Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - STUDII REABILITARE TERMICA UNITATI DE INVATAMANT IN MUNICIPIUL BRASOV


Detaliu pentru invitatia numarul 322249
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BRASOV
Numar invitatie: 322249/19.03.2012
Denumire contract: STUDII REABILITARE TERMICA UNITATI DE INVATAMANT IN MUNICIPIUL BRASOV
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BRASOVCod fiscal: 4384206, Adresa: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Telefon: +40 268 472486, Fax: +40 268 472486
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Romania, cod postal: 500007, telefon: +40 268416550, fax: +40 268473001, persoana de contact: Marilena Petcu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr.8, cam 123, loc. Brasov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: STUDII REABILITARE TERMICA UNITATI DE INVATAMANT IN MUNICIPIUL BRASOV
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: STUDII REABILITARE TERMICA UNITATI DE INVATAMANT care cuprinde urmatoarele: ? Expertiza tehnica? Audit energetic? Certificat de performanta energetica aferent unitatii de invatamant inainte de realizarea lucrarilor de interventii? Documentatie pentru obtinerea avizelor impuse prin Certificatul de urbanism Documentatie de avizare pentru lucrarile de interventii(DALI)+ Deviz general? Documentatie tehnica pentru autorizarea lucrarilor de construire (DTAC)? Proiect Tehnic (PT)? Detalii de executie (DDE), Liste de cantitati lucrari? Caiet de sarcini aferent documentatiei de atribuire pentru executia lucrarilor de interventii? Certificat de performanta energetica aferent unitatii dupa izolarea termica? Asistenta tehnica de specialitate pe parcursul derularii investitiei.
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 256, 553.53 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DA. Se va depune garantie de participare in cuantum de: -LOT I -529.55 lei-LOT II-559.34 lei-LOT III- 744.10 lei-LOT IV - 732.54 leiGarantia de participare va fi constituita conform optiunilor art.86 din HG 925/ 2006, cont RO 06TREZ1315006XXX000170, TREZORERIA MUNICIPIULUI BRASOV, valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In conformitate cu prevederile art. 16 alin. (3) din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50 % pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie. In acest caz, se va prezenta o declaratie privind incadrarea operatorului economic in categoria IMM-Formular anexa 1 din sectiunea Formulare.Garantie de participare, reprezinta 1% din valoarea estimata a fiecarui lot, fara TVA, in cuantumul prevazut in Anexa B a fisei de date.In conformitate cu Art. 2781*), in masura in care Consiliul respinge o eventuala contestatie formulata la prezenta procedura, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului si anume 1 % din valoarea estimata numai pentru LOT III- 744.10 lei si LOT IV - 732.54.Nota: - Garantia de participare se va prezenta separat, daca este cazul, nefiind incluse in plicul sigilat ce contine oferta si documentele de calificare. Nedepunerea la timp, respectiv, in cuantum necorespunzator a garantiei de participare va conduce la eliminarea operatorilor.
Garantie de buna executie
DA. In valoare de 10% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie, conform art.90 alin.1 din HG 925/2006 sau prin virament bancar in contul deschis la Trezoreria Municipiului Brasov, RO06TREZ1315006XXX000170.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, in conformitate cu Formularul nr. 2.2.Declaratie, completata in conformitate cu Formularul nr.3 privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/20063.Certificat de atestare fiscala(persoane juridice/fizice)eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.4.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.5.Certificat de cazier fiscal al ofertantului.6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010, formular nr.11.7.Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular nr.6.8.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1- conflictul de interese pentru ofertanti/ candidati ofertanti asociati/ subcontractanti/ terti sustinatori conform art.69^1 din OUG 34/2006, conform formular 3B.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante : -Primar George Scripcaru-Viceprimarii: Adrian Gabor si Miklos Sandor Gantz-Director Executiv Adjunct Directia Tehnica: Liliana Horga-Sef serviciu Investitii: Lidia Bulgarea-Sef serviciu Contabilitate-Claudia Radu-Sef serviciu Achizitii Publice Isabella Marasescu-Sef birou contencios- Valeria Mavrodin-ConsilieriMarilena Petcu, Mihaela Gal. Certificat Constatator eliberat de Oficiul National Registrul Comertului cu cel mult 30 zile inainte de data stabilita pentru deschiderea ofertelor- depunerea in original sau copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul".
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: A.Lista principalelor servicii, prestate in ultimii 3 (trei) ani, continand valori, perioade e prestare, beneficiari (autoritati contractuale si clienti privati.B.Experienta similara: prezentarea a cel putin unui document/contract deprestari servicii similare/proces verbal de receptie care sa confirmeprestarea serviciilor de proiectare., -Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant: se vor mentiona persoanele atestate pentru intocmirea expertezei tehnice si a auditului energetic conform Legii 10/1995-privind caliatea in constructii si Legii 372/2005- privind performanta energetica a cladirilor. Standarde de asigurare a calitatii- ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.03.2012 15:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer