Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Studiu de fezabilitate si documentatie pentru finantare Proiect integrat in cadrul Masurii 322


Detaliu pentru invitatia numarul 195817
Autoritate contractanta
COMUNA SECARIA (PRIMARIA)
Cod de identificare fiscala: 2845583
Adresa: Primaria Secaria, Comuna Secaria, cod 107530, Prahova, Romania, Secaria
Telefon: 0244394081
Fax: 0244394091
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Studiu de fezabilitate si documentatie pentru finantare Proiect integrat in cadrul Masurii 322
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Achizitie publica de servicii ? consultanta privind gestionarea proiectelor 72224000-1 (documentatia de finantare) si realizare Studiu de fezabilitate 79314000-8 in vederea aplicarii cu un proiect integrat in cadrul Masurii 322 Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale"
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 31.03.2009 10:18)
Data publicarii: 20.02.2009 10:35
Data limita de depunere a ofertelor: 03.03.2009 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Secaria, Com. Secaria, nr. 367A, cod postal 107530, judetul Prahova, registratura, secretar localitate Elena Vasii
Data si ora deschiderii ofertelor: 03.03.2009 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: 03.03.2009, ora 11:00, la sediul Primariei Secaria, com. Secaria, nr. 367A, cod postal 107530, judetul Prahova
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 215, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
a)Documente care sa ateste situatia personala a ofertantului: declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181, declaratie pe propria raspundere privind îndeplinirea obligatiilorb)documente care sa ateste capacitatea exercitarii activitatii profesionale - Copie a Certificatului de inregistrare fiscala, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluic)documente care sa ateste experienta similara/capacitatea tehnica- prezentarea generala- informatii privind experienta similara (contracte similare în ultimiii 3 ani)- declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii, numarul de personald) documente care sa ateste situatia economica si financiara- bilantul contabil la 31.12.2008- Informatii privind cifra de afaceri
direct de pe site-ul e-licitatie.ro sau de la sediul autoritatii contractante
Motive anulare:
Altele
Observatii: Anularea s-a propus la data de 18.03.2009temei legal: - art. 209, lit. d* continuarea procedurii si atribuirea contractului, fara existenta certa a surselor de finantare, ar duce la incalcarea principiilor care stau la baza atribuirii contractului de achizitie publica, si anume incalcarea art. 2, alin. 2, lit. f ? eficienta utilizarii fondurilor publice.* autoritatea contractanta nu poate lua masuri corective
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer