Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Studiu de Fezabilitate Reabilitarea infrastructurii de transport naval in porturi din afara TEN T


Detaliu pentru invitatia numarul 214924
Autoritate contractanta
COMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA PORTURILOR DUNARII FLUVIALE S.A. GIURGIU
Cod de identificare fiscala: R1284717
Adresa: Soseaua PORTULUI, nr. 1, Giurgiu
Telefon: 0246213003, 0246211528
Fax: 0213110521
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Studiu de FezabilitateReabilitarea infrastructurii de transport naval in porturi din afara TEN T
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79314000-8 - Studiu de fezabilitate (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Elaborare Studiu de Fezabilitate - Reabilitarea si modernizarea infrastructurii de transport naval in porturileCN APDF SA Giurgiu din afara retelei TEN T
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 16.06.2009 15:06
Data limita de depunere a ofertelor: 29.06.2009 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: Compania Nationala Administratia Porturilor Dunarii Fluviale S.A. Giurgiu, Sos. Portului nr.1, Cod postal 080011, Jud. Giurgiu, Romania
Data si ora deschiderii ofertelor: 30.06.2009 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Compania Nationala Administratia Porturilor Dunarii Fluviale S.A. Giurgiu, Sos. Portului nr.1, Cod postal 080011, Jud. Giurgiu, Romania
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea, Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice si Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale care sa ateste ca ofertantul nu figureaza in evidente cu obligatii de plata la data deschiderii ofertelor, Certificat constatator, Bilanturile exercitilor financiare pe anii 2007 si 2008, Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani, Lista principalelorcontracte de serviciiîn ultimii 3 ani, Prezentarea cel putin a unui contract deservicii similare finalizat in ultimii 3 ani, declaratii referitoare la efectivele medii ale personalului si cv urile persoanelor responsabile cu îndeplinirea contractului
Documentatia de atribuire este disponibila în format electronic în S.E.A.P., operatorii economici urmand sa transmita datele de identificare catre autoritatea contractanta prin fax la 021 311 0521
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer