIRCEA Inginer SefGREZER PETRE Sef AtelierEMIL MIRCEA CRISAN Sef ServicuPINZAR ADELA Director DirectietFILIPAS LAURA Sef BirouHADAMBAS OVIDIU GHEORGHE EconomistION ANDI MARIAN InginerTATOMIR MIHAELA InginerHENTEA MIHAELA LUMINITA EconomistSZABO ALEXANDRA Consilier JuridicSIMESCU VIORICA TehnicianPETRARIU IOAN Sef ServiciuPOPOVICI OVIDIU SubinginerBACIU ELENA MARIOARA Consilier JuridicGOAGE MIHAI Consilier Juridic?Certificate constatatoare scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertelefin original sau copieconform cu originalul, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezident, din care sareiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care se depun ofertele. Ofertantii cu datorii vor fi exclusi din procedura Persoane juridice/ fizice romane: Pentru persoanele juridice romane : certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.sau alte documente echivalente, din care trebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de O.N.R.C.Persoane juridice /fizice strainePentru persoanele fizice / juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident? Certificat de atestare a firmei pentru prestarea serviciilor ce fac obiectul acordului cadru, respectiv autorizatie emisa de organe competente din Romania.Ordin MAPPM NR. 1671/2007.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.prezentarea ultimului bilant contabil vizat de organele in drept 2.completarea formularului de " Informatii Generale" cu prezentarea cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani, Ca minima impusa 250000lei Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de B.N.R.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (conform Formularului nr. 12 I); din declaratie trebuie sa reiasa -detinerea de personal avand pregatirea/ specializarea conform specificului de activitate: profil geologic - sau se vor prezenta informatii privind contractele de colaborare cu personal profil geologic, Declaratie privind dotarea tehnico-materiala necesara prestarii serviciilor, din declaratie trebuie sa reiasa-detinerea de laboratoare autorizate pentru analize chimice - sau se vor prezenta informatii privind contractele de colaborare cu laboratoare autorizate pentru profilurile respective;
- detinerea de instalatii de foraj geotehnic pentru toate tipurile de foraj mentionate in caietul de sarcini -sau se vor prezenta informatii privind contractele de colaborare/inchiriere pentru aceste instalatii, CONFORM Normativ Indicativ NP 074-2007 privind documentatiile geotehnice pentru constructii., Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare prestate in ultimii 3 ani, Exp.sim.impusa minim - 125000 lei Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de B.N.R., Declaratie cu privire la subcontractanti Ofertantii vor prezenta obligatoriu certficatul de asigurare a calitatii SR EN ISO 9.001 :2QQ8 sau documente echivalente - domeniul de activitate fiind similar achizitiei. Ofertantul va prezenta obligatoriu sistemului integrat mediu: SR EN ISO 14.001 :2005 sau documente echivalente - domeniul de activitate fiind similar achizitieiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.11.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.11.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.10.2013 12:21