Achizitie publica - Studiu de fezabilitate si documentatiile de obtinere avize si acorduri aferent lucrarii de investitii ?CTE DEVA. Electrofiltre grup nr.3 si 4"
Detaliu pentru invitatia numarul 353653
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353653/11.09.2013
Denumire contract: Studiu de fezabilitate si documentatiile de obtinere avize si acorduri aferent lucrarii de investitii ?CTE DEVA. Electrofiltre grup nr.3 si 4"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA COMPLEXUL ENERGETIC HUNEDOARA S.A.Cod fiscal: RO30855230, Adresa: str. Timisoara, nr.2, Petrosani, Telefon: +40 254236407/+40 254570790/+40 254541460, Fax: +40 254236404/+40 254570481/+40 0254506104
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Studiu de fezabilitate si documentatiile de obtinere avize si acorduri aferent lucrarii de investitii ?CTE DEVA. Electrofiltre grup nr.3 si 4"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Studiu de fezabilitate si documentatiile de obtinere avize si acorduri aferent lucrarii de investitii ?CTE DEVA. Electrofiltre grup nr.3 si 4" conform caiet de sarcini si temei de proiectare
II.1.6) CPV: 79314000-8 - Studiu de fezabilitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2000 LEI. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei Garantia de participare se va constitui conf.art.86 din HG 925/2006 . Dovada constituirii garantiei de participare se va depune in original la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor. Nota: Ofertantii cu statut de IMM-uri vor prezenta toate documentele legale care certifica acest lucru, acestia beneficiind de legea nr. 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.(Formularul A109). In cazul in care, garantia de participare se constituie in alta moneda, se va lua in considerare cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertei cu 5 zile. Contul SOCIETATEA COMPLEXUL ENERGETIC HUNEDOARA SA pentru Sucursala Electrocentrale Deva RO53CECEHD0130RON0574338 deschis la CEC BANK Deva. In masura in care Consiliul respinge pe fond contestatia depusa, autoritatea contractanta va retine contestatarului 2000 lei din garantia de participare, retinerea se va face in conformitate cu prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA Garantia de buna executie se va constitui conform art. 90 alin.(1)-(3) din HG nr 925/2006. Ofertantii cu statut de IMM-uri vor prezenta toate documentele legale care certifica acest lucru, acestia beneficiind de legea nr. 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006(Formular 12A)-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006(Formular 12B)-Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta (Formular A104)-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (Formular A106) Persoanele ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General-Costel Daniel AndronacheDirector Tehnic Dezvoltare ? Marcel MangaDirector Comercial? Vasile Gabriel GiurgiuDirector Economic ? Maria CiobanuSef Serviciu Achizitii ? Elisabeta PogocsanSef Serviciu Investitii ? Branzea ValentinSef Serviciu Juridic - Paciu GabrielaDaca este cazul subcontractantii ofertantilor au obligatia de a completa - formular A106 -Se solicita certificat Constatator emis de Oficiul registrului comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita a ofertei si se va prezenta in original, copie legalizata sau semnat si stampilat de ofertant ?CONFORM CU ORIGINALUL?. Ofertantului clasat pe primul loc I se va solicita, pentru conformitate, prezentarea acestuia in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani ? formular avandforma si continutul prezentate in documentatia de atribuire.- Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani ? formular avand forma si continutul prezentate in documentatia de atribuire.Pentru cerinta minima ofertantul trebuie sa prezinte: -In ultimii 3 (trei) ani a prestat cel putin un contract de servicii de proiectare a etapelor solicitate in caietul de sarcini, respectiv studiu de fezabilitate si documentatii de obtinere avize si acorduri, similar cucea care face obiectul achizitiei, respectiv instalatii de desprafuire (electrofiltre), pentru grupuri energetice cu functionare pe carbune cu puteri mai mari sau egale de 50 MW., Informatii privind personalul tehnic de specialitate.Deoarece studiul de fezabilitate solicitat a se elabora va trebui sa cuprinda mai multe categorii de lucrari pe specialitati (parte de constructii, parte mecanica, parte electrica si automatizari e.t.c.) este nevoie ca ofertantul sa demonstreze ca detine efectivul de personal de specialitateangajat necesar pentru realizarea in bune conditii a contractului de servicii.Pentru indeplinirea cerintei minine ofertantul va prezenta: - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani? formular avand forma si continutul prezentate in documentatia de atribuire.-Se vor prezenta informatii referitoare lapersonalul tehnic si de specialitate responsabil pentru prestarea serviciilor. Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii sau echivalentul lui ? ?: avand in vedere Art.193/OUG34/2006 conf. caruia ?in cazul in care operatorul economic nudetine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma are obligatia de a accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator alcalitati? - In acest sens, se poate prezenta orice document in careseprecizeaza ca auditul de certificare, in cazul unui operator economic, a fost finalizat, urmand ca acesta sa primeasca in curand certificarea propriu-zisa, poate constitui dovada asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii.Nota 1: Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Nota 2: Certificate/documente edificatoare solicitate trebuie sa fie valabile ladata limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.09.2013 10:30