Achizitie publica - Studiu de fezabilitate ? Completare retele de canalizare menajera in cartierele municipiului Arad
Detaliu pentru invitatia numarul 263057
MUNICIPIUL ARAD
Cod de identificare fiscala: 3519925
Adresa: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Arad
Telefon: 0257281850 int 289
Fax: 0257281850 int 285, 0257284744
Denumire invitatie: Studiu de fezabilitate ? Completare retele de canalizare menajera in cartierele municipiului Arad
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Studiu de fezabilitate ? Completare retele de canalizare menajera in cartierele municipiului Arad
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 12.08.2010 11:06
Data limita de depunere a ofertelor: 27.08.2010 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Municipiului Arad, B-dul Revolutiei nr. 75, cam. 5. - Registratura Generala
Data si ora deschiderii ofertelor: 27.08.2010 10:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Arad, B-dul Revolutiei nr. 75, cam. 16.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Valoare estimata: 201, 213 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Declaratie privind eligibilitatea formularul 12A;
-Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat sau bugetele locale;
-Prezentarea Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, pentru persoane juridice sau fizice române;
-Prezentarea unor documente care dovedesc o forma de înregistrare (atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional), în conformitate cu prevederile legale din tara în care ofertantul persoana juridica/fizica straina este rezident;
-Fisa/fise de informatii privind experienta similara însotite de copie a contractului/contractelor si recomandare din partea beneficiarului, formularul B3;
-Lista cu personalul propus pentru realizarea proiectului însotita de CV-uri si copii dupa Diplomele de licenta;
-Lista asociatilor si a subcontractantilor (daca este cazul), Formularul 12G;
-Acordurile de asociere, daca este cazul.
de la Primaria Municipiului Arad, Serviciul Investitii, incepand cu data de 16.08.2010