Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - STUDIU DE FEZABILITATE ?Consolidare si reabilitare Pavilion A1 ? Spital, Pavilion L ? Punct termic, Pavilion C1 ? Bloc alimentar, spalatorie si Reabilitarea retelelor de utilitati in Cazarma 1715 Focsani?


Detaliu pentru invitatia numarul 334712
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02417 FOCSANI
Numar invitatie: 334712/03.09.2012
Denumire contract: STUDIUDEFEZABILITATE ?Consolidare si reabilitare Pavilion A1 ? Spital, Pavilion L ? Punct termic, Pavilion C1 ? Bloc alimentar, spalatorie si Reabilitarea retelelor de utilitati in Cazarma 1715 Focsani?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02417 FOCSANICod fiscal: 4297584, Adresa: str. Cezar Bolliac nr.3-5, Focsani, Telefon: +40 0237210432/+40 0237216400/+40 0788616400, Fax: +40 0237210432
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: STUDIUDEFEZABILITATE ?Consolidare si reabilitare Pavilion A1 ? Spital, Pavilion L ? Punct termic, Pavilion C1 ? Bloc alimentar, spalatorie si Reabilitarea retelelor de utilitati in Cazarma 1715 Focsani?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: STUDIUDEFEZABILITATE ?Consolidare si reabilitare Pavilion A1 ? Spital, Pavilion L ? Punct termic, Pavilion C1 ? Bloc alimentar, spalatorie si Reabilitarea retelelor de utilitati in Cazarma 1715 Focsani? - intocmire documentatie tehnica studiu de fezabilitate, intocmire documentatie tehnica pentru obtinerea avizelor cerute prin Certificatul de urbanism, elaborare deviz general, elaborare deviz pentru fiecare obiect, elaborare grafic fizic si valoric de esalonare pe ani a executiei lucrarilor(pozitia de plan: 2009 ? C ? 1715 / 2009 ? I ? 1715 Focsani) conform Caietului de sarcini si Anexei nr. 1 (Specificatii tehnice) la caietul de sarcini.Valoarea minima estimata a serviciilor care formeaza obiectul contractului este de 163489.74 lei fara TVA, valoare in functie de care se vor elabora ofertele. Valoarea estimata a unor eventuale noi servicii ( proiectare si asistenta tehnica pe perioada executiei lucrarilor) care sunt similare celor achizitionate prin prezenta procedura conf. art. 122 lit.j din OUG 34/2006 este de 16348.97 lei fara TVA.Valoarea estimata fara TVA : intre 163489.74 si 179838.71 lei.
II.1.6) CPV: 71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 179, 838.71 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuant gar de part a fost stab in func de val estim a serv care form ob prez proc, resp 163489, 74 lei.Gar de part, in cuantum de 2%, este in val de: 3.269, 79 lei. Val estim a serv care form ob contr este de 163.489, 74lei, iar val serv sim celor care form ob prez proc care ar putea fi achiz cf art. 122 lit. j) din OUG nr. 34/2006 este de 16.348, 97lei, val tot estim a contr fiind de 179838, 71 lei. Gar de part se va const in cf cu prev art. 86 alin. 1, 2, 3, 4 si 6 din HGR nr. 925/2006. In cazul in care gar pentru part se va constitui sub forma de scris de gar banc, se va utiliza ca model Form 1, aceasta va fi in fav aut contr, de preferat, la o banca din Rom.Suma reprez gar pentru part, in cazul in care aceasta se const prin vir banc, se poate vira in cont UM 02417 Focsani ? RO96TREZ6915041XXX000201 deschis la TREZ FOCSANI, cod fiscal 4297584. Dov const gar de part in fav aut contr va fi dep in orig la sediul UM 02417 Focsani, Str Cezar Bolliac, Nr. 3 - 5, cod postal 620167, Jud VN, pana cel tarziu la data si ora stab pt deschid of. In cazul proced online, data deschid of coincide cu data limita de dep a of.In cazul in care of, la const gar de part, se va prevala de L 346/2004 va prez decl IMM.Dov consti gar de part si decl IMM (dupa caz), se vor dep si in SEAP, in copie scan dupa orig, cf HGR 1660/2006, art. 17, alin. 1.Of care nu sunt insotite de dov constit gar pt part, in cuantum, forma si avand per de valab solic in fisa de date vor fi respinse la deschid.In cazul unei asoc, gar de part se poate constitui de catre liderul asoc sau de catre oricare alt membru al asoc, cu cond preciz explicite a denumirii of (asoc) pentru care se constituie gar.Per de valab a gar de part este de 90 dezile incep cu data lim de dep a of.Per de valab a of este de 90 de zile incepand cu data lim de dep a of.Aut contr va ret gar de part cf art. 87 alin. 1 din HGR 925/2006 si art. 278/1 alin. 1, lit. a) din OUG 34/2006 in suma de: 1634.89 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului fara TVA, conform art. 89/ HGR 925/2006 si seconstituie, cu acordul castigatorului, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul avand obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibil la dispozitia autoritatii contractante, conform HGR nr. 1045/2011.Garantia de buna executie a contractului asigura autoritatea contractanta de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in prevederile Legii nr. 346/2004 beneficiaza de reduceri de 50% pentru criteriul legat de garantia de buna executie.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Vor fi exclusi din procedura de atribuire toti ofertantii care se afla in situatiile prevazute la art. 180, art. 181 si art. 691 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului Romaniei nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioarePersoane juridice romaneDocumente solicitate care dovedesc situatia personala a ofertantului: 1.1 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile articolului 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea III, semnata de reprezentantul legal al ofertantului, stampilata si datata. Declaratia va fi prezentata si de catre tertul sustinator, daca este cazul.1.2 Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile articolului 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea III, semnata de reprezentantul legal al ofertantului, stampilata si datata. Declaratia va fi prezentata si de catre tertul sustinator privind neincadrarea in prevederile lit. a), c1) si d) de la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, daca este cazul.1.3 Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul nr. 6 din Sectiunea III, semnata de reprezentantul legal al ofertantului, stampilata si datata. Declaratia va fi prezentata atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: dl. Constantin ADOCHI?EI, dl. Decebal POPESCU, dl. Viorel DANILA, d-na Margareta MANOLI ?idl. Marius POPOIU.1.4 Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.1.5 Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.1.6 Certificat de cazier fiscal din care sa reiasa ca nu sunt inscrise fapte de natura fiscala.1.7 Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaPersoane juridice straineSe accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza intr-una dintre situatiile prevazute la art. 180, la art. 181 si 691 din O.U.G. nr. 34/2006, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare, sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu se emit documente de natura celor prevazute la alineatul anterior, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180, la art. 181 si la 691, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Cerinta nr. 1Din documentele eliberate de autoritatile competente trebuie sa rezulte ca in obiectul de activitate al firmei respective sunt cuprinse activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea care fac obiectul prezentei achizitii, atat pentru persoane juridice romane cat si pentru persoanele juridice straine.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoane juridice romaneDocumente solicitate care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: 1.1 Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului cu precizarea obiectului de activitate clasificat pe coduri CAEN (conform Ordinului 337/2007)incadrat in termenul de valabilitate declarat de institutia emitenta, din care sa reiasa ca are in obiectul de activitate, astfel: - 7111 ? Activitati de arhitectura- 7112 ? Activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea.Persoane juridice straineDocumente solicitate: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate ?Activitati de arhitectura si activitati de inginerie si consultanta legate de acestea?.Documentele vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana.Ofertantii persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajeaza ferm ca inaintea incheierii contractului sa asigure inregistrarea la autoritatea fiscala competenta conform prevederilor legislatiei in vigoare in Romania. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest angajament.Cerinta nr. 2Prezentarea atestatului eliberat de ANRE, in termen de valabilitate, de tip Bp (proiectare), conform Regulamentului din Ordin nr. 24/2007, pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic, art. 12, lit. b), modificat si completat cu Ordinul 14/2010.Documente solicitate care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: 2.1 Atestat eliberat de ANRE, in termen de valabilitate, de tip Bp (proiectare), conform Regulamentului din Ordin nr. 24/2007 pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic, art. 12, lit. b), modificat si completat cu Ordinul 14/2010;Clarificare: Autoritatea contractanta accepta si considera cerinta de calificare ca fiind indeplinita in cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, daca unul dintre asociati sau subcontractantul, daca este cazul, detine atestatul solicitat si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitat atestatul respectiv. Tertul nu poate sustine, prin prezentarea unui astfel de atestat, un operator economic ofertant, din considerentul ca acest gen de atestat se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transferabila.Cerinta nr. 3Prezentarea Autorizatiei in termen de valabilitate, privind proiectarea lucrarilor de gaze tipPDI ? proiectare instalatii de utilizare a gazelor naturale, cu presiuni mai mici sau egale cu 6 bar emisa de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei (A.N.R.E.) in baza Ordinului nr. 89/2009 privind aprobarea regulamentelor pentru autorizarea si verificarea persoanelor fizice si a operatorilor economici care desfasoara activitati de proiectare, executie si exploatare in domeniul gazelor naturale.Documente solicitate care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: 3.1 Autorizatie in termen de valabilitate, privind proiectarea lucrarilor de gaze tipPDI ? proiectare instalatii de utilizare a gazelor naturale, cu presiuni mai mici sau egale cu 6 bar emisa de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei (A.N.R.E.) in baza Ordinului nr. 89/2009 privind aprobarea regulamentelor pentru autorizarea si verificarea persoanelor fizice si a operatorilor economici care desfasoara activitati de proiectare, executie si exploatare in domeniul gazelor naturale.Clarificare: Autoritatea contractanta accepta si considera cerinta de calificare ca fiind indeplinita in cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, daca unul dintre asociati sau subcontractantul, daca este cazul, detine atestatul solicitat si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitat atestatul respectiv. Tertul nu poate sustine, prin prezentarea unui astfel de atestat, un operator economic ofertant, din considerentul ca acest gen de atestat se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transferabila.Cerinta nr. 4Prezentarea Licentei de functionare pentru activitatea de proiectare sisteme de alarmare impotriva efractiei, emisa de Inspectoratul General al Politiei Romane din cadrul Ministerului Administratiei si Internelor, eliberata in baza art. 34 alin (1) din Legea 333/2003, cu modificarile si completarile ulterioare.Documente solicitate care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: 4.1 Licenta de functionare pentru activitatea de proiectare sisteme de alarmare impotriva efractiei, emisa de Inspectoratul General al Politiei Romane din cadrul Ministerului Administratiei si Internelor, eliberata in baza art. 34 alin (1) din Legea 333/2003, cu modificarile si completarile ulterioareClarificare: Autoritatea contractanta accepta si considera cerinta de calificare ca fiind indeplinita in cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, daca unul dintre asociati sau subcontractantul, daca este cazul, detine atestatul solicitat si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitat atestatul respectiv. Tertul nu poate sustine, prin prezentarea unui astfel de atestat, un operator economic ofertant, din considerentul ca acest gen de atestat se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transferabilaCerinta nr. 5Prezentarea Certificatului de atestare pentru activitatea de proiectare sisteme si instalatii de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu, emis de Inspectoratul General pentru Situatiile de Urgenta din cadrul Ministerului Administratiei si Internelor in baza prevederilor art. 1 alin (2) lit. a din Metodologia aprobata prin Ordinul 87/06.04.2010 publicat in Monitorul Oficial nr. 238/2010.Documente solicitate care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: 5.1 Certificat de atestare pentru activitatea de proiectare sisteme si instalatii de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu, emis de Inspectoratul General pentru Situatiile de Urgenta din cadrul Ministerului Administratiei si Internelor in baza prevederilor art. 1 alin (2) lit. a din Metodologia aprobata prin Ordinul 87/06.04.2010 publicat in Monitorul Oficial nr. 238/2010.Clarificare: Autoritatea contractanta accepta si considera cerinta de calificare ca fiind indeplinita in cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, daca unul dintre asociati sau subcontractantul, daca este cazul, detine atestatul solicitat si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitat atestatul respectiv. Tertul nu poate sustine, prin prezentarea unui astfel de atestat, un operator economic ofertant, din considerentul ca acest gen de atestat se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transferabila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: I. Cifra de afaceriMedia cifrei de afaceri globale anuala, pentru ultimii 3 ani sa fie de cel putin 300.000, 00lei, respectiv 66.131, 73 euro la cursul de 4, 5364 lei/ Euro din data de 08.08.2012;Ofertantii vor folosi pentru transformarea cifrei anuale de afaceri cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: - anul 2009 - 1 euro = 4, 2373 lei.- anul 2010 - 1 euro = 4, 2099 lei- anul 2011 - 1 euro = 4, 2379 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Prest, in ultim 3 ani a minim unui contr care sa aiba cel putin val de 100000, 00 lei fara T.V.A., respectiv 21.862, 70 euro (curs euro 06.08.2012 ? 4, 574 lei), care a avut ca ob prest unor serv de proiect ? Form B3.Op ec tb sa prez o decl privind lista princSERV prest in ultimii 3 ani-Form B1, pt cele mai imp serv, care vor cont denum lucr, val fara TVA (in lei si euro), benef, indif daca acestia sunt aut contr sau clienti privati. Din ac lista op ec va alege acele contr care indepl cerinta nr. 1 la care vor anexa urm: , Cerinta nr. 1 continuare-Copie dupa contr/ contr mentionat/mentionate ca exp sim sau in cazul in care acesta cont clauze de conf, vor fi prez parti din acesta care sa fie relevante pentru indepl cer;
-Form de exp sim ? form B3;
-Certif de buna exec din partea benef/clientului, cf Form B4. Certif de buna exec vor indica benef, indif daca acestia sunt aut contr sau clienti priv, val, per si locul prestarii serv. De asemeneavorpreciza daca au fost efec in cf cu normele prof din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.-Copie dupa PV de pred a PT semn si stamp de catre benef lucr.Clarif: Cer min de clarif privind exp sim poate fi indepl de catre of/asoc/tertul sustin., Cerinta nr. 2Numar minim de personal de specialitate pentru indeplinirea in termen si in conditii de calitate a contractului: 1. Operatorii economici trebuie sa prezinte Situatia cu persoanele specializate pentru intocmirea studiului de fezabilitate care va cuprinde personalul angajat sau prin colaborare astfel: a) minim un arhitect cu drept de semnatura si membru in cadrul Ordinului Arhitectilor din Romania;Pentru personalul solicitat trebuie prezentate urmatoarele: - C.V. (conform Formularului nr. 5 din Sectiunea III). Se poate folosi si alt model de CV cu conditia ca acesta sa contina cel putin datele solicitate in modelul anexat la documentatia de atribuire. C.V.-ul prezentat va purta numele in clar si semnatura in original a persoanei respective., Cerinta nr. 2 - continuare- copia diplomei de studii; Prezentarea documentelor care atesta specializarea personalului tehnicpentru executia proiectului, este necesara in vederea verificarii de catre autoritatea contractanta a competentelor personalului propus pentru intocmirea proiectului tehnic, conform prevederilor articolului 9 din Legea 50/1991 si articolului 29 din Normele metodologice de aplicare a Legii 50/1991, aprobate cu Ordinul 839/2009 al M.D.R.L.- copia atestatului de membru al Ordinul arhitectilor din Romania conform art. 10 din Legea 184/2001;
- copia contractului de munca sau a contractului de colaborare sau declaratia de disponibilitate si angajamentul de participare din partea acestuia. Declaratia de disponibilitate se va prezenta de arhitect in cazul in care la momentul ofertarii arhitectul nu are semnat un contract de munca sau de colaborare cu ofertantul (Anexa la Formularul 5), Cerinta nr. 2 - continuareb) minim un inginer constructor specializarea constructii civile, industriale si agricole;Pt pers solic tb prez: - C.V. (cf Form nr. 5 din Sect III). Se poate folosi si alt model de CV cu cond ca acesta sa contina cel putin datele solicitate in modelul anexat la doc de atrib. CV.-ul prez va purta numele in clar si semna in orig a pers resp.- copia diplomei de studii; Prez doc care atesta specializ pers tehpt exec proiect, este necesara in vederea verif de catre aut contr a competentlor pers propus pentru intoc PT, cf prev art 9 din L 50/1991 si art 29 din Normele metodologice de aplicare a L 50/1991, aprob cu Ord 839/2009 al MDRL.;
- copia contr de munca sau a contri de colab sau declaratia de disponibilitate si angajamentul de participare din partea acestuia. Decl de disponib se va prezenta de inginerul constructor in cazul in care la momentul ofertarii inginerul constructor nu are semnat un contr de munca sau de colab cu ofertantul (Anexa la Form 5, Cerinta nr. 2 -continuarec) minim un inginer de instalatii specializarea instalatii pentru constructii;Pt pers solic tb prez: - C.V. (cf Form nr. 5 din Sect III). Se poate folosi si alt model de CV cu cond ca acesta sa contina cel putin datele solicitate in modelul anexat la doc de atrib. CV.-ul prez va purta numele in clar si semna in orig a pers resp.- copia diplomei de studii; Prez doc care atesta specializ pers tehpt exec proiect, este necesara in vederea verif de catre aut contr a competentlor pers propus pentru intoc PT, cf prev art 9 din L 50/1991 si art 29 din Normele metodologice de aplicare a L 50/1991, aprob cu Ord 839/2009 al MDRL.;
- copia contr de munca sau a contri de colab sau declaratia de disponibilitate si angajamentul de participare din partea acestuia. Decl de disponib se va prezenta de inginerul constructor in cazul in care la momentul ofertarii inginerul constructor nu are semnat un contr de munca sau de colab cu ofertantul (Anexa la Form 5), Cerinta nr. 2 - continuared) minim un inginer specializarea cai ferate, drumuri si poduri;Pentru personalul solicitat trebuie prezentate urmatoarele: - C.V. (conform Formularului nr. 5 din Sectiunea III). Se poate folosi si alt model de CV cu conditia ca acesta sa contina cel putin datele solicitate in modelul anexat la documentatia de atribuire. C.V.-ul prezentat va purta numele in clar si semnatura in original a persoanei respective.- copia diplomei de studii;
- copia contractului de munca sau a contractului de colaborare sau declaratia de disponibilitate si angajamentul de participare din partea acestuia. Declaratia de disponibilitate se va prezenta de inginerul constructor in cazul in care la momentul ofertarii inginerul constructor nu are semnat un contract de munca sau de colaborare cu ofertantul (Anexa la Formularul 5)., Cerinta nr. 2 - continuaree) minim un responsabil in domeniul securitatii si sanatatii in muncaPentru personalul solicitat trebuie prezentate urmatoarele: - decizia de numire a Responsabilului in domeniul securitatii si sanatatii in munca;
- C.V. (conform Formularului nr. 5 din Sectiunea III). Se poate folosi si alt model de CV cu conditia ca acesta sa contina cel putin datele solicitate in modelul anexat la documentatia de atribuire. C.V.-ul prezentat va purta numele in clar si semnatura in original a persoanei respective.- copia diplomei de studii;
- copia contractului de munca sau a contractului de colaborare sau declaratia de disponibilitate si angajamentul de participare din partea acestuia. Declaratia de disponibilitate se va prezenta in cazul in care la momentul ofertarii nu are semnat un contract de munca sau de colaborare cu ofertantul (Anexa la Formularul 5)., Cerinta nr. 2 -continuaref) minim un responsabil in domeniul cadastrului, geodeziei si cartografiei.Pentru personalul solicitat trebuie prezentate urmatoarele: - C.V. (conform Formularului nr. 5 din Sectiunea III). Se poate folosi si alt model de CV cu conditia ca acesta sa contina cel putin datele solicitate in modelul anexat la documentatia de atribuire. C.V.-ul prezentat va purta numele in clar si semnatura in original a persoanei respective.- copia diplomei de studii;
- copia contractului de munca sau a contractului de colaborare sau declaratia de disponibilitate si angajamentul de participare din partea acestuia. Declaratia de disponibilitate se va prezenta in cazul in care la momentul ofertarii nu are semnat un contract de munca sau de colaborare cu ofertantul (Anexa la Formularul 5)., 2. Personal angajat: a) minim 2 electricieni autorizati gradul IIA sau IIIA, avand diploma in profil electric si calificare de inginer sau subinginer;b) minim 2 ingineri de instalatii autorizati gradul ID.Pentru personalul solic tb prez: - CV-uri (cf Form nr. 5 din Sect III) Se poate folosi si alt model de CV cu cond ca acesta sa cont cel putin datele solic in modelul anexat la doc de atrib. CV-urile prez vor purta numele in clar si semnat in orig a pers resp.- copia diplomelor de studii; Prezentarea documentelor care atesta specializarea personalului tehnicpentru executia proiectului, este necesara in vederea verificarii de catre autoritatea contractanta a competentelor personalului propus pentru intocmirea proiectului tehnic, conform prevederilor articolului 9 din Legea 50/1991 si articolului 29 din Normele metodologice de aplicare a Legii 50/1991, aprobate cu Ordinul 839/2009, Cerinta nr. 2 - continuarePt pers solic la lit. a) tb prez si: - copia legitimatiei de ?ELECTRICIAN AUTORIZAT? gradul IIA sau IIIA elib de ANRE in termen de valab, cf Regulam din Ordinul nr. 90/2009 pentru autorizarea electricienilor care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic modificat si completat cu Ordinul nr. 29/2010;Pt pers solic la lit b) tb prez si: - copia legitimatiei de ?ELECTRICIAN AUTORIZAT? gradul ID eliberata de ANRE in termen de valabilitate, conform art. 14 lit. a) din Regulamentul din Ordinul nr. 89/2009 privind aprobarea regulamentelor pentru autorizarea si verificarea persoanelor fizice si a operatorilor economici care desfasoara activitati de proiectare, executie si exploatare in domeniul gazelor naturale 90/2009.Documentele se vor prezenta sub forma de copie scanata dupa original, copie scanata dupa copie legalizata sau copie, scanata, lizibila cu mentiunea ?cf cu orig?, 3. Operatorii economici trebuie sa prezinte o Declaratie prin care reprezentantul legal al ofertantului se angajeaza ferm sa asigure urmatoarele: - disponibilitatea personalului propus pentru indeplinirea contractului, in conformitate cu graficul de realizare a proiectului contractului, asumat prin oferta;
- pastrarea componentei echipei propuse pe toata perioada de derulare a contractului. Orice inlocuire/modificare a componentei echipei propuse se va face numai cu acordul prealabil al achizitorului, Cerinta nr. 3Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Operatorii economici trebuie sa prezinte o Declaratie privind modul de participare la procedura ? conform formularului B6 din Sectiunea III: in nume propriu, asociere, cu subcontractanti.Declaratie privind modul de participare la procedura ? conform formularului B6 din Sectiunea III: in nume propriu, asociere, cu subcontractanti.Pentru participarea in asociere se vor prezenta urmatoarele: - acordul de asociere cu precizarea liderului ? Formular B7 din Sectiunea III ? Formulare;
- fiecare participant la asociere va depune documentele de calificare solicitate si pentru lider, fara exceptie;
- se va prezenta angajamentul de legalizare a asociatiei, in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare. Fiecare asociat va prezenta acest angajament., Pentru acordul de asociere se va mentiona ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea, ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului.Pentru subcontractanti se vor prezenta urmatoarele: - informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze: - declaratie privind subcontractantul/subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si, dupa caz, acordul acestuia/acestora ? exprimata/exprimate in procent - si specializarea acestora., Ofertantul va complta si va semna form D cu subcontractantii si specializ acestora si datele de identif ale acestora si va prez, daca este cazul, acord prelim de subcontractare, in orig. Aut contr va solicita, la incheierea contr de achiz publica, prez contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contrac prez trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contr, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul aut contr, iar eventuala inlocuire a acestora nu tb sa conduca la modificarea prop tehnice sau financiare initiale.Nu se accepta depunerea in SEAP a unei oferte de catre: -alti membri ai asociatiei decat liderul acesteia;
- un subcontractant declarat;
- un tert sustinator.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte fiecare doct in parte solicitat pentru lider Cerinta nr. 1Respectarea de catre ofertant a unor standarde minime de asigurare a calitatii, care sa se raporteze la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde relevante in legislatia comunitara, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde comunitare privind certificarea calitatii ? certificat SR EN ISO 9001, emis de organisme independente, conforme cu legislatia comunitara privind certificareacalitatii, corespunzatoare categoriei de importanta a serviciilor care formeaza obiectul prezentei achizitii - proiectare., Cerinta nr. 2Respectarea de catre ofertant a unor standarde minime privind sistemul de management de mediu bazate pe seriile de standarde relevante in legislatia comunitara, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde comunitare privind sistemul de management de mediu - certificat SR EN ISO 14001/2005, emis de organisme independente, conforme cu legislatia comunitara privind certificarea corespunzatoare categoriei de importanta a serviciilor care formeaza obiectul prezentei achizitii - proiectare.Se accepta si alte probe/dovezi, in masura in care aceste probe/dovezi confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire si caietul de sarcini integral publicate in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.08.2012 10:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer