Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Studiu de Fezabilitate ? Proiect Pilot pentru Valorificarea Deseurilor din Constructii si Demolari din Judetul Buzau


Detaliu pentru invitatia numarul 326085
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Consiliul Judetean Buzau
Numar invitatie: 326085/09.05.2012
Denumire contract: Studiu de Fezabilitate ? Proiect Pilot pentru Valorificarea Deseurilor din Constructii si Demolari din Judetul Buzau
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Judetean BuzauCod fiscal: 3662495, Adresa: municipiul Buzau, bd. N Balcescu, nr 48, Buzau, Telefon: 0238/414112, Fax: 0238/725507
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: municipiul Buzau, bd. N Balcescu, nr 48, Buzau, Romania, cod postal: 120260, telefon: +40 238414112, fax: +40 238/725507, persoana de contact: Catalin Botezatu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Consiliul Judetean Buzau municipiul Buzau, bd. N Balcescu, nr 48, Buzau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Studiu de Fezabilitate ? Proiect Pilot pentru Valorificarea Deseurilor din Constructii si Demolari din Judetul Buzau
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare pentru elaborararea Studiului de Fezabilitate ?Proiect Pilot pentru Valorificarea Deseurilor din Constructii si Demolari din Judetul Buzau?.
II.1.6) CPV: 79314000-8 - Studiu de fezabilitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 73, 133.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 1.097 lei; Valabilitate: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor; Modalitate constituire: OP sau Instrument de garantare cf art. 86 din HG nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantum: 5% din valoarea fara TVA a contractului de prestari servicii; Modalitate de constituire: unul din instrumentele prevazute la art. 90 alin. (1) din HG nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie eligibilitate (Formular B1).- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;
- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetele locale din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din OUG nr 34/2006. Persoane cu functie de decizie la nivelul autoritatii contractante: Victor MOCANU ? Presedinte; Eduard COMAN? Manager Proiect; Mihaela NITULESCU ? responsabil procedura(Formular B11);
- Declaratie conformitate art 181 din OUG nr 34/2006 (Formular B12);
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular B15); Cerinta: Sa aibe in obiectul sau de activitate: ? Activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea, COD CAEN 7112.Documente doveditoare: - Constatator emis de ORC care trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu domeniul principal si domeniile secundare de activitate, situatia juridica a ofertantului precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment, incapacitate de plata, etc document emis cu cel mult 30 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor.- Imputernicire legala (original/traducere autorizata si legalizata) ? in cazul in care semnatarul ofertei este altcineva decat administratorul societatii prin care se va autoriza semnatarul ofertei sa angajeze ofertantul in procedura pentru atribuirea contractului;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta: Sa fi inregistrat in ultimii 3 ani o cifra medie de afaceri globala de cel putin: 146.000 RON
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta: Potrivit art. 188 alin (2) litera a) din OUG 34/2006, sa prezinte o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Cerinta: Sa fi realizat in ultimii trei ani cel putin un contract de prestare servicii avind obiect similar, cu specific in materie de deseuri., Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (2) litera b) se va prezenta o declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii., Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (2) litera e) din OUG nr. 34/2006 se va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (2) litera d) din OUG nr. 34/2006 se va prezenta o declaratie referitoare la personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii, Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (2) litera c) din OUG nr. 34/2006 se vor prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii., Cerinta: Sa asigure (din dotare proprie sau cu contracte de prestare servicii) pentru realizarea contractului o echipa formata minimal din: - 1 specialist in managementul deseurilor, -1 expert financiar, - 1 expert tehnic in domeniul constructiilor, toti cu experienta in cel putin un contract similar , (recomandarea din partea beneficiarului acelui proiect, se va solicita operatorului economic clasat pe primul loc) - 1 inginer constructii masini absolvent studii tehnice, - 1 elaborator de studii pentru protectia mediului atestat in acest sens de Ministerul Mediului, Cerinta: sa identifice clar si fara echivoc eventualii subcontracanti avuti in vedere pentru realizarea contractului, Cerinta: sa identifice clar si fara echivoc toti asociatii care participa cu oferta comuna. Cerinta: sa fi implementat si sa mentina un sistem de asigurare a calitatii potrivit Standardului ISO 9001 pentru activitati de proiectare, care sa ofere premizele unui nivel ridicat al calitatii serviciilor prestate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Program LIFE+ 2007-2013, Domeniul LIFE+ Politici si Guvernare de Mediu)
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2012 13:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer