Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Studiu de Fezabilitate amenajare canal Cornitoiu


Detaliu pentru invitatia numarul 307313
Autoritate contractanta
Municipiul Craiova
Cod de identificare fiscala: 4417214
Adresa: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Craiova
Telefon: 0251/415907 0722382962
Fax: 0251/411561
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Studiu de Fezabilitate amenajare canal Cornitoiu
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79314000-8 - Studiu de fezabilitate (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: S.F. Amenajare canal Cornitoiu, tronsoanele cuprinse intre: 1) str. George Enescu si str. Dacia, si 2) str. Deceneu si str. Bariera Valcii, si preluarea izvoarelor costiere str. Paraului
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 29.07.2011 11:30
Data limita de depunere a ofertelor: 10.08.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Mun. Craiova, str. A.I.Cuza nr.7, Centrul de Informare pentru Cetateni, cod 200585, Craiova, Dolj
Data si ora deschiderii ofertelor: 10.08.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Craiova, str. A.I.Cuza nr.7, sala Nicolae Romanescu
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 77, 419 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl.priv.sit.pers.(Anexa 10);Decl.priv.calit.de particip. (formular 12C);Certif.de particip.la licit.cu oferta indep.;Certif. constat. priv. indepl. oblig. de plata;C.U.I., in copie;Certif. constat. emis de O.R.C.;Ultimul bilant contabil;Ing. generale (Anexa nr. 11). Niv. min.: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani: egala sau mai mare decat: 150.000 lei (excl.TVA), resp. 35.141, 15 Euro-Lista princ.serv.prestate în ultimii 3 ani (Anexa 15);
-Exp. similara (Form. 21). Of. va face dovada prest.in ultimii 3 ani de serv.simil.cu val.cumulata egala sau mai mare decat: 75.000 lei (excl.TVA), resp.17.570, 58 Euro;Oblig.contr.în desf.(anexa 30), daca este cazul;Decl.priv.echip.tehn., util., inst.(anexa 13);Declaratie cu inf.privind sit.personalului;Inf.priv. subcontr.-anexa 18;ISO 9001 sau echiv.
Documentatia este atasata in SEAP, prezentei invitatii. Garantia de participare la licitatie este 1500 lei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer