Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - STUDIU FEZABILITATE ? PUTURI DE MARE ADANCIME PT. ALIMENTARE CU APA POTABILA


Detaliu pentru invitatia numarul 260141
Autoritate contractanta
PENITENCIARUL SLOBOZIA
Cod de identificare fiscala: RO 4231679
Adresa: Str. Garii nr.54, Slobozia
Telefon: 0243232606
Fax: 0243232635
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: STUDIUFEZABILITATE ? PUTURIDEMAREADANCIMEPT. ALIMENTARE CU APA POTABILA
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79314000-8 - Studiu de fezabilitate (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: STUDIUFEZABILITATE ? PUTURIDEMAREADANCIMEPT. ALIMENTARE CU APA POTABILA
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 12.07.2010 16:08
Data limita de depunere a ofertelor: 21.07.2010 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Penitenciarul Slobozia, str. Garii, nr.54, loc. Slobozia, jud. Ialomita, tel.0243-232606, fax 0243-232635, [email protected]
Data si ora deschiderii ofertelor: 21.07.2010 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Penitenciarul Slobozia, str. Garii, nr.54, loc. Slobozia, jud. Ialomita, tel.0243-232606, fax 0243-232635, [email protected]
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Valoare estimata: 12, 096.77 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Declaratie privind eligibilitatea2.Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181din ordonanta 34/2006, 3.Certificat prin care seconfirma plata taxelor si impozitelor la BUGETUL GENERAL consolidatvalabil la data deschiderii ofertelor.4.Certificat prin care seconfirma plata taxelor si impozitelor la bugetul LOCALvalabil la data deschiderii ofertelor.5.Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, 6.Certificatul unic de inregistrare (CUI) emis de oficiul registrului comertului7.INFORMATII GENERALE8.DECLARATIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR PRESTARI DE SERVICII ÎN ULTIMII 3 ANI- Formular nr. 12 E9. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pentru îndeplinirea contractului de servicii.10.Anexa W ? ??Acordul ofertantuluipentru caietul de sarcini ??
gratuit din SEAPhttps: //www.e-licitatie.ro
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer