Achizitie publica - ?Studii si plan de management ? in cadrul proiectului - Sistem de management eficient al sitului de importanta comunitara si ariei prorejate de interes national Pestera Tausoare
Detaliu pentru invitatia numarul 338234
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338234/26.10.2012
Denumire contract: ?Studii si plan de management ? in cadrul proiectului - Sistem de management eficient al sitului de importanta comunitara si ariei prorejate de interes national Pestera Tausoare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJudetul Bistrita-NasaudCod fiscal: 4347550, Adresa: str Piata Petru Rares, nr 1-2, Bistrita, Telefon: +40 0263230741, Fax: +40 0263214750
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str Piata Petru Rares, nr 1-2, Bistrita, Romania, cod postal: 420080, telefon: +40 0263230741, fax: +40 0263214750, persoana de contact: RAVECA COLDEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sSediul Consiliului judetean Bistrita Nasaud Str Piata Petru Rares, nr 1-2, Bistrita, cam 112
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Studii si plan de management ? in cadrul proiectului - Sistem de management eficient al sitului de importanta comunitara si ariei prorejate de interes national Pestera Tausoare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de cercetare privind descrierea mediului fizic in pestera Tausoare, descrierea mediului antropic , mediu biotic, cartareasi descrierea habitatelor, descrierea florei si faunei pe amplasament , servicii de elaborare plan de management, servicii de specialitate pentru aprobarea si avizarea planului de management al ariein protejate Pestera Tausoare
II.1.6) CPV: 79311200-9 - Servicii de realizare de studii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 292, 560 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de paticipare estedupa cum urmeaza: Lot 1:2.000 lei¸ Lot 2:1.200 lei, Lot 3 :120 lei, Lot 4:240 lei. Depunerea garantiei de participare este obligatorie. Garantia trebuie sa fie irevocabila si va fi depusa separat de plicul care contine oferta, in original. Garantia de participare trebuie sa fie valabila pe o perioada de 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor si va fi emisa in favoarea Autoritatii Contractante, pentru suma specificata. Garantia de participare se va constitui folosind una din urmatoarele modalitati: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Sau prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata in contul autoritatii contractante deschis la Trezoreria Bistrita, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca, In cazul scrisorii de garantie bancara se va completa formularul anexa. Contul de garantii RO 88 TREZ 1015006XXX000166 Cod fiscal 4347550 Nota Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine potrivit art. 278^1 din O.U.G. 34/2006 o parte din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului in suma dupa cum urmeaza: Lot 1. 1.625, 60 lei; Lot 2:1.000 lei; Lot 3 -; Lot 4-.
Garantie de buna executie
Valoarea garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului fara TVA Garantia de buna executie se poate constituii astfel :1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original. Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila. 2. Retineri succesive din sumele datorate din situatiile de plata lunare, conform prevederilor HG 1045/2011 Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Restituirea garantiei de buna executie se face in conformitate cu prevederile art. 92 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie de eligibilitate- Formular 5- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazutela art 181 din OUG 34/ 2006-Formular 6- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1- Formular 7Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura sunt: Presedinte- Moldovan Radu Emil, Vicepresedinte ? Dolha Nechita Stelian , Vicepresedinte- Pugna Alexandru-vicepresedinte , Tinis Viorel ? director ec., Redl Iosif ? secretarul judetului , Coldea Raveca, Ungureanu Elisabeta, Mora Csaba ? consilieri Birou achizitii publice , Strugariu Iulia ?manager de proiect, Salagean Codruta ?asistent manager de proiect , Theodorescu Crin iar consilierilor judeteni sunt prezentati in lista anexa- Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular 9- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formular 8- Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor publice pentru obligatiile de plata catre buget , din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele .- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele .-Nota : Pentru persoane juridice straine: ?Vor prezenta certificatele sus mentionate (sau documente echivalente) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care estestabilit ofertantul. Prezentarea Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte : -Ca obiectul de activitate al ofertantului include si activitati ce fac obiectul prezentei licitatiiDocumentul va fi prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul ? .Nota In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei.Atentie : Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante , inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, certificatul constatator eliberat de Oficiu Registrului Comertului in original sau copie legalizata .Totodata documentul va fi fi depus pentru fiecare asociat in cazul asocierii si inclusiv pentru sustinator -daca e cazul si pentru subcontractanti-daca e cazul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri Ofertantul trebuie sa demonstreze ca media cifrei globale de afaceri in ultimii 3 ani estedupa cum urmeaza: lot 1 : minim 245.000 lei; Lot 2: minim 150.000 lei; Lot 3: minim 15.000 lei; Lot 4: minim 30.000 lei;Pentru calculul valorii cifrei de afaceri se va lua in considerare un cursul euro mediu anual comunicat de BNR pentru fiecare an in parte, pentru alte valute se va folosi cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principale prestari de servicii dinultimii 3 ani. Ofertantul va face dovada prestariiin ultimii 3 ani cel putin un contract (raportarea se face la data limita de depunere a ofertelor) , de servicii similare , duse la bun sfarsit cu o valoare egala sau mai mare decat : Lot 1-115.000 lei; Lot 2- 70.000 lei; Lot 3-7.000 lei; Lot 4-14.000 lei. Prin form. servicii ? duse la bun sfarsit ? se intelege: -servicii prestate partialinsotite de PV de receptie partiala; sau- servicii receptionate insosite de PV la terminarea prestarii serviciului, sau- servicii receptionate insotite de PV de receptie finala. Orice fisa privind experienta similara care prezinta un contract incheiat cu un beneficiar/client trebuie sa fie insotita de : certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta sa ori de catre clientulprivat beneficiar., Declaratie privind respectarea reglementarilor nationale de mediu, Decl. privind efectivele medii anuale ale pers. angajat si al pers. cheie propus: Conditiiminime pentru personalul cheie: Lot. 1a. Manager activitate stiintifica- studii superioare de lunga duratain domeniile: geografie generala cu urmatoarele competente profesionale: topografie si cartografie, hidrologie, geoinformatica, metereologie si climatologie, pedologie si biogeografie ?cu o vechime in specialitate de minim 3 ani;b. Responsabil activitate cartografiere- studii superioare de lunga durata in domeniul geografiei generale cu competenta profesionala in GIS si procesare de imagini, atestate cu diploma de absolvire- cu o vechime in specialitate de minim 3 ani;c. sef echipa cartare- studii superioare de lunga durata in domeniile inginerie geodezica- cu o vechime in specialitate de minim 3 ani;d. Lucratori topografi - minim trei persoane-studii medii.Pentru punctele a si b ofertantul poate nominaliza aceeasi persoana.CV-pentru persoanele nominaliza, Cond. minime pentru pers. cheie: Lot. 2Sef activitati de cercetare- studii superioare de lunga durata de biologie, experienta minima de trei ani, cu competente in managementul cercetarilor stiintifice din domeniul studierii faunei cavernicole;Asistent activitate de cercetare- studii superioare de lunga durata de biologie, experienta minima de trei ani.CV-pentru persoanele nominalizate., Lista cu dotarile necesare pentru indeplinirea serviciului.Dotari minime obligatorii: Lot 1- statie totala , precizie 5 secunde, mopdul cu 200 de canale, distanta minima de masurare cel putin 2 m, distanta maxima de masuratoare cu laser cel putin 300 m, format standard de descarcare a datelor in calculator;
-soft licentiat, -soft de prelucrare a marimilor masurate;
-controller de date;
-IT aferenta procesului de prelucrarea si stocare a datelor (calculatoare , imprimanta A3, laptop)., Lot. 21. Echipament pentru personal?echipament speologic si TSA personal;?echipament campare;?GPS, precizie minim 5 m;?Binoclu de teren;Echipamente studiere chiroptere (aparaturab studiere/monitorizare lilieci si fauna cavernicolaAparatura studiere mediu abioticAparatura si facilitati ITEchipamentele solicitate vor fi enumeratein Anexa B-Lotul 2 pct 5- Informatii suplimentare privind loturile, 2. Echipamente studiere chiroptere (aparaturab studiere/monitorizare lilieci si fauna cavernicola?bat detectorde tip heterodin si cu diviziune de frecventa, frecventa minima intre 10 si 120 kHz;?bat detector cu expansiune de timp (timp de expansiune intre 10 si 160 kHz);?plase captura lilieci (mist nets): de 3m, 5m, 7m;?reportofon inregistrare sunete redate de bat-detector;?binocular studiu cranii si fauna NV;?microscop de teren, rezolutie minima 0, 48 Mpixeli, sensibilitate 2, 0 V/lux secunda, compatibil cu sisteme de operare Windows XP, 2000, Vista, port USB;?aparatura foto digitala, minim 10 megapixeli, , viteza de expunere minimde la 1/4000 la 30 secunde., 3.Aparatura studiere mediu abiotic: ?termohigrometru, acuratete higrometru plus/minus 3%, acurate termometru 1 grad, timp de raspuns maxim 1 minut;?fotometru de teren si reactivi pt analiza chimica a apei, functii minime analiza fosfor, amoniac;?termostat pt incubare medii de cultura.?Determinatoare de teren: ?determinator botanic;?determinator ornitologice;?determinator microchiroptere;?determinator pt. urme ale animalelor salbatice.4.Aparatura si facilitati IT: ?computer;?laptop teren cu sistem de operare compatibil cu echipamentul folosit;?imprimanta;?conexiune internet mobila, Informatii privind subcontractantii Informatii privind asociatii Acord de asociere Nota Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie, se va prezenta Acordul de Asociere din care vor rezulta cel putin urmatorele: -faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
-nominalizarea liderului asociatiei;
-comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
-platile se vor face catre liderul asociatiei;
-partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Se descarca de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.11.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 25.10.2012 09:20