Achizitie publica - STUDIU DE FEZABILITATE ?Consolidare si reabilitare Pavilion A1 ? Spital, Pavilion L ? Punct termic, Pavilion C1 ? Bloc alimentar, spalatorie si Reabilitarea retelelor de utilitati in Cazarma 1715 Focsani?
Detaliu pentru invitatia numarul 334712
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334712/03.09.2012
Denumire contract: STUDIUDEFEZABILITATE ?Consolidare si reabilitare Pavilion A1 ? Spital, Pavilion L ? Punct termic, Pavilion C1 ? Bloc alimentar, spalatorie si Reabilitarea retelelor de utilitati in Cazarma 1715 Focsani?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02417 FOCSANICod fiscal: 4297584, Adresa: str. Cezar Bolliac nr.3-5, Focsani, Telefon: +40 0237210432/+40 0237216400/+40 0788616400, Fax: +40 0237210432
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: STUDIUDEFEZABILITATE ?Consolidare si reabilitare Pavilion A1 ? Spital, Pavilion L ? Punct termic, Pavilion C1 ? Bloc alimentar, spalatorie si Reabilitarea retelelor de utilitati in Cazarma 1715 Focsani?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: STUDIUDEFEZABILITATE ?Consolidare si reabilitare Pavilion A1 ? Spital, Pavilion L ? Punct termic, Pavilion C1 ? Bloc alimentar, spalatorie si Reabilitarea retelelor de utilitati in Cazarma 1715 Focsani? - intocmire documentatie tehnica studiu de fezabilitate, intocmire documentatie tehnica pentru obtinerea avizelor cerute prin Certificatul de urbanism, elaborare deviz general, elaborare deviz pentru fiecare obiect, elaborare grafic fizic si valoric de esalonare pe ani a executiei lucrarilor(pozitia de plan: 2009 ? C ? 1715 / 2009 ? I ? 1715 Focsani) conform Caietului de sarcini si Anexei nr. 1 (Specificatii tehnice) la caietul de sarcini.Valoarea minima estimata a serviciilor care formeaza obiectul contractului este de 163489.74 lei fara TVA, valoare in functie de care se vor elabora ofertele. Valoarea estimata a unor eventuale noi servicii ( proiectare si asistenta tehnica pe perioada executiei lucrarilor) care sunt similare celor achizitionate prin prezenta procedura conf. art. 122 lit.j din OUG 34/2006 este de 16348.97 lei fara TVA.Valoarea estimata fara TVA : intre 163489.74 si 179838.71 lei.
II.1.6) CPV: 71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 179, 838.71 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuant gar de part a fost stab in func de val estim a serv care form ob prez proc, resp 163489, 74 lei.Gar de part, in cuantum de 2%, este in val de: 3.269, 79 lei. Val estim a serv care form ob contr este de 163.489, 74lei, iar val serv sim celor care form ob prez proc care ar putea fi achiz cf art. 122 lit. j) din OUG nr. 34/2006 este de 16.348, 97lei, val tot estim a contr fiind de 179838, 71 lei. Gar de part se va const in cf cu prev art. 86 alin. 1, 2, 3, 4 si 6 din HGR nr. 925/2006. In cazul in care gar pentru part se va constitui sub forma de scris de gar banc, se va utiliza ca model Form 1, aceasta va fi in fav aut contr, de preferat, la o banca din Rom.Suma reprez gar pentru part, in cazul in care aceasta se const prin vir banc, se poate vira in cont UM 02417 Focsani ? RO96TREZ6915041XXX000201 deschis la TREZ FOCSANI, cod fiscal 4297584. Dov const gar de part in fav aut contr va fi dep in orig la sediul UM 02417 Focsani, Str Cezar Bolliac, Nr. 3 - 5, cod postal 620167, Jud VN, pana cel tarziu la data si ora stab pt deschid of. In cazul proced online, data deschid of coincide cu data limita de dep a of.In cazul in care of, la const gar de part, se va prevala de L 346/2004 va prez decl IMM.Dov consti gar de part si decl IMM (dupa caz), se vor dep si in SEAP, in copie scan dupa orig, cf HGR 1660/2006, art. 17, alin. 1.Of care nu sunt insotite de dov constit gar pt part, in cuantum, forma si avand per de valab solic in fisa de date vor fi respinse la deschid.In cazul unei asoc, gar de part se poate constitui de catre liderul asoc sau de catre oricare alt membru al asoc, cu cond preciz explicite a denumirii of (asoc) pentru care se constituie gar.Per de valab a gar de part este de 90 dezile incep cu data lim de dep a of.Per de valab a of este de 90 de zile incepand cu data lim de dep a of.Aut contr va ret gar de part cf art. 87 alin. 1 din HGR 925/2006 si art. 278/1 alin. 1, lit. a) din OUG 34/2006 in suma de: 1634.89 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului fara TVA, conform art. 89/ HGR 925/2006 si seconstituie, cu acordul castigatorului, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul avand obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibil la dispozitia autoritatii contractante, conform HGR nr. 1045/2011.Garantia de buna executie a contractului asigura autoritatea contractanta de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in prevederile Legii nr. 346/2004 beneficiaza de reduceri de 50% pentru criteriul legat de garantia de buna executie.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: I. Cifra de afaceriMedia cifrei de afaceri globale anuala, pentru ultimii 3 ani sa fie de cel putin 300.000, 00lei, respectiv 66.131, 73 euro la cursul de 4, 5364 lei/ Euro din data de 08.08.2012;Ofertantii vor folosi pentru transformarea cifrei anuale de afaceri cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: - anul 2009 - 1 euro = 4, 2373 lei.- anul 2010 - 1 euro = 4, 2099 lei- anul 2011 - 1 euro = 4, 2379 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Prest, in ultim 3 ani a minim unui contr care sa aiba cel putin val de 100000, 00 lei fara T.V.A., respectiv 21.862, 70 euro (curs euro 06.08.2012 ? 4, 574 lei), care a avut ca ob prest unor serv de proiect ? Form B3.Op ec tb sa prez o decl privind lista princSERV prest in ultimii 3 ani-Form B1, pt cele mai imp serv, care vor cont denum lucr, val fara TVA (in lei si euro), benef, indif daca acestia sunt aut contr sau clienti privati. Din ac lista op ec va alege acele contr care indepl cerinta nr. 1 la care vor anexa urm: , Cerinta nr. 1 continuare-Copie dupa contr/ contr mentionat/mentionate ca exp sim sau in cazul in care acesta cont clauze de conf, vor fi prez parti din acesta care sa fie relevante pentru indepl cer;
-Form de exp sim ? form B3;
- copia contractului de munca sau a contractului de colaborare sau declaratia de disponibilitate si angajamentul de participare din partea acestuia. Declaratia de disponibilitate se va prezenta de arhitect in cazul in care la momentul ofertarii arhitectul nu are semnat un contract de munca sau de colaborare cu ofertantul (Anexa la Formularul 5), Cerinta nr. 2 - continuareb) minim un inginer constructor specializarea constructii civile, industriale si agricole;Pt pers solic tb prez: - C.V. (cf Form nr. 5 din Sect III). Se poate folosi si alt model de CV cu cond ca acesta sa contina cel putin datele solicitate in modelul anexat la doc de atrib. CV.-ul prez va purta numele in clar si semna in orig a pers resp.- copia diplomei de studii; Prez doc care atesta specializ pers tehpt exec proiect, este necesara in vederea verif de catre aut contr a competentlor pers propus pentru intoc PT, cf prev art 9 din L 50/1991 si art 29 din Normele metodologice de aplicare a L 50/1991, aprob cu Ord 839/2009 al MDRL.;
- copia contr de munca sau a contri de colab sau declaratia de disponibilitate si angajamentul de participare din partea acestuia. Decl de disponib se va prezenta de inginerul constructor in cazul in care la momentul ofertarii inginerul constructor nu are semnat un contr de munca sau de colab cu ofertantul (Anexa la Form 5, Cerinta nr. 2 -continuarec) minim un inginer de instalatii specializarea instalatii pentru constructii;Pt pers solic tb prez: - C.V. (cf Form nr. 5 din Sect III). Se poate folosi si alt model de CV cu cond ca acesta sa contina cel putin datele solicitate in modelul anexat la doc de atrib. CV.-ul prez va purta numele in clar si semna in orig a pers resp.- copia diplomei de studii; Prez doc care atesta specializ pers tehpt exec proiect, este necesara in vederea verif de catre aut contr a competentlor pers propus pentru intoc PT, cf prev art 9 din L 50/1991 si art 29 din Normele metodologice de aplicare a L 50/1991, aprob cu Ord 839/2009 al MDRL.;
- copia contractului de munca sau a contractului de colaborare sau declaratia de disponibilitate si angajamentul de participare din partea acestuia. Declaratia de disponibilitate se va prezenta de inginerul constructor in cazul in care la momentul ofertarii inginerul constructor nu are semnat un contract de munca sau de colaborare cu ofertantul (Anexa la Formularul 5)., Cerinta nr. 2 - continuaree) minim un responsabil in domeniul securitatii si sanatatii in muncaPentru personalul solicitat trebuie prezentate urmatoarele: - decizia de numire a Responsabilului in domeniul securitatii si sanatatii in munca;
- copia contractului de munca sau a contractului de colaborare sau declaratia de disponibilitate si angajamentul de participare din partea acestuia. Declaratia de disponibilitate se va prezenta in cazul in care la momentul ofertarii nu are semnat un contract de munca sau de colaborare cu ofertantul (Anexa la Formularul 5)., 2. Personal angajat: a) minim 2 electricieni autorizati gradul IIA sau IIIA, avand diploma in profil electric si calificare de inginer sau subinginer;b) minim 2 ingineri de instalatii autorizati gradul ID.Pentru personalul solic tb prez: - CV-uri (cf Form nr. 5 din Sect III) Se poate folosi si alt model de CV cu cond ca acesta sa cont cel putin datele solic in modelul anexat la doc de atrib. CV-urile prez vor purta numele in clar si semnat in orig a pers resp.- copia diplomelor de studii; Prezentarea documentelor care atesta specializarea personalului tehnicpentru executia proiectului, este necesara in vederea verificarii de catre autoritatea contractanta a competentelor personalului propus pentru intocmirea proiectului tehnic, conform prevederilor articolului 9 din Legea 50/1991 si articolului 29 din Normele metodologice de aplicare a Legii 50/1991, aprobate cu Ordinul 839/2009, Cerinta nr. 2 - continuarePt pers solic la lit. a) tb prez si: - copia legitimatiei de ?ELECTRICIAN AUTORIZAT? gradul IIA sau IIIA elib de ANRE in termen de valab, cf Regulam din Ordinul nr. 90/2009 pentru autorizarea electricienilor care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic modificat si completat cu Ordinul nr. 29/2010;Pt pers solic la lit b) tb prez si: - copia legitimatiei de ?ELECTRICIAN AUTORIZAT? gradul ID eliberata de ANRE in termen de valabilitate, conform art. 14 lit. a) din Regulamentul din Ordinul nr. 89/2009 privind aprobarea regulamentelor pentru autorizarea si verificarea persoanelor fizice si a operatorilor economici care desfasoara activitati de proiectare, executie si exploatare in domeniul gazelor naturale 90/2009.Documentele se vor prezenta sub forma de copie scanata dupa original, copie scanata dupa copie legalizata sau copie, scanata, lizibila cu mentiunea ?cf cu orig?, 3. Operatorii economici trebuie sa prezinte o Declaratie prin care reprezentantul legal al ofertantului se angajeaza ferm sa asigure urmatoarele: - disponibilitatea personalului propus pentru indeplinirea contractului, in conformitate cu graficul de realizare a proiectului contractului, asumat prin oferta;
- fiecare participant la asociere va depune documentele de calificare solicitate si pentru lider, fara exceptie;
- se va prezenta angajamentul de legalizare a asociatiei, in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare. Fiecare asociat va prezenta acest angajament., Pentru acordul de asociere se va mentiona ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea, ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului.Pentru subcontractanti se vor prezenta urmatoarele: - informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze: - declaratie privind subcontractantul/subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si, dupa caz, acordul acestuia/acestora ? exprimata/exprimate in procent - si specializarea acestora., Ofertantul va complta si va semna form D cu subcontractantii si specializ acestora si datele de identif ale acestora si va prez, daca este cazul, acord prelim de subcontractare, in orig. Aut contr va solicita, la incheierea contr de achiz publica, prez contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contrac prez trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contr, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul aut contr, iar eventuala inlocuire a acestora nu tb sa conduca la modificarea prop tehnice sau financiare initiale.Nu se accepta depunerea in SEAP a unei oferte de catre: -alti membri ai asociatiei decat liderul acesteia;
- un subcontractant declarat;
- un tert sustinator.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte fiecare doct in parte solicitat pentru lider Cerinta nr. 1Respectarea de catre ofertant a unor standarde minime de asigurare a calitatii, care sa se raporteze la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde relevante in legislatia comunitara, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde comunitare privind certificarea calitatii ? certificat SR EN ISO 9001, emis de organisme independente, conforme cu legislatia comunitara privind certificareacalitatii, corespunzatoare categoriei de importanta a serviciilor care formeaza obiectul prezentei achizitii - proiectare., Cerinta nr. 2Respectarea de catre ofertant a unor standarde minime privind sistemul de management de mediu bazate pe seriile de standarde relevante in legislatia comunitara, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde comunitare privind sistemul de management de mediu - certificat SR EN ISO 14001/2005, emis de organisme independente, conforme cu legislatia comunitara privind certificarea corespunzatoare categoriei de importanta a serviciilor care formeaza obiectul prezentei achizitii - proiectare.Se accepta si alte probe/dovezi, in masura in care aceste probe/dovezi confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire si caietul de sarcini integral publicate in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.08.2012 10:56