Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Studiu de Fezabilitate privind extinderea retelei de iluminat public in Municipiul Arad si implementarea panourilor fotovoltaice pentru alimentare partiala


Detaliu pentru invitatia numarul 356151
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ARAD
Numar invitatie: 356151/29.11.2013
Denumire contract: Studiu de Fezabilitateprivind extinderea retelei de iluminat public in Municipiul Arad si implementarea panourilor fotovoltaice pentru alimentare partiala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ARADCod fiscal: 3519925, Adresa: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Arad, Telefon: +40 257281850-289, Fax: +40 257284744
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bulevardul Revolutiei nr. 75, Arad, Romania, cod postal: 310130, telefon: +40 257281850-316, fax: +40 257284744, persoana de contact: Serviciul Relatii cu publicul
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Arad, Bd-ul. Revolutiei nr.75, cam.nr.22.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Studiu de Fezabilitateprivind extinderea retelei de iluminat public in Municipiul Arad si implementarea panourilor fotovoltaice pentru alimentare partiala
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Intocmirea ?Studiului de Fezabilitateprivind extinderea retelei de iluminat public in Municipiul Arad si implementarea panourilor fotovoltaice pentru alimentare partiala? , in vederea implementarii?Programului de cooperare Elvetiano ? Roman vizand reducerea disparitatilor economice si sociale in cadrul Uniunii Europene extinse?. Precizam faptul ca nu sunt prevazute valori pentru diverse si neprevazute
II.1.6) CPV: 71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 60, 228.25 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP este de 1200 lei/echivalent euro/alte valute. Echivalenta leu/alte valute se va face la cursul BNR corespunzator datei anterioare termenului limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Perioada de valabilitate a GP trebuie sa fie de min. 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Moduri de constituire a GP: prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari in favoarea AC, prin virament sau ordin de plata vizat de banca, sau depunerea sumei indicate in numerar la casieria AC.Contul pentru GPla licitatii al Mun. Arad deschis la Trez. Mun. Arad este: RO40TREZ0215006XXX006669. In cazul in care ofertantul va prezenta o scrisoare de garantie, aceasta va fi eliberata de o banca/soc de asig de preferat cu sediul in Romania si se va depune in original; in cazul scrisorilor de garantie emise de o banca/soc de asig din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata a acesteia. ConformHG 925/2006, ?GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor?.AC va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care la data si ora deschiderii ofertelor nu va prezenta dovada constituirii GP in forma, cuantumul si perioada de valabilitate solicitate in prezenta doc. de atribuire. Dovada constituirii GP trebuie prezentata astfel incat comisia de evaluare sa poata constata indeplinirea acestei cerinte fara a deschide plicurile continand propunerea tehnica sau propunerea financiara. Ofertantii care vor constitui GP conform art. 16 (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM, vor face dovada ca sunt inclusi in aceasta categorie si vor completa formularul nr. 38
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie incuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului, fie prin instrument de garantare emis in conditiile legii, fie prin retineri din factura prezentata spre plata AC. In acest ultim caz, prestatorul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent. Suma initiala care se depune de catre prestator in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006;2.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006. In cazul unei asocieri/subcontractari, fiecare asociat/subcontractant este obligat sa prezinte acest formular. Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: dl. Pecican Iosif, presedinte cu drept de vot; dna. Elena Portaru, membru, dl. Cornel Neamtiu, membru, dl. Iulian Morar, membru; dna. Claudia Grozavu, membru, dna. Eliza Barbura, membru de rezerva, dl. Gheorghe Falca, primar; dl. Levente Bognar, viceprimar; dl. Catalin Titiriga, viceprimar; dna Claudia Macra, administrator public; dl. Ciprian Puie, consilier juridic, dl. Mosneag Ovidiu, consilier local, dl. Czister Kalman, consilier local, dl. Vlaicu-Hergane Traian Ion, consilier local, dl. Ciupe Ionel, consilier local, dna. Pistru ? Popa Simona Geanina, consilier local, Nicsanu Marcela ? Ana, consilier local, Lazurca Adrian ? Catalin, consilier local, Varga Glad ? Aurel, consilier local, Farcas Ioan, consilier local, Cismasiu Mariana, consilier local, Maris Florin, consilier local, Gligor Teodor, consilier local, Ardelean Lia, consilier local, Lupas Marin, consilier local, Galis Florin, consilier local, Rus Eugen Vasile, consilier local, Mihuta Tristan Gheorghe, consilier local, Ghilinta Gheorghe, consilier local, Dolha Ioan, consilier local, Bilcea Ovidiu Sergiu, consilier local, Rotaru Viorica - Florica, consilier local.In cazul sustinerii financiare, tehnice si/sau profesionale de catre un tert, acesta va trebui sa prezinte formularul amintit. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUG nr. 34/ 2006. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.4. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.5. Declaratie privind incadarea in categoria IMM-urilor. Ofertantii vor completa si prezenta declaratia privind incadrarea in categoria IMM-urilor, conform Formularului 38 (daca este cazul) Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului - Ofertantii vor depune Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (copie). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in unul dintre codurile CAEN din certificatul emis de ONRC. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, cerinta de mai sus se considera indeplinita daca se respecta prevederile anexei 2 a Ordinului ANRMAP nr. 509/2011
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantii vor completa si prezenta fisa de informatii generale, inclusiv date referitoare la nivelul mediei cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului din ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012). Cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului trebuie sa fie de minim 100 000 lei. Valorile vor fi exprimate in lei /alta valuta, la cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii similare prestate in ultimi 3 ani. Ofertantii vor completa si prezenta lista privindprincipalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular., Experienta similaraOfertantii trebuie sa faca dovada faptului ca in ultimii 3 ani), au derulat contract(e) avandobiect similar, cu o valoare/valoare cumulata (calculata prin luarea in considerare a unu pana la maxim trei contracte) de minim 60.000 lei fara TVA. Perioada ultimilor 3 ani se considera pana la data limita de depunere a ofertei.-certificate sau documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, care sa demonstreze indeplinirea cerintei: copii ale partilor relevante din contract, sau proces verbal de receptie, sau recomandare. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care nu va depune documentele doveditoare solicitate sau va depune documente ce se refera lacontracte de o valoare mai mica sau care nu au obiectul similar cu cel solicitat, Personalul cheie- Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere .Ofertantul va face dovada existentei unor relatii de tip angajat-angajator, sau de prestari servicii, sau de colaborare cu urmatorul personal: - minim 2 persoane autorizate ANRE gradul II A (persoane autorizate pentru proiectare sisteme de iluminat), care vor raspunde de indeplinirea contractului. Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent, pentrugamadeserviciisolicitatePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.12.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.12.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
Data expedierii prezentei invitatii: 27.11.2013 13:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer