Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Studiu de fezabilitate pentru amenajare si reabilitare hala de reproducere a materialului piscicol Ezareni si Expertiza tehnica/audit energetic pentru cladiri


Detaliu pentru invitatia numarul 336635
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" Iasi
Numar invitatie: 336635/03.10.2012
Denumire contract: Studiu de fezabilitate pentru amenajare si reabilitare hala de reproducere a materialuluipiscicol Ezarenisi Expertiza tehnica/audit energeticpentrucladiri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea "Alexandru Ioan Cuza" IasiCod fiscal: 4701126, Adresa: B-dul Carol I, nr 11, Iasi, Telefon: 0232/201147, Fax: 0232/201117
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Carol I, nr 11, Iasi, Romania, cod postal: 700506, telefon: +40 232201141, fax: +40 232201144, persoana de contact: Radu Pruna
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de Conferinte a Rectoratului Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi, Bd. Carol I, nr.11, Loc. Iasi, Jud. Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Studiu de fezabilitate pentru amenajare si reabilitare hala de reproducere a materialuluipiscicol Ezarenisi Expertiza tehnica/audit energeticpentrucladiri
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: AMENAJARE SI REABILITARE HALA DE REPRODUCERE A PUIETULUI PISCICOL DIN CADRUL STATIUNII DE CERCETARI PENTRU ACVACULTURA SI ECOLOGIE ACVATICA ? EZARENI- Studiu de fezabilitate pentru amenajare si reabilitare hala de reproducere a materialuluipiscicol Ezarenisi Expertiza tehnica/audit energeticpentrucladiri- Studiu de Impact asupra Mediuluisi Servicii de consultanta si suport tehnic- Proiectare tehnica pentru amenajare si reabilitare hale reproducere a materialuluipiscicolEzareni
II.1.6) CPV: 71000000-8 - Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 326, 703.81 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOTUL I- 1879 leiLOTUL II- 1778 leiLOTUL III- 2876 lei(pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM)Modul de constituire a garantiei pentru participarea la licitatie: - Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie(Formularul nr. 11, completat in conformitate cu art. 2781 din OUG 34/2006 ? din Sectiunea Formulare si Modele); scrisoarea de garantie bancara va fi eliberata de o banca, cu sediul de preferintain Romania si se va depune in original.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei (60 de zile de la data limita depunerii ofertelor);
- Printr-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari, asa cum rezulta din prevederile art. 86 si cele ale art. 90 din HG 925/2006 ;In cazul in care procedura de achizitie se amana, scrisoarea de garantie bancara va fi reinnoita pentru data la care a fost amanata.
Garantie de buna executie
III.1.1.b) Garantie de buna executieCuantumul garantiei de buna executie a contractului: garantia de buna executie va fi de 10% din valoarea contractului de furnizare, fara TVA, pentru contractele cu o valoare de peste 15.000 lei, fara TVA (pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM);Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: - Scrisoare de garantie bancara de buna executie (Formularul nr. 19 din Sectiunea Formularesi Modele) (in original); sau- Printr-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari, asa cum rezulta din prevederile art. 90 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (eligibilitatea) Persoane juridice / fizice romane si straine-Formularul nr. 3 ?Declaratie privind Eligibilitatea? din Sectiunea IV ?Formulare-Declaratie privind calitatea departicipant-Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul 2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta-Ofertantul va prezenta Formularul nr. 4 ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din din Sectiunea IV ?Formulare?-Certificat de participare cu oferta independenta? ? conform Ordinului nr.314/2010.-Ofertantul va prezenta Formularul nr.101 ?Certificat de participare cu oferta independenta?din Sectiunea IV ?Formulare?-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.691 din ordonanta-Ofertantul va prezenta Formularul nr. ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.691din Sectiunea IV ?Formulare?-Indeplinirea obligatiilor bugetare- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local; certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice). din care sa rezulte ca ofertantul nu are obligatii de plata scadente in luna anteoara lunii de depeunere a ofertelor -Certificatconstatator emis de ONRC-Certificatconstatator emis de ONRC in original sau copie ?conform cu originalulAutoritatea contractanta va solicita ofertantului sau ofertantilor castigatori, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani calculati pina la data depunerii ofertelorValoarea minima impusaa cifreimedie anuale este de: lot 1 - 94000 leilot 2 - 89000 leilot 3 - 144000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Informatii privind dotarile specificeOfertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la echipamentele specifice serviciilor de proiectare : Software :1.Proiectare arhitectura2.Proiectare structuri (calcul)3.Proiectare instalatii (calcul)4.Software Certificat energetic cladiri ( avind la bazaMC001/2006 ? Metodologie de calcul a performantei energetice a cladirilor), Informatii privind personalulA. Pentru activitatea de proiectare- Sef proiect - Arhitect , membru OAR Tabloul National al Arhitectilor, cu drept de semnatura, minim 5 ani in domeniu activitatii de arhitectura.- Sef echipa proiectare, inginer instalatii, cu experienta generala de minim 3 ani in domeniu activitatii de proiectare- Proiectanti specialitate ? structura, instalatii electrice/ sanitare/ termice/gaze (una sau mai multe persoane care trebuie sa cumuleze toate specializarile)- Auditorenergeticatestat pentru gradul I, pentru specialitateaAEci , autorizat pentru termografiere- Inginer tehnolog cu experienta pentru lucrari de amenajari si instalatii piscicole, a. in cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatoriieconomici;b. documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data prezentarii lor.c. Formularele nr. 9 si 11 vor fi completat in numele ofertantului si trebuie sa cuprinda atat contractele liderului cat si cele ale membrilor asocierii, contracte care sunt relevante pentru indeplinirea criteriilor minime obligatorii enuntate mai jos;Atentie! In cazul in care expertul/tii propus/si nu este angajat permanent al Ofertantului, si/sau capacitatea profesionala este sustinuta de un alt operator economic, Ofertantul va insera in oferta sustinerea operatorului economic unde expertul propus este angajat. Sustinerea se va prezenta in conformitate cu art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006., Informatii privind subcontractantii/asociatiiCerinta obligatorie: Se solicita, dupa caz, completarea Formularului 9 sau 9A, cu informatii privind proportia in care contractul de prestari servicii urmeaza sa fie indeplinit de catre asociati/subcontractanti si specializarea acestora.In cazul in care oferta depusa de o asociere este declarata castigatoare, acesteia ii revine obligatia de a legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului de achizitie publica., -Declaratia privind lista principalelor servicii de proiectare in ultimii 3 ani , calculati pana la data limita de depunere a ofertelor-Pt LOT I : Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a prestat minim 1 un contractde Intocmire Studiu de fezabilitate si expertiza tehnica si servicii de audit energetic pentru cladiriin valoare de minim 93.966 RON- Pt LOT II : Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a prestat minim 1 un contract Servicii de intocmire Studiul Impactului de Mediusi Servicii de consultanta si suport tehnicinvaloare de min 88.935RON-LOT III : Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a prestat minim 1 un contractde Servicii de Proiectare Tehnicain valoare de min 143.800RON Standarde de asigurare a calitatiiserviciilor si lucrarilorOfertantul va face dovada ca a implementat un sistem de management al calitatii conform standardului SR-EN-ISO-9001:2008 (pentru proiectare) sau echivalent Se va prezenta o copie ?conform cu orginalul? dupa certificat
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
150
Descriere: conform detalii document anexat -criterii atribuire_Pth-RIVER PRUT-1
propunerii tehnice
100
Descriere: conform detalii document anexat -criterii atribuire_Pth-RIVER PRUT-1
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: accesarea directa a site-ului www.e-licitatie.ro sau solicitarea de la Serv Tehnic din cadrul UAIC, Bd. Carol I nr. 11 Corp J, tel. 0232/201141fax0232/201144
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.10.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (MIS ETC1150 /07.05.2012)
Data expedierii prezentei invitatii: 03.10.2012 08:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer