Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Studiu de Fezabilitate + Proiect Tehnic ,, Modernizare si monitorizare de la distanta a functionarii modulelor, punctelor termice, centralelor termice, CAF-ului si SIP ?


Detaliu pentru invitatia numarul 341084
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ENERGOTERM S.A. TULCEA
Numar invitatie: 341084/17.12.2012
Denumire contract: Studiu de Fezabilitate + Proiect Tehnic, , Modernizare si monitorizare de la distanta a functionarii modulelor, punctelor termice, centralelor termice, CAF-ului si SIP ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialENERGOTERM S.A. TULCEACod fiscal: RO17747931, Adresa: Str. Aleea Merisor nr. 2, Tulcea, Telefon: 0240 527896, Fax: 0240 522348
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Isaccei nr.73, Tulcea, Romania, cod postal: 820207, telefon: +40 240527896, fax: +40 240522348, persoana de contact: NICUSOR LIVIU BISCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul S.C. Energoterm S.A., Str. Isaccei nr.73, et.II, Birou Mecano Energetic, Tulcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Studiu de Fezabilitate + Proiect Tehnic, , Modernizare si monitorizare de la distanta a functionarii modulelor, punctelor termice, centralelor termice, CAF-ului si SIP ?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Studiu de Fezabilitate + Proiect Tehnic, , Modernizare si monitorizare de la distanta a functionarii modulelor, punctelor termice, centralelor termice, CAF-ului si SIP ?
II.1.6) CPV: 71321200-6 - Servicii de proiectare a sistemelor de incalzire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 210, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4000 lei Modalitatea de constituire: In conformitate cu art.86 din HG nr.925/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Echivalen?a pentru o garan?ie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Nota: Contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC, i se va retine acestuia suma calculata conform prevederilor art.278^1 din OUG nr.34/2006
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a contractului. Garan. de buna execu. poate fi const. prin: 1.Scrisoarea de garantie bancara emisa pentru autoritatea contractanta. Formularul nr.19 2.Daca partile convin, garan. de buna execu. se poate const. si sub forma unor valori de schimb (polite, cambii, creante, bonuri de tezaur, titluri de stat etc.), dar numai daca ele sunt in situ. de a putea fi schimbate in bani la prezentare. 3.Daca partile convin, garan. de buna execu. se poate const. prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. 4.OP 5.Depunerea sumei la caseria unitatii. 6.In conformitate cu prevederile art.90 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea(Formularul 12 A)- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 (Formularul 12B)- Declaratie privind calitatea de participant la procedura(Formularul 12C)certificate care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat si catre bugetul local din acestea sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit operatorul economic.incadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.(formular 5).Certificat de participare la cerere de oferta, cu oferta independenta? conform Ordin 314/2010, emis de ANRMAP.Lista cu persoanele care au legatura cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire. Nr. crt Numele si prenumele. 1.Ing.Basca Nicusor Liviu ? Director General, 2.Ec.Pacencu Traian ? Director Economic, 3.Sing.Stavar Gheorghe ? Director Tehnic, 4.Jr.Mitroi Anisoara ? Oficiu juridic, 5.Ing.Gheorghe Pompiliu Stefan ? Responsabil Achizitii Publice Persoane juridice / fizice romane 1. Actul Constitutiv (contractul de societate sau statutul) - copie2.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare cu cele care fac obiectul prezentei achizitii, respectiv sa aiba inscris in certificat codul CAEN corespunzator obiectului achizitiei publice, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii privind procedura insolventei.Certificatul trebuie sa fie prezentat in original, copie legalizata sau copielizibila cu mentiunea conform cu originalul din care sa rezulte informatiile reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice /fizice straine.Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional- Autoritatea contractanta solicita operatorilor economici sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul / candidatul este stabilit.ATENTIE!- Toate documentele care vor fi prezentate de persoane fizice/juridice straine vor fi insotite de traduceri autorizate in limba romana si legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Fisa de informatii generale -2. Bilantul contabil pe 2009, 2010 si 2011 vizate si inregistrate de organele competente. Societatea trebuie sa fi inregistrat profit in ultimii 3 ani.Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani: valoare minima a mediei cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani de 35.000 lei3. In cazul asociatiei se va prezenta cifra de afaceri cumulatObligatii contractuale, in desfasurare fata de alti beneficiari / clienti (Declaratie pe propria raspundere)In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului / ofertantului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani din care sa rezulte experienta similara privind: Experienta similara?cerinta obligatorie minima 1. Ofertantii trebuie sa faca dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 3 ani a unor contracte similare insumand o valoare minima de 105.000 lei.2. Pentru prestatiile propuse ca experinta similara ofertantul va prezenta copii dupa contracte, procese verbale de receptie la terminarea prestatiei.In cazul in care contractele au clauza de confidentialitate, sevor prezenta strict numai paginile de unde sa reiasa denumirea contractului.3. Se va prezenta cel putin o recomandaredin partea unui beneficiar / client, pentru prestare similara Certificate emise de organisme nationale sau internationale acreditate, care confirma sistemul de management al calitatii firmelor ofertante pentru activitatile ce fac obiectul ofertei.Nu se admit certificarile in curs de autorizare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, solicitare scrisa sau e-mail: [email protected]
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.01.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.12.2012 12:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer