Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Studii si plan de management ? in cadrul proiectului - Sistem de management eficient al sitului de importanta comunitara si ariei prorejate de interes national Pestera Tausoare.


Detaliu pentru invitatia numarul 342760
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Judetul Bistrita-Nasaud
Numar invitatie: 342760/14.02.2013
Denumire contract: ?Studii si plan de management ? in cadrul proiectului - Sistem de management eficient al sitului de importanta comunitara si ariei prorejate de interes national Pestera Tausoare.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJudetul Bistrita-NasaudCod fiscal: 4347550, Adresa: str Piata Petru Rares, nr 1-2, Bistrita, Telefon: +40 0263230741, Fax: +40 0263214750
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str Piata Petru Rares, nr 1-2, Bistrita, Romania, cod postal: 420080, telefon: +40 0263230741, fax: +40 0263214750, persoana de contact: RAVECA COLDEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Bistrita Nasaud str Piata Petru Rares, nr 1-2, Bistrita, cam 112
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Studii si plan de management ? in cadrul proiectului - Sistem de management eficient al sitului de importanta comunitara si ariei prorejate de interes national Pestera Tausoare.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SErvicii de cercetare privind descrierea mediului fizic in pestera Tausoare, descrierea mediului antropic, mediu biotic, cartarea si descrierea habitatelor, descrierea florei si faunei pe amplasament
II.1.6) CPV: 79311200-9 - Servicii de realizare de studii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 262, 560 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de paticipare estedupa cum urmeaza: Lot 1:2.000 lei¸ Lot 2:1.200 lei, Depunerea garantiei de participare este obligatorie. Garantia trebuie sa fie irevocabila si va fi depusa separat de plicul care contine oferta, in original. Garantia de participare trebuie sa fie valabila pe o perioada de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor si va fi emisa in favoarea Autoritatii Contractante, pentru suma specificata. Garantia de participare se va constitui folosind una din urmatoarele modalitati: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Sau prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata in contul autoritatii contractante deschis la Trezoreria Bistrita, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca, In cazul scrisorii de garantie bancara se va completa formularul anexa. Contul de garantii RO 88 TREZ 1015006XXX000166 Cod fiscal 4347550 Nota Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine potrivit art. 278^1 din O.U.G. 34/2006 o parte din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului in suma dupa cum urmeaza: Lot 1- 1.625, 60 lei; Lot 2:1.000 lei;Nota. In situatia in care un ofertant este incadrat in categoria IMM ?urilor si beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei deparicipare, aceastanu poate fi mai mica decat suma ce poate fi retinuta in conformitate cu prevederile art. 278^1 din O.U.G. 34/2006 precizata mai sus.
Garantie de buna executie
Valoarea garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului fara TVA Garantia de buna executie se poate constituii astfel :1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original. Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila. 2. Retineri succesive din sumele datorate din situatiile de plata lunare, conform prevederilor HG 1045/2011 Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Restituirea garantiei de buna executie se face in conformitate cu prevederile art. 92 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie de eligibilitate- Formular 5- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazutela art 181 din OUG 34/ 2006-Formular 6- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1- Formular 7Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura sunt: Presedinte- Moldovan Radu Emil, Administrator public -Moldovan Florin Grigore ?, Vicepresedinte- Pugna Alexandru, Tinis Viorel ? director ec., Redl Iosif ? secretarul judetului , Ungureanu Elisabeta, , Strugariu Iulia ?manager de proiect, Salagean Codruta ?asistent manager de proiect, Coldea Raveca membru in echipa de proiect, Redl Alexandru -responsabil financiar in proiect, Theodorescu Crin ;Hasnas Veronica -sef serviciu; Bulcu CoraliaCornelia-sef serviciu; consilieri judeteni: BugnarRamona-Cristina, BumbuMihai-Adrian, ComanSamuel Leon, CurteanuEugen-Dicones, Gaftone Ioan, Lacatus Emil, Marc Vasile, Mereuta Mircea, MoldovanAndrei Valentin, Moldoveanu Ileana, Montoiu Gabriela-Catalina, Muresan Mihail, Negruseri Vasile, Peter Luca, Pop George, PopescuGrigore Dorin, Rogozan Florin-Grigore, RuncanAnton-Claudiu, Sasarman Monica, Sighiartau Robert-Ionatan, StroeIulian-Cristian, Suciu Andrei, Todea Stefan, Ulecan Maria, UriteFlorin-Radu.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular 9- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formular 8- Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor publice pentru obligatiile de plata catre buget , din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele .- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele .-Nota : Pentru persoane juridice straine: ?Vor prezenta certificatele sus mentionate (sau documente echivalente) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul. Prezentarea Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte : -Ca obiectul de activitate al ofertantului include si activitati ce fac obiectul prezentei licitatiiDocumentul va fi prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul ? .Nota In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei.Atentie : Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante , inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, certificatul constatator eliberat de Oficiu Registrului Comertului in original sau copie legalizata .Totodata documentul va fi fi depus pentru fiecare asociat in cazul asocierii si inclusiv pentru sustinator -daca e cazul si pentru subcontractanti-daca e cazul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri Ofertantul trebuie sa demonstreze ca media cifrei globale de afaceri in ultimii 3 ani este dupa cum urmeaza: lot 1 : minim 180.000 lei; Lot 2: minim 110.000 lei. Pentru calculul valorii cifrei de afaceri se va lua in considerare un cursul euro mediu anual comunicat de BNR pentru fiecare an in parte, pentru alte valute se va folosi cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principale prestari de servicii din ultimii 3 ani. Ofertantul va face dovada prestarii in ultimii 3 ani cel mult trei contracte (raportarea se face la data limita de depunere a ofertelor) , de servicii similare , duse la bun sfarsit cu o valoare cumulataegala sau mai mare decat : Lot 1-150.000 lei; Lot 2- 80.000 lei. Prin form. servicii ? duse la bun sfarsit ? se intelege: -servicii prestate partial insotite de PV de receptie partiala; sau- servicii receptionate insosite de PV la terminarea prestarii serviciului, sau- servicii receptionate insotite de PV de receptie finala. Orice fisa privind experienta similara care prezinta un contract incheiat cu un beneficiar/client trebuie sa fie insotita de : certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta sa ori de catre clientul privat beneficiar., Declaratie privind efectivele medii anuale ale pers. angajat si al pers. cheie propus.Conditii minime pentru personalul cheieLot 1a.Manager activitate stiintifica- studii superioare, in domeniul geografie , dovedit cu diploma de licenta- competente profesionale: hidrologie si /sauclimatologie si/sau pedologie si /sau topografie si/sau cartografie. Competentele trebuie dovedite prin implicarea intr-un proiect similar in care a avut atributii legate de aceste competente. Participarea in proiect vadovedita prin documente emise de beneficiarul proiectului sau referinte din partea angajatorului.Nota: Doar ofertantului clasat pe primul loc i se vor cere documente justificative.b. Responsabil activitate cartografiere- studii superioarein domeniul geografiei, dovedit cu diploma de licenta- competente profesionale in GIS , dovedite prin implicarea intr-un proiect similar in care a avut atributii legate de aceste competente. Participarea in proiect va fi dovedita prin documente emise de beneficiarul proiectului sau referinte din partea angajatorului.Nota: Doar ofertantului clasat pe primul loc i se vor cere documente justificative.c. sef echipa cartare- studii superioare de geografie sau inginerie geodezica sau inginerie geologica sau mine, petrol si gaze atestate cu diploma de licenta.Sa fi participat intr-un proiect similar in care sa fi avut atributii legate de cartare. Participarea in proiect va fi dovedita prin documente emise de beneficiarul proiectului sau referinte din partea angajatorului.Nota: Doar ofertantului clasat pe primul loc i se vor cere documente justificative.d. Lucratori topografi - minim trei persoane-studii medii.Lot 2a. Sef activitati de cercetare- studii superioarein domeniulbiologie, dovedite cu diploma de licente in domeniu, cu o vechime in specialitatea biologie de min3 anib. Asistent activitate de cercetare- studii superioare in domeniul biologie, dovedite cu diploma de licente in domeniu, cu o vechime in specialitatea biologie de min3 anic. Asistent activitate de cercetare- studii superioare in domeniul biologie, dovedite cu diploma de licente in domeniu., Lista cu dotari - cerinte minime de calificare: Lot 1.-statie totala, precizie 5 secunde, modul cu 200 de canale, distanta minima de masurare cel putin 2 m, distanta maxima de masurare cu laser cel putin 300 m, format standard de descarcare a datelor in calculator; -soft de prelucrare a marimilor masurate; -controller de date.-IT aferenta procesului de prelucrare si stocare a datelor (calculatoare, imprimanta A3, laptop).Lot 2Echipamente pentru personal: - echipament speologic si TSA personal; - echipament campare.; - GPS, precizie minim 5 m;
- Binoclu de teren;2.Echipamente studiere chiroptere (aparatura studiere/monitorizare lilieci si fauna cavernicola): -bat detectorde tip heterodin si cu diviziune de frecventa, frecventa minima intre 10 si 120 kHz;
- bat detector cu expansiune de timp (timp de expansiune intre 10 si 160 kHz) ;
-plase captura lilieci (mist nets): de 3m, 5m, 7m; - reportofon inregistrare sunete redate de bat-detector; -binocular studiu cranii si fauna NV; -microscop de teren, rezolutie minima 0, 48 Mpixeli, sensibilitate 2, 0 V/lux secunda, compatibil cu sisteme de operare Windows XP, 2000, Vista, port USB, ; - aparatura foto digitala, minim 10 megapixeli, , viteza de expunere minimde la 1/4000 la 30 secunde3.Aparatura studiere mediu abiotic: - termohigrometru, acuratete higrometru plus/minus 3%, acurate termometru 1 grad, timp de raspuns maxim 1 minut; - fotometru de teren si reactivi pt analiza chimica a apei, functii minime analiza fosfor, amoniac.- termostat pt incubare medii de cultura; -determinatoare de teren: - determinator botanic; - determinator ornitologice; - determinator microchiroptere ; - determinator pt. urme ale animalelor salbatice.4.Aparatura si facilitati IT: - computer;
- laptop teren cu sistem de operare compatibil cu echipamentul folosit; -imprimanta ;, Declaratie privind respectarea reglementarilor nationale de mediu, Informatii privind subcontractantii Informatii privind asociatii Acord de asociere Nota Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie, se va prezenta Acordul de Asociere din care vor rezulta cel putin urmatorele: -faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
-nominalizarea liderului asociatiei;
-comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
-platile se vor face catre liderul asociatiei;
-partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (-)
Data expedierii prezentei invitatii: 14.02.2013 15:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer