Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Studiu de fezabilitate privind inlocuirea combustibilului de rezerva pacura cu CLU pentru CET Centru


Detaliu pentru invitatia numarul 248493
Autoritate contractanta
COLTERM SA TIMISOARA
Cod de identificare fiscala: R16063013
Adresa: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara
Telefon: 0256308350
Fax: 0256430631
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Studiu de fezabilitate privind inlocuirea combustibilului de rezerva pacura cu CLU pentru CET Centru
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Elaborare Studiu de fezabilitate privind inlocuirea combustibilului de rezerva pacura cu CLU pentru CET Centru
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 21.04.2010 13:07
Data limita de depunere a ofertelor: 05.05.2010 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: RegistraturaSC Compania Locala de termoficare COLTERM SA Timisoaradin str Episcop Joseph Lonovicinr. 4
Data si ora deschiderii ofertelor: 05.05.2010 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul SC COLTERM SA Timisoara str.Episcip J.Lonovici nr.4 ( parter sala de instructaj)
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Valoare estimata: 30, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
decl eligib;decl calit particip proced;decl neîncadr în prev art.181 din OUG34/06;persjurid/fiz române: Certif constat emis de ORC/ Autoriz funct; pt pers jurid/fiz straine: doc care dovedesc o forma de înreg si atest prof.; Lista serv prest în ult 3ani ;recomandare pt prestare serv similare, Inf.ref la studii, preg.prof si calif pers de cond.si personal resp.ctr. cer min : pt prest serv asig specialisti cu exper de minim 3 ani si prez CV-uri; declar ref efectiv med a pers angajat; declar subcontr.; certif priv implem sist manag calitate conf SRENISO 9001:2008 sau echiv
documentatia de atribure este publicata in invitatia de participare la "Documentatia de atribuire"
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer