Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Studiu de fezabilitate, deviz general pt. Amenajare zona verde str.I.Budai Deleanu


Detaliu pentru invitatia numarul 181612
Autoritate contractanta
Municipiul Timisoara
Cod de identificare fiscala: R 14756536
Adresa: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara
Telefon: 0256-408300
Fax: 0256-204177
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Studiu de fezabilitate, deviz general pt. Amenajare zona verde str.I.Budai Deleanu
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 71420000-8 - Servicii de arhitectura peisagistica (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: intocmire studiu fezabilitate, deviz general pentru amenajarea zonei verzi de pe strada strada Ioan Budai Deleanu. Durata de derulare a contractului: 45 zile de la atribuirea contractului.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 03.11.2008 15:07
Data limita de depunere a ofertelor: 14.11.2008 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Timisoara, bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara, 300030, Camera 12, ghiseul 9 sau 10
Data si ora deschiderii ofertelor: 14.11.2008 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei Timisoara, cam. 229, Serviciul Achizitii Publice
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
declaratii pe propria raspundere conform art.180 si 181 din OUG nr.34/2006; informatii generale; certificate fiscale-bugetul local si de stat (daca se solicita);in cazul ofertantilor straini declaratie pe propria raspundere/autentificata la notar/de o autoritate administrativa/judiciara (daca este cazul);certificat constatator - O.R.C.; acorduri asociere daca este cazul;resurse umane: decl. priv. efect.mediu anual, lista personal utiliz., minim: 1ing.resp.sef proiect, 1arh., 2 ing.apa-canal si drumuri, 1 ing.peisagist, 1ing.horticol pt.amenaj.peis., experienta similara: lista princ./servicii prestatein ultimii 3 ani, pt.un caz din lista un contract pt.serv.similare=12.000lei(contr., rec., /original/copie legaliz.), inca o rec., un proiect-descriere si foto; inf. subcontract;
Primaria Timisoara, cam. 229.Cost: 20 lei.Plata/ridicare doc./orar: numerar/11:30-12:30, marti, joi si intre 15:00-17:00;virament/08:00-14:00, marti, joi si intre 15:00-17:00. Inform: www.primariatm.ro
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer