Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Studiu de fezabilitate si documentatiile de obtinere avize si acorduri aferent lucrarii de investitii ?CTE DEVA. Electrofiltre grup nr.3 si 4"


Detaliu pentru invitatia numarul 350668
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: S.C. COMPLEXUL ENERGETIC HUNEDOARA S.A.
Numar invitatie: 350668/18.07.2013
Denumire contract: Studiu de fezabilitate si documentatiile de obtinere avize si acorduri aferent lucrarii de investitii ?CTE DEVA. Electrofiltre grup nr.3 si 4"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.C. COMPLEXUL ENERGETIC HUNEDOARA S.A.Cod fiscal: RO30855230, Adresa: Vulcan, Str. Paroseni, Nr. 20, Vulcan, Telefon: +40 254236407/+40 254570790, Fax: +40 254236404/+40 254570481
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Studiu de fezabilitate si documentatiile de obtinere avize si acorduri aferent lucrarii de investitii ?CTE DEVA. Electrofiltre grup nr.3 si 4"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Studiu de fezabilitate si documentatiile de obtinere avize si acorduri aferent lucrarii de investitii ?CTE DEVA. Electrofiltre grup nr.3 si 4" conform caiet de sarcini
II.1.6) CPV: 79314000-8 - Studiu de fezabilitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2000 LEI. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei Garantia de participare se va constitui conf.art.86 din HG 925/2006 . Dovada constituirii garantiei de participare se va depune in original la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor. Nota: Ofertantii cu statut de IMM-uri vor prezenta toate documentele legale care certifica acest lucru, acestia beneficiind de legea nr. 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.(Formularul A109). In cazul in care, garantia de participare se constituie in alta moneda, se va lua in considerare cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertei cu 5 zile. Contul S.C. COMPLEXUL ENERGETIC HUNEDOARA SA Punct de lucru Mintia=RO53CECEHD0130RON0574338 deschis la CEC BANK Deva. In masura in care Consiliul respinge pe fond contestatia depusa , autoritatea contractanta va retine contestatarului 2000 lei din garantia de participare, retinerea se va face in conformitate cu prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA Garantia de buna executie se va constitui conform HG nr.925/2006. Ofertantii cu statut de IMM-uri vor prezenta toate documentele legale care certifica acest lucru, acestia beneficiind de legea nr. 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006(Formular 12A)-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006(Formular 12B)-Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta (Formular A104)-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (Formular A106)Persoanele ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt : Director General - Andronache DanielDirector Comercial ?Giurgiu VasileDirector Economic ? Ciobanu MariaSef Serviciu Achizitii ? Pogocsan ElisabetaSef Serviciu Investitii ? Branzea Valentin Se solicita certificat Constatator emis de Oficiul registrului comertului / autorizatie de functionare / altele echivalenteInformatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita a ofertei si se va prezenta in original, copie legalizata sau semnat si stampilat de ofertant ?CONFORM CU ORIGINALUL?.Ofertantului clasat pe primul loc I se va solicita, pentru conformitate, prezentarea acestuia in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita Certificat ISO 9001/2008Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.07.2013 13:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer