Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Studiu de fezabilitate pentru sistem canalizare si statie epurare Spitalul de Pneumoftiziologie


Detaliu pentru invitatia numarul 50103
Autoritate contractanta
CONSILIUL JUDETEAN GORJ
Cod de identificare fiscala: 4956057
Adresa: STRADA VICTORIEI, NR.2-4, Targu Jiu
Telefon: 0253214006
Fax: 0253212023
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Studiu de fezabilitate pentru sistem canalizare si statie epurare Spitalul de Pneumoftiziologie
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 74131500-1 - Studiu de fezabilitate (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: Studiu de fezabilitate pentru sistem canalizare si statie epurare Spitalul de Pneumoftiziologie ?Tudor Vladimirescu?- comuna Runcu
Stare procedura: -
Data publicarii: 08.06.2007 15:43
Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2007 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: strada Victoriei nr. 2-4, Tg-Jiu, Jud Gorj
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata-Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în situatiile prevazute de art.181 din O.U.G. nr.34/2006.-Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului- Ultimului bilant contabil- Fise de informatii generale care sa cuprinda cifra de afaceri peultimii 3 ani-Lista cu principalele prestari de servicii din ultimii 3 ani, , însotita de declaratia pe propria raspundere.-Formular privind experienta similara din care sa rezulte încheierea si îndeplinirea în ultimii 3 ani a cel putin unui contract de prestari servicii similare, o recomandare din partea unui beneficiar pentru servicii similare.-Declaratiei privind echipamentele tehnice, mijloace fixe, programe etc.-Declaratiei privind efectivele medii anuale ale personalului angajat-Declaratie privind subcontractanti-Certificate cu privire la managementulcalitatiisau echivalente
Sediul Consiliului Judetean Gorj, camera 235 sau 238. Relatii se pot obtine la tel 0253/211821
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer