Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Studiu de Fezabilitate ? Amenajare legatura rutiera intre strada Cometei si Centura Arad


Detaliu pentru invitatia numarul 340826
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ARAD
Numar invitatie: 340826/11.12.2012
Denumire contract: Studiu de Fezabilitate ? Amenajare legatura rutiera intre strada Cometei si Centura Arad
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ARADCod fiscal: 3519925, Adresa: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Arad, Telefon: +40 257281850-289, Fax: +40 257284744
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Revolutiei, nr. 75, Arad, Romania, cod postal: 310130, telefon: +40 257281850-316, fax: +40 257255818, persoana de contact: Serviciul Relatii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Arad, B-dul Revolutiei, nr. 75, cam. 13? Serviciul Intre?inere si Reparatii cai de Comunicatii Terestre
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Studiu de Fezabilitate ? Amenajare legatura rutiera intre strada Cometei si Centura Arad
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Studiu de Fezabilitate ? Amenajare legatura rutiera intre strada Cometei si Centura Arad
II.1.6) CPV: 73420000-2 - Studiu de prefezabilitate si demonstratie tehnologica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 161, 290.32 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP este de 1.600 lei. Per. de valab. a GP trebuie sa fie cel putin egala cu per. de valab. a ofertei (90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor). GP se constituie prin: instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau soc. de asig., in favoarea AC (art. 86 din HG 925/2006), sau OP vizat de banca. Contul pentru GP la licitatii al Mun. Arad deschis la Trez. Mun. Arad este: RO40TREZ0215006XXX006669. In cazul in care ofertantul va depune, in cf. cu art. 86 din HG 925/2006 scr. de garantie, aceasta va fi eliberata de o banca/soc. de asig. cu sediul in Romania si se va depune in original; in cazul scr. de garantie emise de o banca/soc. de asig. din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata a acesteia. Cf. art. 86 alin. (4) din HG 925/2006, ?GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la desch. ofertelor?. AC va exclude din prezenta proc. de atrib. ofertantul care la data si ora desch. ofertelor nu va prezenta dovada constituirii GP in forma, cuantumul si per.de valab. Solic. prin doc. de atrib. Dovada constit. GP trebuie prezentata a.i. comisia de evaluare sa poata constata indep. acestei cerinte fara a deschide plicurile continand doc. de calif., prop. tehnica si prop. fin. Ofertantii care vor constit. GP cf. art. 16 (2) din L. 346/2004 priv. IMM, vor face dovada ca sunt inclusi in aceasta categ. si vor completa form. nr. 5 . In cazul in care proc. de atrib. va fi contestata la CNSC, iar acesta din urma respinge contestatia ?ca fiind nefondata, tardiva, lipsita de interes, lipsita de obiect, ca fiind introdusa de o persoana fara calitate sau neimputernicita sa formuleze contestatia, precum si pe orice alta exceptie de procedura sau de fond?, AC va retine contestatorului o parte din GP, conform art. 278?1 alin (1)din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA si se constituie fie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, fie prin retineri din facturile inaintate la plata. In cazul in care garantia de buna executie se constituie prin retineri din facturile inaintate la plata, prestatorul, in conformitate cu HG 1045/2011 are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent. Suma initiala care se depune de catre prestator in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea ? formular 12A - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006;2.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006- formular 2 - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: dl. Bogdan Faur ? presedinte cu drept de vot; dna. Irina Stertl ? membru; dna. __________ ? membru; dna. Adina Dudas ? membru; dna. Cristiana Dagau ? membru; dna. Silvia Carliciuc ? membru de rezerva; dl. Lucian Hategan ? membru de rezerva; dl. Gheorghe Falca ? primar; dl. Levente Bognar ? viceprimar; dl. Titiriga Catalin ? viceprimar; dna Claudia Macra ? administrator public; dl. Petru Tamas ? director economic; dl. Ciprian Puie ? consilier juridic, dl. Mosneag Ovidiu, consilier local, dl. Czister Kalman, consilier local, dl. Vlaicu-Hergane Traian Ion, consilier local, dl. Ciupe Ionel, consilier local, dna. Pistru ? Popa Simona Geanina, consilier local, Lazurca Adrian ? Catalin, consilier local, Varga Glad ? Aurel, consilier local, Nicsanu Marcela ? Ana, consilier local, Farcas Ioan, consilier local, Cismasiu Mariana, consilier local, Maris Florin, consilier local, Gligor Teodor, consilier local, Ardelean Lia, consilier local, Lupas Marin, consilier local, Galis Florin, consilier local, Rus Eugen Vasile, consilier local, Mihuta Tristan Gheorghe, consilier local, Ghilinta Gheorghe, consilier local, Dolha Ioan, consilier local, Bilcea Ovidiu Sergiu, consilier local, Tautu Ioan, consilier local.In cazul sustinerii financiare, tehnice si/sau profesionale de catre un tert si acesta va trebui sa prezinte formularul nr. 2.Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006. In cazul subcontractantilor si acestia vor avea obligatia sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUG nr. 34/ 2006 ? formular 12B - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;4. Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independenta ? formular nr. 1 Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului - Ofertantii vor prezenta Certificatul emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie conforma cu originalul) din care sa reiasa ca ofertantii au ca obiect de activitate prestarea serviciilor care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire. In cazul unei asocieri fiecare dintre asociati trebuie sa indeplineasca cerinta de mai sus pentru partea din contract ce urmeaza sa o realizeze
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generaleOfertantii vor completa si prezenta fisa de informatii generale ? inclusiv date referitoare la nivelul cifrei de afaceri globala din ultimii 3 ani. Cifra medie de afaceri globala trebuie sa fie de minim 160.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii vor prezenta lista personalului propus pentru indeplinirea contractului de servicii, CV-urile acestora semnate in original, copii ale diplomelor de studii sau calificarilor obtinute (copii conforme cu originalul)., Informatii privindcapacitatea profesionala. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa dispuna de resursele umane strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti responsabili pentru implementarea contractului), respectiv 1 expert, dupa cum urmeaza: - un absolvent al Facultatii de Constructii sectia Cai Ferate, Drumuri si Poduri care sa fi participat la intocmirea a cel putin un proiect similar, Lista principalelor servicii similare prestate in ultimi 3 ani, Experienta similara Se vor completa Fisa/fise de informatii privind experienta similara. Ofertantii trebuie sa faca dovada faptului ca in ultimii 3 ani ( se considera ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertelor), au executat cel putin un contractsau cel mult doua contracte de prestari servicii de proiectare similare cu o valoare cumulata de minim 80.000 lei.Pentru demonstrarea experientei se vor atasa: 1.Certificate/documente edificatoare emise sau contrasemnate de o autoritate ori de clientul privat beneficiar ?, conf. art.188 (2) lit a din OUG34/2006 ;2.o recomandare din partea beneficiarilor pentru contractul de prestari servicii similar prezentat la experienta similara, Recomandarea din partea Beneficiarului trebuie sa contina date despre: numele beneficiarului, numele serviciilor prestate, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv, orice neconformitati ale serviciilor prestate, sau alte probleme referitoare la calitatea serviciilor prestate, valoarea contractului finalizat.Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care nu va depune un astfel de contract sau va depune un contract avand alt obiect decat cel solicitat.Atunci cand un grup de operatori economici depune o oferta /candidatura comuna, capacitatea tehnica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, conform art. 190 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atunci are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)., Informatii privind asociatii/subcontractantiiOfertantul ? liderul Asociatiei va completa: Lista cuprinzand asociatii / subcontractantii (Formularul 12 G). Certificat ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, sau de la sediul autoritatii contractante, persoana de contact dna. Silvia Carliciuc
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.12.2012 15:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer