Achizitie publica - ,,Studiu de fezabilitate pentru retehnologizarea CHE Dobresti?
Detaliu pentru invitatia numarul 325095
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325095/25.04.2012
Denumire contract: , ,Studiu de fezabilitate pentru retehnologizarea CHE Dobresti?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialHIDROELECTRICA SACod fiscal: R 13267213, Adresa: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0213074629, Fax: 0213032572
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 020995, telefon: +40 213032503, fax: +40 213032545, persoana de contact: Relenschi Mircea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 020995
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , ,Studiu de fezabilitate pentru retehnologizarea CHE Dobresti?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Studiu de fezabilitate pentru stabilirea solutiei tehnice de retehnologizare aechipamentelor de la CHE Dobresti pentru un nou ciclu de viata de 40-50 de ani si evaluarea costurilor aferente lucrarilor de retehnologizare.
II.1.6) CPV: 71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 250, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2.500 lei;Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie se stabileste la cota de 5 % din valoarea contractului, fara TVA.Modalitatea de costituire: in conformitate cu prevederile art.90 alin.(2) din HG nr.925/2006, iar in cazul retinerilor succesive se vor avea in vedere prevederile HG nr.1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)prezentare Formular nr.2 din Sectiunea FORMULARE , DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economic (original)b)se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat care trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, prin prezentarea formularului tip, eliberat, de Agentia Nationalade Administrare Fiscala din Ministerul Finantelor Publice, autoritatea competenta din Romania saudocumentul echivalent emis de autoritati competente din tara de origine sau din tara in care ofertantul este stabilit (original sau copie xerox cu mentiunea ?conform cu originalul?).c) se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor catre bugetele locale care trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele , prin prezentarea de documente emise de autoritatea administrativa locala(original sau copie xerox cu mentiunea ?conform cu originalul?).In cazul in care este inregistrat cu datorii privind plata taxelor si impozitelor operatorul economic va fi exclus din procedura.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006;
-Declaratia privind calitatea de participant la procedura;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Certificat constatator, (copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul)Din documentele prezentate trebuie sa reiasa faptul ca operatorul economic are inscris obiectul de activitate in concordanta cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Persoane juridice /fizice strainea) Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Din documentele prezentate trebuie sa reiasa faptul ca operatorul economic are inscris obiectul de activitate in concordanta cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a) Fisa de informatii generale, b) Bilantul contabil din anul precedent(2011), sau bilantul la 30.06.2011, c) Informatii privind situatia financiara: -Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani , in lei fara TVA, si ineuro .-Cerinta minima de calificare - realizarea unei cifre medii de afaceriglobale, pe ultimii 3 ani, egala sau mai mare decat valoarea minima impusa de 500.000, 00lei fara TVA.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a.Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani, pana la data depunerii ofertelor, finalizate si indeplinite. Ofertantul trebuie prezinte minim un contract privind: 1) proiectarea de hidroagregate cu turbine de tip Pelton cu o putere instalata de cel putin 4 MW/hidroagregatsi/sau2) proiectarea echiparii unei centrale hidroelectrice cu hidroagregate de tip Pelton cu o putere instalata de cel putin 4 MW/hidroagregatsi/sau3) proiectarea/executia retehnologizarii unei centrale hidroelectrice cu hidroagregate de tip Pelton cu o putere instalata de cel putin 4 MW/hidroagregat.Suma valorilor contractului/contractelor sus mentionate trebuie sa aiba o valoare de minim 250.000 Lei ( valoarea estimata a achizitiei) .Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea a cel putin unui certificat/ document emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar., b.Declaratie privind echipamentele tehnice si specializate, utilaje si instalatii, de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului., c.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat, al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ., d.Recomandari din partea altor beneficiari/clienti, aplicabil numai pentrucontracte de prestari servicii similare finalizate .Se va prezenta minim o recomandare emisa in ultimii 3 ani, pana la datadepunerii ofertelor, din partea unui operator economic dintre cei amintiti lapunctul III.2.3)a) lit. a), care sa ateste seriozitatea ofertantului in indeplinireaobligatiilor contractuale., e)Informatii privind subcontractantii certificarea Standardului de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sauechivalent, Implementarea Standardului de management al mediului ISO 14001/2004 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.04.2012 13:22