Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - STUDIU DE FEZABILITATE REABILITARE STRAZI SI TROTUARE COMUNA SECUIENI


Detaliu pentru invitatia numarul 132681
Autoritate contractanta
COMUNA SECUIENI
Cod de identificare fiscala: 4367671
Adresa: COMUNA SECUIENI NR.224, Secuieni
Telefon: 0266244755
Fax:
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: STUDIU DE FEZABILITATE REABILITARE STRAZI SI TROTUARE COMUNA SECUIENI
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 74131500-1 - Studiu de fezabilitate (Rev.1)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: STUDIU DE FEZABILITATE REABILITARE STRAZI SI TROTUARE COMUNA SECUIENI
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 15.04.2008 09:21
Data limita de depunere a ofertelor: 25.04.2008 13:00
Adresa la care se transmit ofertele: JUDETUL HARGHITA, COMUNA SECUIENI, NR.224, PRIMARIA COMUNEI SECUIENI
Data si ora deschiderii ofertelor: 28.04.2008 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: JUDETUL HARGHITA, PRIMARIA COMUNEI SECUIENI, NR. 224.telefon 0266244755
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
decl. privind eligib.;
- decl. privind neincadr.in prev. art. 181 din O.U.G. 34/2006;
- certificat atestare fiscala si certificat const.privind indeplinirea oblig. de plata a impozitelor si taxelor locale - 31.03.2008;
- certif. de inregistrate;
- certif. constat. emis de ORC;
- bilantul contabil la 31.12.2007;
- lista princip. servicii prestate in ultimii 3 ani, insotita de certificari de buna prestare, beneficiari;
- informatii ref. la personalul pentru asig. calit.;
- declar. privind echip. tehnice pentru indeplinirea contractului;
-declaratie ref. la studiile, pregatirea profes.si calificarea personalului de conducere;
-decl. ref. la efectivul mediu anual al person. angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;
- certificate sau alte documente care sa ateste anumite standarde de asigurare a calitatii;
- contractul insusit prin semnatura si stampila;
- durata contractului 45 zile;
- informatii privind subcontractantii sau asociere
SEAP
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer